Goedkoop Lidl bier...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze mogen gaan slapen, maar hebben net wat spraakwater op.
ik neem aan dat je het tegen mij hebt, graag gedaan hihiquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
thanx voor de wijziging daar heb je deze koos kaas wat (gammas e.d. betreft) weer mee geholpen
sorryquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het tegen mij hebt, graag gedaan hihi
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook horizontaal blommetje? Ciao
Wow... en zo spekken ze de bunkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
De Pim-voters zijn ook wakker geworden.
nogmaals npquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
sorrybij deze nogmaals bedankt!!
![]()
als dat nu eens waar was.ik hou der van!!!!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
yeey eerste post in deze COS .. is het wat dat bunker ? en waneer begint goude kooi 2 ? hoorde dat er weer een serieus vervolg komt ?
Het schijnt dus helaas oud nieuws te zijn anno mei 2008quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:26 schreef tompie63 het volgende:
[..]
als dat nu eens waar was.ik hou der van!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ikke niet, moet straks alleen even uit met de hond.quote:
Dottey dus dat,mijn gevoel ,complimentjes in januari van Sly en ik vertrouw haar niet,Dus dat..Ik heb meerdere hints gegeven en daar word ook niet op gereageerd/Dotje heeft ook pas een nieuw hondje.Redactie! Houdt ze van bergen beklimmen?..quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gooi je haar eens los en vertel het..... "Wie is de mol" is mijn favo programma....
Dottey undercover bij de redactiequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Dottey dus dat,mijn gevoel ,complimentjes in januari van Sly en ik vertrouw haar niet,Dus dat..Ik heb meerdere hints gegeven en daar word ook niet op gereageerd/Dotje heeft ook pas een nieuw hondje.Redactie! Houdt ze van bergen beklimmen?..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |