Dansen is vaak zo geforceerd om iemand proberen te versieren. Als je die hijgerige mannetjes dan om die meiden heen ziet kronkelen.....quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Het valt mij op dat ik niet de enige ben die dansen niet zo ziet zitten. Dit doet mij goed
[..]
Dat vind ik ook, en is ook nog eens veel leuker. Helaas ben ik een van de weinige mensen die níét danst en wil mijn vriendengroep altijd ergens naartoe waar een dansvloer isquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dansen is vaak zo geforceerd om iemand proberen te versieren. Als je die hijgerige mannetjes dan om die meiden heen ziet kronkelen.....
Kan je beter gezellige ouwehoeren
Ah, jij bent er zo eentje die het liefst als iemand met epilepsie op een 'lekker ruig' hardcore nummertje staat te bonken en dat dan dansen noemt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Rasher het volgende:
Mensen zonder gevoel voor ritme in hun lijf.
Mensen die nooit uitgaan/alleen af en toe een biertje drinken in een kroeg.quote:
Nerds.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:58 schreef Mriya het volgende:
Dansen.
Uitgaan.![]()
Meisjes versieren.
Muziek in uitgaans-gelegenheden.
Check jou uit het niets conclusies trekkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo eentje die het liefst als iemand met epilepsie op een 'lekker ruig' hardcore nummertje staat te bonken en dat dan dansen noemt?
Doe jij natuurlijk nooit hequote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef Rasher het volgende:
[..]
Check jou uit het niets conclusies trekken
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Rasher het volgende:
presentquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Rasher het volgende:
Waar trek ik een ongeldige conclusie? Er zijn immers mensen die een slecht ritme gevoel hebben.quote:
Je weet best dat je de mensen die niet van dansen houden bedoelde. Hoe kom jij erbij dat deze personen geen gevoel voor ritme hebben dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:54 schreef Rasher het volgende:
[..]
Waar trek ik een ongeldige conclusie? Er zijn immers mensen die een slecht ritme gevoel hebben.
Écht dansen. Maar dat kunnen niet veel mensen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
wikwakka-topic!.
Dansen is overigens voor echte mannen.
Stijldansenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Écht dansen. Maar dat kunnen niet veel mensen.
Inderdaad, LARPen en Rammstein concerten bezoeken was het toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik houd me liever bezig met andere dingen.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wil hierbij even de tijd nemen om te klagen over het fenomeen dansen. Ik begrijp best dat sommige mensen het leuk vinden, meestal omdat ze het ook echt kunnen. Andere mensen, waaronder ik, zijn niet gebouwd om op het zoveelste 'hippe' dance/trance/R&B liedje met hun heupen te wiegen. Ik heb er gewoon geen gevoel voor, met uitzondering van slowen
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:32 schreef Rahl het volgende:
Who cares about diepgang en "melodische inhoud"? Als je er lekker op kan dansen is het prima
Ik vind huppelen op die muziek anders ook wel een kunstquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef servus_universitas het volgende:
Sinds wanneer valt dat heen en weer gehuppel op dance, trance en R&B onder dansen?
We zijn niet allemaal stoere negers met hippe dansmovesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Jajong het volgende:
Lol @ dorks die niet kunnen dansen.
Je hebt gelijk ik moet meer begrip tonen voor de ritmisch minder bedeelden onder ons. Hiervoor mijn welgemeende excuses.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal stoere negers met hippe dansmoves
He kijk, een rock-fan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:05 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik vind huppelen op die muziek anders ook wel een kunst
Niet iedereen heeft een kwartskristal in z'n kop zittenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik moet meer begrip tonen voor de ritmisch minder bedeelden onder ons. Hiervoor mijn welgemeende excuses.
Mensen die zonder drank geen plezier kunnen makenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:35 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een kwartskristal in z'n kop zittenVerder hebben ze in die danstenten meestal niks fatsoenlijks te drinken en de hele avond water drinken gaat ook wel ver.
Dat ben ik zeker met je eens. Maar dan zouden we het een eigen naam moeten geven. Dan hebben we naast de danskunst, de huppelkunst. Mensen die ritmisch bewegen op dance, trance en R&B praktiseren dan de huppelkunst.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:05 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik vind huppelen op die muziek anders ook wel een kunst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |