Marielin had het telkens al over vrijdagquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:55 schreef Peter6000 het volgende:
Hij verraadt meteen (volgens mij onbedoeld) dat het nog 2 dagen is.
Ja hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:55 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, komt wij hadden een streepje voor.
Hen jij eigenlijk wel betaald voor de streams
of niets zeggen of iets zeggen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pfffff..... zeg dan gewoon wat je bedoelt
heul logischquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar ik kijk altijd de gratis stream
O Pim imiteert het!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:58 schreef Maanvis het volgende:
wat zit elien nou te doen met dat bierblikje?
leegdrinken toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:58 schreef Maanvis het volgende:
wat zit elien nou te doen met dat bierblikje?
de garoetenga is besmettelijk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:58 schreef blomst het volgende:
[..]
of niets zeggen of iets zeggen.
Heeft Riames je overtuigd?
Hmmm, nu weet ze het iig zeker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Marielin had het telkens al over vrijdag
Rustig aan Danny, slaap lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
Onder opties kun je zelf een achtergrondkleur instellen als je wilt. Verder ga ik er een nachtje over slapen en voor mezelf een beslissing nemen mbt een aantal zaken, op basis van gebeurtenissen van niet alleen de laatste tijd, maar zeker op basis van gebeurtenissen van vandaag.
Maar dat horen jullie snel genoeg. Geniet van het feestje.
Gooi je haar eens los en vertel het..... "Wie is de mol" is mijn favo programma....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nu eff de mol ontmaskeren dannyGeen Peter maar Heidi denk ik en als ik zeur,jammer dan.Iets zit me niet lekker,voor de zoveelste keer.
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
Onder opties kun je zelf een achtergrondkleur instellen als je wilt. Verder ga ik er een nachtje over slapen en voor mezelf een beslissing nemen mbt een aantal zaken, op basis van gebeurtenissen van niet alleen de laatste tijd, maar zeker op basis van gebeurtenissen van vandaag.
Nee, types als Riames zijn zo dom dat ze denken met irritant posten nog iemand te kunnen overtuigen, dus het enige waarvan ik bij Riames overtuigd ben is dat het een figuur is met een IQ net zo ver onder de 100 als het mijne er boven zit....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:58 schreef blomst het volgende:
[..]
of niets zeggen of iets zeggen.
Heeft Riames je overtuigd?
Welterustenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
Heb jij een IQ van 160 ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, types als Riames zijn zo dom dat ze denken met irritant posten nog iemand te kunnen overtuigen, dus het enige waarvan ik bij Riames overtuigd ben is dat het een figuur is met een IQ net zo ver onder de 100 als het mijne er boven zit....
verkeerde quotequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, types als Riames zijn zo dom dat ze denken met irritant posten nog iemand te kunnen overtuigen, dus het enige waarvan ik bij Riames overtuigd ben is dat het een figuur is met een IQ net zo ver onder de 100 als het mijne er boven zit....
slaap lekkerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
Ja, Ria Mes is oliedom maar denkt dat ze slim is. Dat zijn de ergsten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
Zal ik het raadsel dan oplossen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post. Ik heb nooit steentjes gezien
quote:
Kijk even naar de controlpanel op tbo sitequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:03 schreef Nostalgist het volgende:
En Marielin plaatst zich weer op de derde plaats.....
Denkt ze op deze manier stemmen te krijgen ?
Veel plezier, ik hoor iig niets over slapen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik moet naar bed hoor ik net....tot morgen
quote:
Waar hoorde je dat?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
yeey eerste post in deze COS .. is het wat dat bunker ? en waneer begint goude kooi 2 ? hoorde dat er weer een serieus vervolg komt ?
'wat foutjes' heb ik 23 dagen geaccepteerd. keiharde leugens - toegegeven leugens trouwens, voordat er weer wordt geroepen dat ik paranoide ben, zijn voor mij persoonlijk een ander verhaal.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
Maar ff een zwarte achtergrondkleur ingesteld, in het kader van ontbunkeren.
Ik laat mijn plezier niet vergallen door wat foutjes van de redactie, ik ga nog lekker 2 dagen genieten van de streams.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
yeey eerste post in deze COS .. is het wat dat bunker ? en waneer begint goude kooi 2 ? hoorde dat er weer een serieus vervolg komt ?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:03 schreef Maanvis het volgende:
waarom imiteert eline telkens de lach van dat pestkopje uit the simpsons!?
Weltrustenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
Kan je dat niet bespreken met Bart en Bram dan zo te reageren dat wij weer tegen lammmetjes aan moeten kijken de laatste twee dagen van de bunkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef Danny het volgende:
[..]
'wat foutjes' heb ik 23 dagen geaccepteerd. keiharde leugens - toegegeven leugens trouwens, voordat er weer wordt geroepen dat ik paranoide ben, zijn voor mij persoonlijk een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |