Dus alleen als je zelf geschikt bent om in de Bunker te fungeren mag je commentaar leveren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je het beter kan dan Pim dit volhouden waarom heb je jezelf er niet voor aangemeldt dan.
Het gaat toch om overleven. Dat doet Pim heel goed. Hij heeft nog niet een keer over iets geklaagd. De rest wel.
Maarja makkelijk lullen achter je PC op een stoel. Probeer het zelf eens en laat ons dan naar je kijken hoe je het doet.
Dan pas mag je zeggen dat iemand niets gepresteerd heeft.
Volgens mij ben jij gewoon een beroeps zeur en is je taak om alles in het negatieve te trekken van het hele bunker verhaal.
We weten het nu wel
Ja maar als iets oudere ga je toch niet aan die infantiele kutspelletjes meedoen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik hoop ook met TBO 2 oudere deelnemers zitten, dit misschien omdat ik zelf al in die fase zit of dat jongere toch minder verhalen hebben. Daar ben ik dan nog niet uit.
Danny heeft aan de ene kant wel gelijk, ik denk dat er afspraken zijn gemaakt waardoor hij een overeenkomst met hun is aangegaan wat zij niet nagekomen zijn. Goed maar dat is alleen maar speculaties van mijn kant.
Eerlijk gezegd denk ik dat voor mijn deze Bunker al afgelopen is omdat er geen smaakmakers meer in zitten en daardoor niet meer boeit helaas. Ik kijk het nog wel af maar actief mee doen zit er voor mij niet meer in.
Ik wilde mijn zegje kwijt,niet meer en niet minder."Heb ik ook mijn redenen voor . Vooral na dat mijn telef nr herhaaldelijk op een blog te lezen was,,Wat ik een ander aanreken dan die ik verdenk van spionage voor een bepaald forum. Fijne hemelvaartdagquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ga Dottey's privacy hier respecteren door je niet alle redenen te geven waarom je verdenkingen werkelijk nergens op slaan.
Je bent blijkbaar nooit bij The Bunker wezen kijken en weet derhalve nog niet half hoe druk het daar is. Dus ik vertel het je maar even: het is té druk om alles terug te lezen als je ff gauw iets wilt posten op Fok. Toch zeker als Fok in de gaten houden niet je grootste taak is. Ze hebben wel wat beters te doen dan conspiracy-theoriën van aanstellende Fokkers ontkrachten![]()
Maar je aandachtvragerij is genoteerd. Reken nu maar helemaal niet meer op fatsoenlijk antwoord iig. Tenminste ik zou het wel weten als ik Dot was.
Ik veeg je volgende week in de SC wel de mantel uit!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus alleen als je zelf geschikt bent om in de Bunker te fungeren mag je commentaar leveren.![]()
@Coos - Ik heb helaas geen tijd om je nu te woord te staan, ik sta hier met mijn poten in de modder in de COS dit subforum tot een succes te maken.
Je hebt gelijk ik overdrijf. Het zal best een aardige jongen zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon een aardige jongen, waar (voor zover ik kan beoordelen) weinig kwaad in zit.
Alleen hij is totaal ongeschikt voor dit programma.
In de evaluatie zullen de makers moeten nagaan, hoe hij door de selectie is gekomen.
hoe duidelijk wil je het hebben?? Hallo, sta ik op mute?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maakt me niet uit,ik wil duidelijkheid van Dotje .Dodaars.Dottey Dot .Erna heb ik het nog niet gekregen.
En ps .Ik had geen gedonder opNL .SLY heeft gedonder! Ik vermaak me prima want Pimmie zit in de finale![]()
Doei doei trustehh
De spraakmakers zitten boven de bunker of al thuis.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik hoop ook met TBO 2 oudere deelnemers zitten, dit misschien omdat ik zelf al in die fase zit of dat jongere toch minder verhalen hebben. Daar ben ik dan nog niet uit.
Danny heeft aan de ene kant wel gelijk, ik denk dat er afspraken zijn gemaakt waardoor hij een overeenkomst met hun is aangegaan wat zij niet nagekomen zijn. Goed maar dat is alleen maar speculaties van mijn kant.
Eerlijk gezegd denk ik dat voor mijn deze Bunker al afgelopen is omdat er geen smaakmakers meer in zitten en daardoor niet meer boeit helaas. Ik kijk het nog wel af maar actief mee doen zit er voor mij niet meer in.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Inderdaad zijn er fouten gemaakt. Maar zolang de bewoners er verder niets over zeggen hoezo moet er hier dan helemaal doorgeslagen worden in het negatieve.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus ...
de crew van de bunker werkt zich uit de naat om het ons maar te plezieren ...
hier en daar gaat er iets verkeerd ja .. en dan is het aan ons om ze recht te zetten ... maar dan wel zo danig dat alles nog leuk blijft!! en niet het dram gedrag van iemand die ff zijn gelijk niet krijgt ...
ik ga ook voor een TBO II en dan met een eigen platform .... eens kijken of ze het daar WEL gezellig kunnen houden ...
Ik ben voor. Crew werkt zich uit de naat , het is nieuw voor hun om dit te maken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef snetje het volgende:
[..]
dat dus ...
de crew van de bunker werkt zich uit de naat om het ons maar te plezieren ...
hier en daar gaat er iets verkeerd ja .. en dan is het aan ons om ze recht te zetten ... maar dan wel zo danig dat alles nog leuk blijft!! en niet het dram gedrag van iemand die ff zijn gelijk niet krijgt ...
ik ga ook voor een TBO II en dan met een eigen platform .... eens kijken of ze het daar WEL gezellig kunnen houden ...
mooi verwoord.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:58 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Inderdaad zijn er fouten gemaakt. Maar zolang de bewoners er verder niets over zeggen hoezo moet er hier dan helemaal doorgeslagen worden in het negatieve.
Het is wel echt heel ver gegaan hoor met zoeken op fouten die gemaakt zijn. Waarom niet wat minder fel reageren en bedenken dat al het begin moeilijk is ipv een goed project al helemaal kapot te discuseren over soms de meest kinderachtige dingen.
Zelfs marielin zeurt niet zo lang over iets en die is toch de benadeelde partij volgens sommige hier.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je het beter kan dan Pim dit volhouden waarom heb je jezelf er niet voor aangemeldt dan.
Het gaat toch om overleven. Dat doet Pim heel goed. Hij heeft nog niet een keer over iets geklaagd. De rest wel.
Maarja makkelijk lullen achter je PC op een stoel. Probeer het zelf eens en laat ons dan naar je kijken hoe je het doet.
Dan pas mag je zeggen dat iemand niets gepresteerd heeft.
Volgens mij ben jij gewoon een beroeps zeur en is je taak om alles in het negatieve te trekken van het hele bunker verhaal.
We weten het nu wel
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Crew werkt zich uit de naat , het is nieuw voor hun om dit te maken.
Ok, geen week. Maar daar waren in het begin ook een paar (in hun ogen) 'miscasts'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |