2008quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=2933
nee, er is gelogen. vandaag. tegen alle streamers.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, ze zijn naar jou toegekomen en er zijn dingen scheef gelopen, die zijn onder het kleed beland en niet uitgesproken. Dat is jammer.
Ja, helaas.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je ziet wel dat er 22 mei 2008 als datum bij staat he?
thanx voor de wijziging daar heb je deze koos kaas wat (gammas e.d. betreft) weer mee geholpenquote:
Oud nieuws, en dat werdt CMBL. CMBL kon niet tippen aan DGK. En als je DGK heb gekeken ken je alle grapjes van de regie die te veel invloed heb op de bewonersquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is CBL geworden, was ook leuk, maar toch net wat anders.
Welterusten Dannyquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:12 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, er is gelogen. vandaag. tegen alle streamers.
Lees De redactionele blunders deel 3 even vanaf de link
erg verhelderend.
welterusten
Op een aantal punten heeft hij voor mij vet in de min gescoord, met name op militair gebiedquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, want zwaar hebben ze het dus wel gehad, de één net iets meer dan de ander, maar ze hebben wel laten zien dat ze niet echt watterig zijn.
Pim heeft natuurlijk het meeste karakter, vind ik, maar dat begrijpen jullie wel
ik vind het niet plezant.quote:
Was toch leuk om te kijken op de streams. En zonder input van regie had het nooit zo gaaf geweest om te volgen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Oud nieuws, en dat werdt CMBL. CMBL kon niet tippen aan DGK. En als je DGK heb gekeken ken je alle grapjes van de regie die te veel invloed heb op de bewoners
Joh, die knul heeft net z'n basistraining afgemaakt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op een aantal punten heeft hij voor mij vet in de min gescoord, met name op militair gebied
als je geen favo zou hebben ... zou ik het aannemen .....echt !!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
'wat foutjes' heb ik 23 dagen geaccepteerd. keiharde leugens - toegegeven leugens trouwens, voordat er weer wordt geroepen dat ik paranoide ben, zijn voor mij persoonlijk een ander verhaal.
DGK2?? Ik zou er maar niet op rekenen. Gaat 'm echt niet worden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
yeey eerste post in deze COS .. is het wat dat bunker ? en waneer begint goude kooi 2 ? hoorde dat er weer een serieus vervolg komt ?
iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, die knul heeft net z'n basistraining afgemaakt.
Ga even lezen, heb het niet gevolgd overdag vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:12 schreef Danny het volgende:
[..]
erg verhelderend.
welterusten
Welterusten!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:12 schreef Danny het volgende:
[..]
erg verhelderend.
welterusten
Dat klopt, en je hebt geen antwoord gekregen idd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:12 schreef Danny het volgende:
[..]
erg verhelderend.
welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |