We worden mee gezogen in Danny zijn negatiefe gedrag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, wat schieten hun daarmee op.
Ik dacht dat het een gezellig programma zou worden, als de programma makers had ik bijna niet eens meer aan een 2e The Bunker begonnen
Ik heb Dottey al iets gevraagd,en geen antwoord.Ik denk,denk,denk,dat Dottey Dodaars en Erna is van No Life"Sly is dan"nog steeds haar vriendje,of misschien opeens niet:ik zit nu een maand niet op hyves" ,Prima maar Dotje die heeft ook toevallig een nieuw hondje enz enz .Ik tik eff snel.heb visite..quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vetrouw je Dottey niet? begrijp ik je post nu goed?
Okee, naja ik weet niet of je dit van me wilt aannemen maar ze is éen van mijn beste vriendinnen en ze woont bij me in de straat. En ik kan je garanderen dat ze Sly niet is (niet dat ik weet wie Sly is, maar afgaande op je 'argumenten' durf ik daarvoor in te staan, 100%).
Overigens heeft ze de hond al een tijd, die is echt niet 'pas nieuw'.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pim is een rots in de branding
![]()
Hij is alleen niet zo gezellig, da's al
waarschijnlijk omdat hij mentaal erg sterk is gezien de geplande ontberingen en een teamplayer is...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In de evaluatie zullen de makers moeten nagaan, hoe hij door de selectie is gekomen.
Hahaha dank je en dat zo uit het hoofd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
je typt het perfect, netjes, het is geen makkelijke naam idd, sorry haha
Dat heb ik elders ook proberen duidelijk te maken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We worden mee gezogen in Danny zijn negatiefe gedrag.
elk rls heeft deelnemers met uiteenlopende karaktersquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon een aardige jongen, waar (voor zover ik kan beoordelen) weinig kwaad in zit.
Alleen hij is totaal ongeschikt voor dit programma.
In de evaluatie zullen de makers moeten nagaan, hoe hij door de selectie is gekomen.
Anders check je de IP's ffquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb Dottey al iets gevraagd,en geen antwoord.Ik denk,denk,denk,dat Dottey Dodaars en Erna is van No Life"Slly is dan"nog steeds haar vriendje,of misschien opeens niet:ik zit nu een maand niet op hyves" ,Prima maar Dotje die heeft ook toevallig een nieuw hondje enz enz .Ik tik eff snel.heb visite..
Wie, Wat ,Waar die kennen we nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb Dottey al iiets gevraagd,en geen antwoord.Ik denk,denk,denk,dat Dottey Dodaars en Erna is van No Life"Slly is dan"nog steeds haar vriendje,of misschien opeens niet:ik zit nu een maand niet op hyves" ,Prima maar Dotje die heeft ook toevallig een nieuw hondje enz enz .Ik tik eff snel.heb visite..
Dat denk, denk, denk je dan verkeerdquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb Dottey al iets gevraagd,en geen antwoord.Ik denk,denk,denk,dat Dottey Dodaars en Erna is van No Life"Slly is dan"nog steeds haar vriendje,of misschien opeens niet:ik zit nu een maand niet op hyves" ,Prima maar Dotje die heeft ook toevallig een nieuw hondje enz enz .Ik tik eff snel.heb visite..
Dottey staat met Bobby, dementor en Peter te kleppen. En Bobby heeft inmiddels 10 bier op, dus het is weer van monologen-stein.quote:
Het kan toch niet anders dan dat de makers zullen concluderen dat hij te weinig heeft gebracht.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
elk rls heeft deelnemers met uiteenlopende karakters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |