abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69248691
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef akveor het volgende:

[..]

Druk eens op F5 op de TBO site en je ziet dat ie op 2 staat. Eline heeft ondertussen 250 minstemmen.
Maar waarom zouden Pim fans Eline min stemmen geven als je voor de helft van het geld hem net zoveel plus stemmen kan geven

Daar zit geen logica in hoor
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 00:49:35 #167
128220 Peter6000
pi_69248695
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef Shauri het volgende:

Door wat jij nu opstart Mooiiiii, krijg je hier hetzelfde gedonder als op Nl, ben ik bang.
Volgens mij hebben ze het te druk met hun eigen gedonder hier.
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:49:44 #168
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_69248702
Zij denk het er hare van
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:50:08 #169
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69248713
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

We worden mee gezogen in Danny zijn negatiefe gedrag.
De bunker is oprecht en eerlijk en heb ervan genoten. Wel moet er beter voorbereid worden in opdrachten en duells die vaak onduidelijk zijn en aangepast worden. Heb je je stem uitgebracht wordt de poll veranderd
hoop op een TBO 2 met wat oudere deelnemers met meer levenservaring die meer aan kunnen en ons meer te vertellen hebben
Ik hoop ook met TBO 2 oudere deelnemers zitten, dit misschien omdat ik zelf al in die fase zit of dat jongere toch minder verhalen hebben. Daar ben ik dan nog niet uit.
Danny heeft aan de ene kant wel gelijk, ik denk dat er afspraken zijn gemaakt waardoor hij een overeenkomst met hun is aangegaan wat zij niet nagekomen zijn. Goed maar dat is alleen maar speculaties van mijn kant.
Eerlijk gezegd denk ik dat voor mijn deze Bunker al afgelopen is omdat er geen smaakmakers meer in zitten en daardoor niet meer boeit helaas. Ik kijk het nog wel af maar actief mee doen zit er voor mij niet meer in.
pi_69248714
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:35 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ja ,denk ik.en ik weet ik denk soms teveel maar mark my words
Als je zoiets roept over iemand die daar voor een warme prak daar zit te werken, dan hoop ik dat je dat goed kunt onderbouwen. En trouwens, wat maakt het uit wie daar vrijwillig gaat zitten, waar hij of zij vandaan komt, en in opdracht van B&B teksten zit te typen

't Is toch zeker geen high-tech bedrijf waar je bedrijfsgeheimen vandaan kunt halen voor eigen gewin
pi_69248718
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Dottey staat met Bobby, dementor en Peter te kleppen. En Bobby heeft inmiddels 10 bier op, dus het is weer van monologen-stein.
Maar het is bijna 12 uur, hij moet zo FOK! op.
Laat maar komen Bobby samen met Dottey en Jeroen mag er ook bij
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_69248733
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:47 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Het kan toch niet anders dan dat de makers zullen concluderen dat hij te weinig heeft gebracht.

Vraag is dan hoe ze in een (eventuele) nieuwe editie zo`n miscast kunnen voorkomen.
Met jou in de ballotage commissie natuurlijk!!
pi_69248748
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:47 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Het kan toch niet anders dan dat de makers zullen concluderen dat hij te weinig heeft gebracht.

Vraag is dan hoe ze in een (eventuele) nieuwe editie zo`n miscast kunnen voorkomen.
Door ze een week in de bunker te zetten, op proef
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:51:40 #174
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_69248758
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ik heb Dottey al iiets gevraagd,en geen antwoord.Ik denk,denk,denk,dat Dottey Dodaars en Erna is van No Life"Slly is dan"nog steeds haar vriendje,of misschien opeens niet:ik zit nu een maand niet op hyves" ,Prima maar Dotje die heeft ook toevallig een nieuw hondje enz enz .Ik tik eff snel.heb visite..
Ik ga Dottey's privacy hier respecteren door je niet alle redenen te geven waarom je verdenkingen werkelijk nergens op slaan.
Je bent blijkbaar nooit bij The Bunker wezen kijken en weet derhalve nog niet half hoe druk het daar is. Dus ik vertel het je maar even: het is té druk om alles terug te lezen als je ff gauw iets wilt posten op Fok. Toch zeker als Fok in de gaten houden niet je grootste taak is. Ze hebben wel wat beters te doen dan conspiracy-theoriën van aanstellende Fokkers ontkrachten
Maar je aandachtvragerij is genoteerd. Reken nu maar helemaal niet meer op fatsoenlijk antwoord iig. Tenminste ik zou het wel weten als ik Dot was.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:52:25 #175
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69248778
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef Shauri het volgende:
Nou ik zal 1 ding zeggen en dan log ik meteen weer uit.
Dottey, Dot is niet Dod van NL.
@ Mooiii, ik vind het wel een beetje triest hoor dat jouw niet kloppende onderbuik gevoelens hier voor een boel onrust zorgen.
Soms kunnen mensen te ver gaan in achterdocht.
Dottey heeft zich voorgesteld hier op fok, heeft haar hyves adres gegeven etc etc etc.

Je kunt niet zomaar wat roepen.............vind ik niet normaal meer. Je bent er gisteren al mee begonnen en ik weet precies wat je bedoelt, maar ik zeg je, je hebt het fout.

Om dan maar het plaatje compleet te maken. Ik ben meer van het lezen dan van het posten.
Weet wat er speelde op NL (waar ik overigens nooit heb gepost) en lees hier en vind het leuk om hier te lezen.
Door wat jij nu opstart Mooiiiii, krijg je hier hetzelfde gedonder als op Nl, ben ik bang.

Slaap lekker allemaal.
Maakt me niet uit,ik wil duidelijkheid van Dotje .Dodaars.Dottey Dot .Erna heb ik het nog niet gekregen.
En ps .Ik had geen gedonder opNL .SLY heeft gedonder! Ik vermaak me prima want Pimmie zit in de finale Doei doei trustehh
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69248779
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef akveor het volgende:

[..]

Hij is een aanfluiting voor het programma. Wordt er slechts ingehouden door z'n directe achterban.
Het mag. Het is precies het gene wat de makke is van dit concept met zo weinig streamers.
Als jij denkt dat je het beter kan dan Pim dit volhouden waarom heb je jezelf er niet voor aangemeldt dan.
Het gaat toch om overleven. Dat doet Pim heel goed. Hij heeft nog niet een keer over iets geklaagd. De rest wel.
Maarja makkelijk lullen achter je PC op een stoel. Probeer het zelf eens en laat ons dan naar je kijken hoe je het doet.
Dan pas mag je zeggen dat iemand niets gepresteerd heeft.
Volgens mij ben jij gewoon een beroeps zeur en is je taak om alles in het negatieve te trekken van het hele bunker verhaal.
We weten het nu wel
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:52:41 #177
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69248786
quote:

[..]

De bunker is oprecht en eerlijk en heb ervan genoten. Wel moet er beter voorbereid worden in opdrachten en duells die vaak onduidelijk zijn en aangepast worden. Heb je je stem uitgebracht wordt de poll veranderd
hoop op een TBO 2 met wat oudere deelnemers met meer levenservaring die meer aan kunnen en ons meer te vertellen hebben
dat dus ...
de crew van de bunker werkt zich uit de naat om het ons maar te plezieren ...
hier en daar gaat er iets verkeerd ja .. en dan is het aan ons om ze recht te zetten ... maar dan wel zo danig dat alles nog leuk blijft!! en niet het dram gedrag van iemand die ff zijn gelijk niet krijgt ...

ik ga ook voor een TBO II en dan met een eigen platform .... eens kijken of ze het daar WEL gezellig kunnen houden ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:52:50 #178
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_69248790
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Door ze een week in de bunker te zetten, op proef
Deden ze dat niet al in DGK?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_69248805
quote:

[..]

Als je het niet echt erg vindt, ik heb eigenlijk wel een eigen mening en laat mij door niemand meezuigen

Ondertussen kunnen de streams uit, het bier doet z'n werk
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:54:20 #180
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69248828
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Dottey staat met Bobby, dementor en Peter te kleppen. En Bobby heeft inmiddels 10 bier op, dus het is weer van monologen-stein.
Maar het is bijna 12 uur, hij moet zo FOK! op.
Hey Gert wil jij zo lief zijn om Bobby dan straks thuis te brengen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')