Als een meisje het graag wil, waarom niet? Dat is niet zo moeilijk en belachelijk als dansen op het zoveelste 'hippe' R&B deuntje.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
slowen![]()
![]()
dat moet je niet willen kunnen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
slowen![]()
![]()
Alsof je een keus hebtquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
slowen![]()
![]()
Slowen deed je op de basisschool. Nu probeer je je penis zo hard mogelijk te krijgen door hem figuurlijk in haar hol proberen te stoppen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof je een keus hebt. Als je dat al niet kan ben je echt de allergrootste gehandicapte lapzwans ooit.
Inderdaad, en dan de volgende dag verhalen over het dansen aanhorenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef JJH het volgende:
Kan ik ook niet.![]()
Jammerlijk is alleen wel dat ik dan wel weer probeer als ik dronken ben, en dat ziet er niet uit.
Darkestrah, jij kán niet dansen. Jij zegt alleen maar dat je kan dansen om ze het bed in te krijgen. En dat doe je goed.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:38 schreef Darkestrah het volgende:
Redelijk herkenbare klacht, maar als ik wat biertjes op heb en de sfeer is leuk, dan gooi ik mn heupjes ook even flink los!
Telt dit als een lemming?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Darkestrah, jij kán niet dansen. Jij zegt alleen maar dat je kan dansen om ze het bed in te krijgen. En dat doe je goed.
Ohw wacht. Dat kon/kan ik wel!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef Zuunigerd het volgende:
TS is jaloers op mensen die wel kunnen dansen. Ik ook. Ik kan niet van die hiphop/schuurdansjes doen. Ach. Ik ga wel leren hakken ofzo, dat is pas dansen![]()
Herkenbaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef JJH het volgende:
Kan ik ook niet.![]()
Jammerlijk is alleen wel dat ik dan wel weer probeer als ik dronken ben, en dat ziet er niet uit.
En wie bepaald dat, Servus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef servus_universitas het volgende:
Sinds wanneer valt dat heen en weer gehuppel op dance, trance en R&B onder dansen?
Wat kom jij steeds over als een chagrijnige eenzame bitch zeg. Niks persoonlijks, maar zo kom je aan de hand van je posts de laatste tijd op mij over.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Smart_ass het volgende:
Dansen. Als ik ergens een schijthekel aan heb..
Ik zeg altijd dat ik het niet kan, terwijl ik het wel kan maar niet doe op baggermuziekquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Darkestrah, jij kán niet dansen. Jij zegt alleen maar dat je kan dansen om ze het bed in te krijgen. En dat doe je goed.
Valt reuze mee. Ik houd me liever bezig met andere dingen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat kom jij steeds over als een chagrijnige eenzame bitch zeg. Niks persoonlijks, maar zo kom je aan de hand van je posts de laatste tijd op mij over.
Dat zeggen kattenvrouwtjes ook altijd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik houd me liever bezig met andere dingen.
En dit is Katrien, die heb ik op straat gevonden, ze had wel een bandje om maar die heb ik er gewoon af getrokken toen heb ik d'r mee naar huis genomenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zeggen kattenvrouwtjes ook altijd.
Stiekem ben ik ook een oude eenzame vrijster met 10 katten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zeggen kattenvrouwtjes ook altijd.
Je komt op FOK! in elk geval over als een weinig vrouwelijk meisje, sorry.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook een oude eenzame vrijster met 10 katten.
Whehehe.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef servus_universitas het volgende:
Sinds wanneer valt dat heen en weer gehuppel op dance, trance en R&B onder dansen?
Waar je elke avond mee danstquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook een oude eenzame vrijster met 10 katten.
Whoa, *ril*.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dit is Katrien, die heb ik op straat gevonden, ze had wel een bandje om maar die heb ik er gewoon af getrokken toen heb ik d'r mee naar huis genomenik zag in haar ogen dat ze bij me wilde zijn, bij mij en mijn andere tachtig katten.
Oh dus dat handtasje dat je me laatst gaf was een kat. Ik had al zo m'n vermoedens.quote:
Ik ben al tijden mijn kat kwijt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dit is Katrien, die heb ik op straat gevonden, ze had wel een bandje om maar die heb ik er gewoon af getrokken toen heb ik d'r mee naar huis genomenik zag in haar ogen dat ze bij me wilde zijn, bij mij en mijn andere tachtig katten.
Volgens mij is schuren -met je geslachtsdeel langs de reet van je vrouwelijke danspartner schuren, vandaar het woord- toch net even wat anders dan slowen, -het als een tiener omarmen van je vrouwelijke medemens en een beetje van links naar rechts waggelen.-quote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:51 schreef BigKahuna het volgende:
Slowen en schuren is niet hetzelfde jongeheer.
Je kan best gelijk hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Volgens mij is schuren -met je geslachtsdeel langs de reet van je vrouwelijke danspartner schuren, vandaar het woord- toch net even wat anders dan slowen, -het als een tiener omarmen van je vrouwelijke medemens en een beetje van links naar rechts waggelen.-
Of zie ik dat verkeerd?
Ach, het is in hedendaagse tijd algemeen geaccepteerd dat jezelf voortbewegen op het zoveelste bonk bonk bonk nummer als dansen gezien wordt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef servus_universitas het volgende:
Dansen is vaak zo geforceerd om iemand proberen te versieren. Als je die hijgerige mannetjes dan om die meiden heen ziet kronkelen.....quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Het valt mij op dat ik niet de enige ben die dansen niet zo ziet zitten. Dit doet mij goed
[..]
Dat vind ik ook, en is ook nog eens veel leuker. Helaas ben ik een van de weinige mensen die níét danst en wil mijn vriendengroep altijd ergens naartoe waar een dansvloer isquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dansen is vaak zo geforceerd om iemand proberen te versieren. Als je die hijgerige mannetjes dan om die meiden heen ziet kronkelen.....
Kan je beter gezellige ouwehoeren
Ah, jij bent er zo eentje die het liefst als iemand met epilepsie op een 'lekker ruig' hardcore nummertje staat te bonken en dat dan dansen noemt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Rasher het volgende:
Mensen zonder gevoel voor ritme in hun lijf.
Mensen die nooit uitgaan/alleen af en toe een biertje drinken in een kroeg.quote:
Nerds.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:58 schreef Mriya het volgende:
Dansen.
Uitgaan.![]()
Meisjes versieren.
Muziek in uitgaans-gelegenheden.
Check jou uit het niets conclusies trekkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo eentje die het liefst als iemand met epilepsie op een 'lekker ruig' hardcore nummertje staat te bonken en dat dan dansen noemt?
Doe jij natuurlijk nooit hequote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef Rasher het volgende:
[..]
Check jou uit het niets conclusies trekken
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Rasher het volgende:
presentquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Rasher het volgende:
Waar trek ik een ongeldige conclusie? Er zijn immers mensen die een slecht ritme gevoel hebben.quote:
Je weet best dat je de mensen die niet van dansen houden bedoelde. Hoe kom jij erbij dat deze personen geen gevoel voor ritme hebben dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:54 schreef Rasher het volgende:
[..]
Waar trek ik een ongeldige conclusie? Er zijn immers mensen die een slecht ritme gevoel hebben.
Écht dansen. Maar dat kunnen niet veel mensen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
wikwakka-topic!.
Dansen is overigens voor echte mannen.
Stijldansenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Écht dansen. Maar dat kunnen niet veel mensen.
Inderdaad, LARPen en Rammstein concerten bezoeken was het toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wil hierbij even de tijd nemen om te klagen over het fenomeen dansen. Ik begrijp best dat sommige mensen het leuk vinden, meestal omdat ze het ook echt kunnen. Andere mensen, waaronder ik, zijn niet gebouwd om op het zoveelste 'hippe' dance/trance/R&B liedje met hun heupen te wiegen. Ik heb er gewoon geen gevoel voor, met uitzondering van slowen
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:32 schreef Rahl het volgende:
Who cares about diepgang en "melodische inhoud"? Als je er lekker op kan dansen is het prima
Ik vind huppelen op die muziek anders ook wel een kunstquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef servus_universitas het volgende:
We zijn niet allemaal stoere negers met hippe dansmovesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Jajong het volgende:
Lol @ dorks die niet kunnen dansen.
Je hebt gelijk ik moet meer begrip tonen voor de ritmisch minder bedeelden onder ons. Hiervoor mijn welgemeende excuses.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal stoere negers met hippe dansmoves
He kijk, een rock-fan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:05 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik vind huppelen op die muziek anders ook wel een kunst
Niet iedereen heeft een kwartskristal in z'n kop zittenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik moet meer begrip tonen voor de ritmisch minder bedeelden onder ons. Hiervoor mijn welgemeende excuses.
Mensen die zonder drank geen plezier kunnen makenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:35 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een kwartskristal in z'n kop zittenVerder hebben ze in die danstenten meestal niks fatsoenlijks te drinken en de hele avond water drinken gaat ook wel ver.
Dat ben ik zeker met je eens. Maar dan zouden we het een eigen naam moeten geven. Dan hebben we naast de danskunst, de huppelkunst. Mensen die ritmisch bewegen op dance, trance en R&B praktiseren dan de huppelkunst.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:05 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik vind huppelen op die muziek anders ook wel een kunst
Aldus de 26-jarige die elk weekend met een wijntje en een blokje kaas eenzaam een boek leest.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Maar dan zouden we het een eigen naam moeten geven. Dan hebben we naast de danskunst, de huppelkunst. Mensen die ritmisch bewegen op dance, trance en R&B praktiseren dan de huppelkunst.
lol @ apen die 2000 jaar terug gaan in de tijd en met vertrokken gezichten gecombineerd met losse ledematen en oerwoud geluiden maken om zo de vrouw het hof te maken.quote:
Ja, want je lichaam op een ritme kunnen bewegen is echt verschrikkelijk sneuquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
lol @ apen die 2000 jaar terug gaan in de tijd en met vertrokken gezichten gecombineerd met losse ledematen en oerwoud geluiden maken om zo de vrouw het hof te maken.
Vertel ons jouw geweldige versiermethodes eens?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
lol @ apen die 2000 jaar terug gaan in de tijd en met vertrokken gezichten gecombineerd met losse ledematen en oerwoud geluiden maken om zo de vrouw het hof te maken.
Dansers en huppelaars. Ik vind het poëtisch.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Maar dan zouden we het een eigen naam moeten geven. Dan hebben we naast de danskunst, de huppelkunst. Mensen die ritmisch bewegen op dance, trance en R&B praktiseren dan de huppelkunst.
Ow wacht. Dansen is dus nu ineens versieren geworden. Dus de gabbers hakken en trekken gekke bekken, om de andere tjikkies te gemoet te komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vertel ons jouw geweldige versiermethodes eens?
Ik zie niet echt nadelen aan dansen, meedeinen op die flowquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:14 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ow wacht. Dansen is dus nu ineens versieren geworden. Dus de gabbers hakken en trekken gekke bekken, om de andere tjikkies te gemoet te komen.
![]()
Trouwens, in de gemiddelde discotheek:
vrouwen met een glas in de hand en altijd die fokking hand omhoog. Zo nu en dan he. En dan hoofd van linker naar rechter schouder. hihihi
en mannen van linkerbeen naar rechterbeen. Vinger omhoog wanneer het een goed nummer is en HEUUUUUUU roepen terwijl je daarna een teug neemt van het inmiddels dode bier in je glas.
![]()
En 'ow, ik weet niet hoe ik anders een vrouw moet versieren. Ik vraag de almachtige devl1nsect ff hoe hij het dan doet met zijn grote bek. whehehehe'
ook kansloos
Een mooie omschrijving van een situatie die eigenlijk maar al té vaak voorkomt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:14 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ow wacht. Dansen is dus nu ineens versieren geworden. Dus de gabbers hakken en trekken gekke bekken, om de andere tjikkies te gemoet te komen.
![]()
vrouwen met een glas in de hand en altijd die fokking hand omhoog. Zo nu en dan he. En dan hoofd van linker naar rechter schouder. hihihi
en mannen van linkerbeen naar rechterbeen. Vinger omhoog wanneer het een goed nummer is en HEUUUUUUU roepen terwijl je daarna een teug neemt van het inmiddels dode bier in je glas.
![]()
En 'ow, ik weet niet hoe ik anders een vrouw moet versieren. Ik vraag de almachtige devl1nsect ff hoe hij het dan doet met zijn grote bek. whehehehe'
ook kansloos
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:14 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
![]()
![]()
ook kansloos
Ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een mooie omschrijving van een situatie die eigenlijk maar al té vaak voorkomt.
Whehehe.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:18 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik zie niet echt nadelen aan dansen, meedeinen op die flow![]()
Volgens mij ben jij 1 van die mensen die een dans- dan wel huppeltrauma heeft opgelopen.
Vastgezeten tussen een reusachtige trillende negerkont en de tap of..?
Schuren toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe.![]()
Ik vind het wel leuk om te bewegen op muziek, dansen kan ik het niet noemen.Maar ik beweeg wel in het ritme.
Kijk, daar gaan de meesten. Dansen op de flow. NIet weten wat het woord de flow betekent. Laat staan dat ze weten wat dansen is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:18 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik zie niet echt nadelen aan dansen, meedeinen op die flow![]()
Volgens mij ben jij 1 van die mensen die een dans- dan wel huppeltrauma heeft opgelopen.
Vastgezeten tussen een reusachtige trillende negerkont en de tap of..?
Hoe je het noemt maakt niet echt uit. Je danst op een beat om in je flow te komen, tada ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:30 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Kijk, daar gaan de meesten. Dansen op de flow. NIet weten wat het woord de flow betekent. Laat staan dat ze weten wat dansen is.![]()
Dansen doe je op de biet. Bepaal je eerst of het een vier kwarts of een drie kwarts is. Zo ja, zet je dan een stapje naar voren of naar achteren op de tweede tel en vierde? Of klap je in je handen op de 1 en spring je op de derde tel?![]()
Jarenlang met plezier gedanst en ook op deze manier wel eens een chick gehosseld. Totdat je erover na gaat denken:
plaatje aanvragen bij de DJ of wachten op je plaatje en dan met je vriendje/ dinnetje op de muziek dansen. hihihi.
Of:
woehachten op main lieeetje zoowdat ik met dat maisje kan schuure. Ies mooi blond maisje.
Wolla, daar kicken smaatjes toch op?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Elfy het volgende:
[..]
Hoe je het noemt maakt niet echt uit. Je danst op een beat om in je flow te komen, tada ?![]()
Das trouwens wel vies irritant. Al die turkse gastjes enzo die je zowat de dansvloer afgluren. Als een stelletje aasgieren hun kans afwachtend om tegen je aan te schuren
Alleen rappers flowenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef Elfy het volgende:
[..]
Hoe je het noemt maakt niet echt uit. Je danst op een beat om in je flow te komen, tada ?![]()
Das trouwens wel vies irritant. Al die turkse gastjes enzo die je zowat de dansvloer afgluren. Als een stelletje aasgieren hun kans afwachtend om tegen je aan te schuren
Laat mij en mn taaltje nou maar jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:43 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Alleen rappers flowenHoe kom je erbij om het te betrekken met dansen?
Tip: ga met een hoofddoek op naar de discotheek of zoek een andere gelegenheid waar dat soort gasten niet komen.
Neem je het taaltje over omdat je het hoort of zeg je het omdat je erover nagedacht hebt?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:52 schreef Elfy het volgende:
[..]
Laat mij en mn taaltje nou maar ja
En waarom zou ik ? Ik laat me toch zeker niet wegschuren? vdomme?
Mij vragen ze het niet eens, áls ik me als eens op de dansvloer waag dan staat er voor ik het goed en wel door heb opeens iemand tegen me aan te rijden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:32 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
hai maisje, jai hept mooie liepen en ooken. Iek wiel met jauw schuure
Tegen je aan te rijden? Dat is schuren meisje! Dat is geil.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mij vragen ze het niet eens, áls ik me als eens op de dansvloer waag dan staat er voor ik het goed en wel door heb opeens iemand tegen me aan te rijden.
Maar dat is toch dé manier om een sma te regelen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mij vragen ze het niet eens, áls ik me als eens op de dansvloer waag dan staat er voor ik het goed en wel door heb opeens iemand tegen me aan te rijden.
Ja als ik een man was zou ik het vast ook wel lekker vinden als er één of ander geil sletje lekker met d'r kont mn pik stijf wiebelt maar als vrouw, neequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tegen je aan te rijden? Dat is schuren meisje! Dat is geil.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar dat is toch dé manier om een sma te regelen?
Ik mag hopen dat je je achterhandse pimp-slap inmiddels geperfectioneerd hebt?
homoooooooooquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb op dansles gezeten vroeger4 jaar lang
14.gifquote:
luchtgitaar is juistquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
probeer het zo te zien: Dansen is noodzakelijk. een hobby zal het nooit worden maar aangezien alle single-dames in groepjes op de dansvloer staan (of tegen de muur aan staan te kijken) valt daar gewoon het meest te halen.
het hoeft niet van hoog niveau te zijn maar varieer. Not done: luchtgitaar.
en probeer zoveel mogelijk in een groepje te blijven. op deze manier Groeien 2 groepjes (single jongens en single dames naar elkaar toe) en ga je op het eind van de avond allen met een ander meisje dat is mijn ervaring.
wat ook vaak gebeurt is dat een meisje op een afstand van zo'n 60 centimeter voor je gaat dansen. Denk dan niet van: WTF? maar dan moet je haar benaderendat wil ze dan, dat is hun ding.
maargoed hier kan je nog uren over lullen
Luchtgitaar.quote:
Mensen die een post niet begrijpen en er dan maar een uitgekauwde oneliner tegenaan gooienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:56 schreef Elfy het volgende:
[..]
Mensen die zonder drank geen plezier kunnen maken
Taal is een sociaal fenomeen. Ik heb het overgenomen, maar niet van rappers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:58 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Neem je het taaltje over omdat je het hoort of zeg je het omdat je erover nagedacht hebt?
![]()
En je niet laten wegschuren nee verdomme! Laat ze zich maar eens scheren!
WEGscheren!
Mensen die zelf zeggen niet een avond op water te willen leven en dan zeuren als je over hun drankje heen piest. Figuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Mensen die een post niet begrijpen en er dan maar een uitgekauwde oneliner tegenaan gooien
Tja als jij dat onder dansen schaartquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:14 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
![]()
alles met het woord gitaar erinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoeveel jongens ik daar wel niet mee heb versierd!
Ik heb net nog een lekker wijf geneukt, wat jij?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
SATE?!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:45 schreef Elfy het volgende:
[..]
alles met het woord gitaar erin
satepatatje !
koosnaampjes ftw.quote:
Ok dan in het goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:12 schreef Elfy het volgende:
[..]
koosnaampjes ftw.
je bent toch om op te eten.
mn slaapgebrek speelt op![]()
![]()
Respect, ik zou als een blok voor je vallenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoeveel jongens ik daar wel niet mee heb versierd!
Voor jou is elke alcoholische drank zeker hetzelfde?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef Elfy het volgende:
[..]
Mensen die zelf zeggen niet een avond op water te willen leven en dan zeuren als je over hun drankje heen piest. Figuurlijk
Wellichtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:16 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Voor jou is elke alcoholische drank zeker hetzelfde?Het gaat mij niet om de alcohol maar ik wil wel iets lekkers en fatsoenlijks drinken. Als het om de alcohol gaat kom je in elke tent wel aan je trekken; pauperdrank schenken ze overal. Om van een goede whisk(e)y te kunnen genieten zul je toch wat selectiever moeten zijn in het kiezen van een uitgaansgelegenheid, en dat zijn over het algemeen geen plekken met een dansvloer.
Ik vind t ook niet echt leuk maar als vrienden t gaan doen ga ik niet in mn eentje in een hoekje staan en ik ben er niet belabberd in ofzoquote:Mijn klacht? Mensen die het stom van je vinden als je hun vertelt dat je niet van dansen houdt. Alsof je per se moet dansen om een leuke avond te hebben![]()
Ik een lelijkequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb net nog een lekker wijf geneukt, wat jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |