Herkenbaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef JJH het volgende:
Kan ik ook niet.![]()
Jammerlijk is alleen wel dat ik dan wel weer probeer als ik dronken ben, en dat ziet er niet uit.
En wie bepaald dat, Servus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef servus_universitas het volgende:
Sinds wanneer valt dat heen en weer gehuppel op dance, trance en R&B onder dansen?
Wat kom jij steeds over als een chagrijnige eenzame bitch zeg. Niks persoonlijks, maar zo kom je aan de hand van je posts de laatste tijd op mij over.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Smart_ass het volgende:
Dansen. Als ik ergens een schijthekel aan heb..
Ik zeg altijd dat ik het niet kan, terwijl ik het wel kan maar niet doe op baggermuziekquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Darkestrah, jij kán niet dansen. Jij zegt alleen maar dat je kan dansen om ze het bed in te krijgen. En dat doe je goed.
Valt reuze mee. Ik houd me liever bezig met andere dingen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat kom jij steeds over als een chagrijnige eenzame bitch zeg. Niks persoonlijks, maar zo kom je aan de hand van je posts de laatste tijd op mij over.
Dat zeggen kattenvrouwtjes ook altijd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik houd me liever bezig met andere dingen.
En dit is Katrien, die heb ik op straat gevonden, ze had wel een bandje om maar die heb ik er gewoon af getrokken toen heb ik d'r mee naar huis genomenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zeggen kattenvrouwtjes ook altijd.
Stiekem ben ik ook een oude eenzame vrijster met 10 katten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zeggen kattenvrouwtjes ook altijd.
Je komt op FOK! in elk geval over als een weinig vrouwelijk meisje, sorry.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Ik houd me liever bezig met andere dingen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook een oude eenzame vrijster met 10 katten.
Whehehe.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef servus_universitas het volgende:
Sinds wanneer valt dat heen en weer gehuppel op dance, trance en R&B onder dansen?
Waar je elke avond mee danstquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook een oude eenzame vrijster met 10 katten.
Whoa, *ril*.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dit is Katrien, die heb ik op straat gevonden, ze had wel een bandje om maar die heb ik er gewoon af getrokken toen heb ik d'r mee naar huis genomenik zag in haar ogen dat ze bij me wilde zijn, bij mij en mijn andere tachtig katten.
Oh dus dat handtasje dat je me laatst gaf was een kat. Ik had al zo m'n vermoedens.quote:
Ik ben al tijden mijn kat kwijt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dit is Katrien, die heb ik op straat gevonden, ze had wel een bandje om maar die heb ik er gewoon af getrokken toen heb ik d'r mee naar huis genomenik zag in haar ogen dat ze bij me wilde zijn, bij mij en mijn andere tachtig katten.
Volgens mij is schuren -met je geslachtsdeel langs de reet van je vrouwelijke danspartner schuren, vandaar het woord- toch net even wat anders dan slowen, -het als een tiener omarmen van je vrouwelijke medemens en een beetje van links naar rechts waggelen.-quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |