Heerlijk dat soort mensen... toch heel wat anders dan dat stelletje lamzakken wat alles recht breit wat krom is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
laat hem er eerst maar een nachtje over slapen![]()
(Danny is een emotioneel persoon met een groot rechtsvaardigheids gevoel, maar hij is niet dom)
En Heidi aus dem Bergen..nogmaals cryptisch.geen sly maar pff.denk ik denk ik en mea culpa als het niet zo is.quote:
verre van zelfs, maar ik laat mensen graag in die waan. Maar het heeft imo niets met slim of dom te maken. Ben ik dom als ik een potentiele toekomstige goudmijn afsla ten gunste van mijn principes?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef HiDiHo het volgende:
(Danny is een emotioneel persoon met een groot rechtsvaardigheids gevoel, maar hij is niet dom)
pm anders gewoon ff?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:15 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En Heidi aus dem Bergen..nogmaals cryptisch.geen sly maar pff.denk ik denk ik en mea culpa als het niet zo is.
Nee, dat je ons, je users er niet de dupe van laat zijn. Verder weet ik ook wel dat jou principes voorgaan voor de 'goudmijn'. Daar zei ik al, respectquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:16 schreef Danny het volgende:
[..]
verre van zelfs, maar ik laat mensen graag in die waan. Maar het heeft imo niets met slim of dom te maken. Ben ik dom als ik een potentiele toekomstige goudmijn afsla ten gunste van mijn principes?
Of ben ik dom als ik het anderen toesta me de komende jaren als pispaal te gebruiken omdat ze denken dat ik toch niet de ballen heb ze aan de kant te zetten?
Die goudmijn moet nog blijken en elke mens heeft zijn prijs en sommigen niet.quote:
Lekker sjoemelen en alleen maar postieve posts van een stuk of 20 users mbt de streams op een of ander brak forum.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:28 schreef Alocanda het volgende:
deze prijs mag mijn deur voorbij gaan. Het feit dat fok gelinkt staat aan een progamma van bb daar hebben zij hopelijk hun lesje uit gehaald. Dus de volgende bunker iedereen blij.
Alle kritiek is terecht en zou juist als waardevolle feedback behandeld moeten worden. Zoals inmiddels wel duidelijk is vind ik dat het concept zijn gebreken heeft en die waren vooraf al te voorzien. Op FOK! wordt deze kritiek gewoon uitvergroot.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:42 schreef Alocanda het volgende:
en ach, al krijg ik een ban. Ik wilde kenbaar maken dat ik niet zit te wachten op negativiteit van een forumbeheerder. Dat is de enige reden waarom ik een account nam, wel zo eerlijk om dat hier ook te zeggen nadat ik eerst mijn beklag had gedaan bij de redactie van de bunker. Niet over hun progamma maar de link met Fok!!
1. neequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:16 schreef Danny het volgende:
[..]
verre van zelfs, maar ik laat mensen graag in die waan. Maar het heeft imo niets met slim of dom te maken. Ben ik dom als ik een potentiele toekomstige goudmijn afsla ten gunste van mijn principes?
Of ben ik dom als ik het anderen toesta me de komende jaren als pispaal te gebruiken omdat ze denken dat ik toch niet de ballen heb ze aan de kant te zetten?
Ik denk dat de organisatie van TBO veelal bestaat uit mensen die goed zijn in het "doen" van dingen en niet mensen die goed zijn in het bedenken of overdenken van bepaalde zaken. Juist daardoor loop je tegen verschillende problemen aan, omdat maar in beperkte mate dingen vastgelegd of overdacht zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:48 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik kan me echter niet voorstellen dat 'starters' niet graag de 'knowhow' willen gebruiken van succesvolle mensen. Het is in mijn ogen wenselijk dat er nog een evalutatiegesprek komt, aan ruzie heb je doorgaans niks als je op de lange termijn wilt samenwerken.
Dat ben ik met je eens. Zaken en prive gescheiden houden (voel je niet persoonlijk aangevallen, maar zie de kritiek als opbouwend t.a.v. het project/programma) en sta open voor feedback, puur over het project/programma TBO. Dat moet zijn vruchten af kunnen werpen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:11 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik denk dat de organisatie van TBO veelal bestaat uit mensen die goed zijn in het "doen" van dingen en niet mensen die goed zijn in het bedenken of overdenken van bepaalde zaken. Juist daardoor loop je tegen verschillende problemen aan, omdat maar in beperkte mate dingen vastgelegd of overdacht zijn.
Op FOK! (en vast ook op andere plaatsen) zijn genoeg mensen met de nodige kennis en expertise die goede feedback kunnen leveren en realistische verbeterpunten kunnen aandragen. Zoek de dialoog met die mensen en stop die samen in een groep.
quote:Ongedierte Bestrijding
Landelijke Service 24/7 binnen 24u Bel voor afspraak 078 - 844 99 44
www.suurd.nl
Ongedierte Webwinkel
Het Zelf Bestrijden Van Ongedierte? Volop Gifvrije producten en Tips.
www.Ecosect.nl
Ongedierte - Houtworm
voordeligste prijzen met 10 jaar garantie! Gratis Offerte 0647777196
www.RoJoPlaagdier.nl
Ongedierte u tot last?
Dë-M heeft de bestrijding die daarbij past!
www.de-m.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |