Dat is duidelijk, ze zijn naar jou toegekomen en er zijn dingen scheef gelopen, die zijn onder het kleed beland en niet uitgesproken. Dat is jammer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
'wat foutjes' heb ik 23 dagen geaccepteerd. keiharde leugens - toegegeven leugens trouwens, voordat er weer wordt geroepen dat ik paranoide ben, zijn voor mij persoonlijk een ander verhaal.
Ok, maar om nu alles voor die laatste twee dagen al aan te passen, terwijl je er nog niet helemaal uit bentquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
'wat foutjes' heb ik 23 dagen geaccepteerd. keiharde leugens - toegegeven leugens trouwens, voordat er weer wordt geroepen dat ik paranoide ben, zijn voor mij persoonlijk een ander verhaal.
OH WOW. Nee wacht, dat bericht is een jaar oud.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
http://www.tienfan.nl/Blog/?p=2933
Ik ook Peterquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
Maar ff een zwarte achtergrondkleur ingesteld, in het kader van ontbunkeren.
Ik laat mijn plezier niet vergallen door wat foutjes van de redactie, ik ga nog lekker 2 dagen genieten van de streams.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Aha dan ben ik zeker weer van de partijquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Dat is CBL geworden, was ook leuk, maar toch net wat anders.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja, want zwaar hebben ze het dus wel gehad, de één net iets meer dan de ander, maar ze hebben wel laten zien dat ze niet echt watterig zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft mogen deze helden morgen lekker uitslapen, tot een uurtje of 10.
ff een quote:quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
quote:De komende maanden zullen de audities zijn voor de nieuwe Miljonairs voor De Gouden Kooi 2. Een iets andere variant met dus een mogelijke zomerstop maar hopelijk met de zelfde soort miljonairs. Want de screening van De Gouden Kooi 2 zal goed moeten verlopen omdat mensen nu weten wat het is. En er zullen een hoop mensen op af komen welke als acteur zullen gaan spelen en dat is niet de kracht van de Kooi.
Kijk naar datum 22 mei 2008quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Jep. Wij kunnen de stream en de site uitgooien als de grenzen zijn bereikt, zit verder niks aan vast, voor jou ligt het wat anders. Maar je hoeft ook niet als atlas de hele wereld op je shouders te nemen. Neem de tijd, slaap er een nachtje over.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat bericht is van mei 2008quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aha dan ben ik zeker weer van de partij
2008quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
nee, er is gelogen. vandaag. tegen alle streamers.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, ze zijn naar jou toegekomen en er zijn dingen scheef gelopen, die zijn onder het kleed beland en niet uitgesproken. Dat is jammer.
Ja, helaas.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je ziet wel dat er 22 mei 2008 als datum bij staat he?
thanx voor de wijziging daar heb je deze koos kaas wat (gammas e.d. betreft) weer mee geholpenquote:
Oud nieuws, en dat werdt CMBL. CMBL kon niet tippen aan DGK. En als je DGK heb gekeken ken je alle grapjes van de regie die te veel invloed heb op de bewonersquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is CBL geworden, was ook leuk, maar toch net wat anders.
Welterusten Dannyquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:12 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, er is gelogen. vandaag. tegen alle streamers.
Lees De redactionele blunders deel 3 even vanaf de link
erg verhelderend.
welterusten
Op een aantal punten heeft hij voor mij vet in de min gescoord, met name op militair gebiedquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, want zwaar hebben ze het dus wel gehad, de één net iets meer dan de ander, maar ze hebben wel laten zien dat ze niet echt watterig zijn.
Pim heeft natuurlijk het meeste karakter, vind ik, maar dat begrijpen jullie wel
ik vind het niet plezant.quote:
Was toch leuk om te kijken op de streams. En zonder input van regie had het nooit zo gaaf geweest om te volgen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Oud nieuws, en dat werdt CMBL. CMBL kon niet tippen aan DGK. En als je DGK heb gekeken ken je alle grapjes van de regie die te veel invloed heb op de bewoners
Joh, die knul heeft net z'n basistraining afgemaakt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op een aantal punten heeft hij voor mij vet in de min gescoord, met name op militair gebied
als je geen favo zou hebben ... zou ik het aannemen .....echt !!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
DGK2?? Ik zou er maar niet op rekenen. Gaat 'm echt niet worden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
yeey eerste post in deze COS .. is het wat dat bunker ? en waneer begint goude kooi 2 ? hoorde dat er weer een serieus vervolg komt ?
iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, die knul heeft net z'n basistraining afgemaakt.
Ga even lezen, heb het niet gevolgd overdag vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:12 schreef Danny het volgende:
[..]
erg verhelderend.
welterusten
Welterusten!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:12 schreef Danny het volgende:
[..]
erg verhelderend.
welterusten
Dat klopt, en je hebt geen antwoord gekregen idd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:12 schreef Danny het volgende:
[..]
erg verhelderend.
welterusten
Goedkoop Lidl bier...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze mogen gaan slapen, maar hebben net wat spraakwater op.
ik neem aan dat je het tegen mij hebt, graag gedaan hihiquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
thanx voor de wijziging daar heb je deze koos kaas wat (gammas e.d. betreft) weer mee geholpen
sorryquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het tegen mij hebt, graag gedaan hihi
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook horizontaal blommetje? Ciao
Wow... en zo spekken ze de bunkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
De Pim-voters zijn ook wakker geworden.
nogmaals npquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:23 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
sorrybij deze nogmaals bedankt!!
![]()
als dat nu eens waar was.ik hou der van!!!!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
yeey eerste post in deze COS .. is het wat dat bunker ? en waneer begint goude kooi 2 ? hoorde dat er weer een serieus vervolg komt ?
Het schijnt dus helaas oud nieuws te zijn anno mei 2008quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:26 schreef tompie63 het volgende:
[..]
als dat nu eens waar was.ik hou der van!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ikke niet, moet straks alleen even uit met de hond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |