abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:12:09 #106
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69247512
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

laat hem er eerst maar een nachtje over slapen

(Danny is een emotioneel persoon met een groot rechtsvaardigheids gevoel, maar hij is niet dom )
Heerlijk dat soort mensen... toch heel wat anders dan dat stelletje lamzakken wat alles recht breit wat krom is.
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:15:17 #107
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69247614
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zeg één woord, Sly
En Heidi aus dem Bergen..nogmaals cryptisch.geen sly maar pff.denk ik denk ik en mea culpa als het niet zo is.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:16:24 #108
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_69247653
Zijn we al wat verder gekomen als moddergooien in dit topic ?
Minds are like parachutes. They only function when open.
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 00:16:49 #109
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69247672
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef HiDiHo het volgende:

(Danny is een emotioneel persoon met een groot rechtsvaardigheids gevoel, maar hij is niet dom )
verre van zelfs, maar ik laat mensen graag in die waan. Maar het heeft imo niets met slim of dom te maken. Ben ik dom als ik een potentiele toekomstige goudmijn afsla ten gunste van mijn principes?
Of ben ik dom als ik het anderen toesta me de komende jaren als pispaal te gebruiken omdat ze denken dat ik toch niet de ballen heb ze aan de kant te zetten?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 00:17:56 #110
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69247712
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:15 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

En Heidi aus dem Bergen..nogmaals cryptisch.geen sly maar pff.denk ik denk ik en mea culpa als het niet zo is.
pm anders gewoon ff?
ik heb je sowieso al een pm gestuurd.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:19:50 #111
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_69247769
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:16 schreef Danny het volgende:

[..]

verre van zelfs, maar ik laat mensen graag in die waan. Maar het heeft imo niets met slim of dom te maken. Ben ik dom als ik een potentiele toekomstige goudmijn afsla ten gunste van mijn principes?
Of ben ik dom als ik het anderen toesta me de komende jaren als pispaal te gebruiken omdat ze denken dat ik toch niet de ballen heb ze aan de kant te zetten?
Nee, dat je ons, je users er niet de dupe van laat zijn. Verder weet ik ook wel dat jou principes voorgaan voor de 'goudmijn'. Daar zei ik al, respect
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_69247771
quote:

[..]
Die goudmijn moet nog blijken en elke mens heeft zijn prijs en sommigen niet.
*****Kraak........
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:28:15 #113
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_69248027
deze prijs mag mijn deur voorbij gaan. Het feit dat fok gelinkt staat aan een progamma van bb daar hebben zij hopelijk hun lesje uit gehaald. Dus de volgende bunker iedereen blij.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:42:22 #114
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_69248466
en ach, al krijg ik een ban. Ik wilde kenbaar maken dat ik niet zit te wachten op negativiteit van een forumbeheerder. Dat is de enige reden waarom ik een account nam, wel zo eerlijk om dat hier ook te zeggen nadat ik eerst mijn beklag had gedaan bij de redactie van de bunker. Niet over hun progamma maar de link met Fok!!
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:46:07 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_69248593
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:28 schreef Alocanda het volgende:

deze prijs mag mijn deur voorbij gaan. Het feit dat fok gelinkt staat aan een progamma van bb daar hebben zij hopelijk hun lesje uit gehaald. Dus de volgende bunker iedereen blij.
Lekker sjoemelen en alleen maar postieve posts van een stuk of 20 users mbt de streams op een of ander brak forum.
Klinkt goed.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:46:42 #116
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69248619
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef Alocanda het volgende:
en ach, al krijg ik een ban. Ik wilde kenbaar maken dat ik niet zit te wachten op negativiteit van een forumbeheerder. Dat is de enige reden waarom ik een account nam, wel zo eerlijk om dat hier ook te zeggen nadat ik eerst mijn beklag had gedaan bij de redactie van de bunker. Niet over hun progamma maar de link met Fok!!
Alle kritiek is terecht en zou juist als waardevolle feedback behandeld moeten worden. Zoals inmiddels wel duidelijk is vind ik dat het concept zijn gebreken heeft en die waren vooraf al te voorzien. Op FOK! wordt deze kritiek gewoon uitvergroot.

Als ik de programma-makers was dan zou ik juist intensiever samenwerken met FOK! en had mee gebruik gemaakt van mogelijkheden hier.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69248661
quote:

[..]

1. nee
2. ja

Als mensen kwaad worden wegens kritiek, is het meestal omdat ze geen weerwoord hebben. Heb je dat namelijk wel, dan geef je dat.

Het gebeurt vaker hoor, dat iemand een goed draaiende 'zaak' ziet en denkt, zo dat is makkelijk geld verdienen, dat ga ik ook doen. Zonder alle ins en outs te kennen c.q. te beheersen. Dan start men een soortgelijke 'zaak' op en het gaat niet zoals gewenst, want er worden beginnersfouten gemaakt waar men vervolgens op gewezen wordt. Dan kan er lering uit getrokken worden en daarvoor moet je je fouten toegeven. Of men bluft het af en wordt kwaad, waardoor er vervolgens geen lering uit fouten getrokken wordt en men fouten zal blijven maken.

Ik kan me echter niet voorstellen dat 'starters' niet graag de 'knowhow' willen gebruiken van succesvolle mensen. Het is in mijn ogen wenselijk dat er nog een evalutatiegesprek komt, aan ruzie heb je doorgaans niks als je op de lange termijn wilt samenwerken.
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:11:40 #118
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69249224
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:48 schreef Maria44 het volgende:

[..]
Ik kan me echter niet voorstellen dat 'starters' niet graag de 'knowhow' willen gebruiken van succesvolle mensen. Het is in mijn ogen wenselijk dat er nog een evalutatiegesprek komt, aan ruzie heb je doorgaans niks als je op de lange termijn wilt samenwerken.
Ik denk dat de organisatie van TBO veelal bestaat uit mensen die goed zijn in het "doen" van dingen en niet mensen die goed zijn in het bedenken of overdenken van bepaalde zaken. Juist daardoor loop je tegen verschillende problemen aan, omdat maar in beperkte mate dingen vastgelegd of overdacht zijn.

Op FOK! (en vast ook op andere plaatsen) zijn genoeg mensen met de nodige kennis en expertise die goede feedback kunnen leveren en realistische verbeterpunten kunnen aandragen. Zoek de dialoog met die mensen en stop die samen in een groep.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69249430
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Ik denk dat de organisatie van TBO veelal bestaat uit mensen die goed zijn in het "doen" van dingen en niet mensen die goed zijn in het bedenken of overdenken van bepaalde zaken. Juist daardoor loop je tegen verschillende problemen aan, omdat maar in beperkte mate dingen vastgelegd of overdacht zijn.

Op FOK! (en vast ook op andere plaatsen) zijn genoeg mensen met de nodige kennis en expertise die goede feedback kunnen leveren en realistische verbeterpunten kunnen aandragen. Zoek de dialoog met die mensen en stop die samen in een groep.
Dat ben ik met je eens. Zaken en prive gescheiden houden (voel je niet persoonlijk aangevallen, maar zie de kritiek als opbouwend t.a.v. het project/programma) en sta open voor feedback, puur over het project/programma TBO. Dat moet zijn vruchten af kunnen werpen.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 01:21:10 #120
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69249442
De Google-ads bij deze thread zijn ook weer opmerkelijk.
quote:
Ongedierte Bestrijding
Landelijke Service 24/7 binnen 24u Bel voor afspraak 078 - 844 99 44
www.suurd.nl
Ongedierte Webwinkel
Het Zelf Bestrijden Van Ongedierte? Volop Gifvrije producten en Tips.
www.Ecosect.nl
Ongedierte - Houtworm
voordeligste prijzen met 10 jaar garantie! Gratis Offerte 0647777196
www.RoJoPlaagdier.nl
Ongedierte u tot last?
Dë-M heeft de bestrijding die daarbij past!
www.de-m.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')