Mensen die een post niet begrijpen en er dan maar een uitgekauwde oneliner tegenaan gooienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:56 schreef Elfy het volgende:
[..]
Mensen die zonder drank geen plezier kunnen maken
Taal is een sociaal fenomeen. Ik heb het overgenomen, maar niet van rappers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:58 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Neem je het taaltje over omdat je het hoort of zeg je het omdat je erover nagedacht hebt?
![]()
En je niet laten wegschuren nee verdomme! Laat ze zich maar eens scheren!
WEGscheren!
Mensen die zelf zeggen niet een avond op water te willen leven en dan zeuren als je over hun drankje heen piest. Figuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Mensen die een post niet begrijpen en er dan maar een uitgekauwde oneliner tegenaan gooien
Tja als jij dat onder dansen schaartquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:14 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Trouwens, in de gemiddelde discotheek:
vrouwen met een glas in de hand en altijd die fokking hand omhoog. Zo nu en dan he. En dan hoofd van linker naar rechter schouder. hihihi
en mannen van linkerbeen naar rechterbeen. Vinger omhoog wanneer het een goed nummer is en HEUUUUUUU roepen terwijl je daarna een teug neemt van het inmiddels dode bier in je glas.
![]()
alles met het woord gitaar erinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoeveel jongens ik daar wel niet mee heb versierd!
Ik heb net nog een lekker wijf geneukt, wat jij?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
lol @ apen die 2000 jaar terug gaan in de tijd en met vertrokken gezichten gecombineerd met losse ledematen en oerwoud geluiden maken om zo de vrouw het hof te maken.
SATE?!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:45 schreef Elfy het volgende:
[..]
alles met het woord gitaar erin
satepatatje !
koosnaampjes ftw.quote:
Ok dan in het goedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:12 schreef Elfy het volgende:
[..]
koosnaampjes ftw.
je bent toch om op te eten.
mn slaapgebrek speelt op![]()
![]()
Respect, ik zou als een blok voor je vallenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoeveel jongens ik daar wel niet mee heb versierd!
Voor jou is elke alcoholische drank zeker hetzelfde?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef Elfy het volgende:
[..]
Mensen die zelf zeggen niet een avond op water te willen leven en dan zeuren als je over hun drankje heen piest. Figuurlijk
Wellichtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:16 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Voor jou is elke alcoholische drank zeker hetzelfde?Het gaat mij niet om de alcohol maar ik wil wel iets lekkers en fatsoenlijks drinken. Als het om de alcohol gaat kom je in elke tent wel aan je trekken; pauperdrank schenken ze overal. Om van een goede whisk(e)y te kunnen genieten zul je toch wat selectiever moeten zijn in het kiezen van een uitgaansgelegenheid, en dat zijn over het algemeen geen plekken met een dansvloer.
Ik vind t ook niet echt leuk maar als vrienden t gaan doen ga ik niet in mn eentje in een hoekje staan en ik ben er niet belabberd in ofzoquote:Mijn klacht? Mensen die het stom van je vinden als je hun vertelt dat je niet van dansen houdt. Alsof je per se moet dansen om een leuke avond te hebben![]()
Ik een lelijkequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb net nog een lekker wijf geneukt, wat jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |