abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:16:32 #151
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69322758
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Slim opgezet om de door hem gewenste uitslag te krijgen. De gebruiker wordt al gestuurd door de antwoorden zelf.
Hoezo? Als de regering rechters wil tegenhouden in het vervolgen van Wilders, wordt de trias politica gebroken.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:18:56 #152
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69322820
PVV-CDA-VVD regering
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_69322883
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:16 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Hoezo? Als de regering rechters wil tegenhouden in het vervolgen van Wilders, wordt de trias politica gebroken.
Maar het is gewoon een slinkse vraagstelling die met een truukje afleidt van het probleem dat de rechters in werkelijkheid meestal links en helemaal niet onpartijdig zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2009 13:21:59 ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:23:59 #154
248844 Bowlingbal
pi_69322939
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar het is gewoon een slinkse vraagstelling die met een truukje afleidt van het probleem dat de rechters in werkelijkheid meestal links en helemaal niet onpartijdig zijn.
Wacht, ik zal mijn aluminium hoedje even opzetten...

Chemtrails! Illuminatie! Se nemen de werelt over!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  Donald Duck held zaterdag 23 mei 2009 @ 13:24:26 #155
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69322946
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:16 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat je de stemmers opdringt. Het mag dan wel zo zijn, maar de mening wordt wel door beïnvloed. Als het gewoon een ja/nee poll was geweest, hadden ze eerlijker echt vanuit zichzelf kunnen antwoorden. Dan zou er denk ik een ander resultaat uitkomen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:26:11 #156
248844 Bowlingbal
pi_69322991
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:24 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wat je de stemmers opdringt. Het mag dan wel zo zijn, maar de mening wordt wel door beïnvloed. Als het gewoon een ja/nee poll was geweest, hadden ze eerlijker echt vanuit zichzelf kunnen antwoorden. Dan zou er denk ik een ander resultaat uitkomen.
Dring ik dat de stemmers op, of is het gewoon zo? Is het een leugen? Als een minister zegt 'rechter, blijf van Wilders af, want, bla' dan is de trias politica toch gebroken?
- Donald Love
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:26:56 #157
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_69323000
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Bron. Want dit is gewoon onzin. De rechterlijke macht in Nederland is onafhankelijk. Het probleem is juist dat de politiek daar blijkbaar meer en meer moeite mee heeft. Zowel onder links en rechts.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:29:51 #158
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_69323066
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:26 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dring ik dat de stemmers op, of is het gewoon zo? Is het een leugen? Als een minister zegt 'rechter, blijf van Wilders af, want, bla' dan is de trias politica toch gebroken?
Inderdaad de politiek heeft zich op geen enkele manier met rechtspraak te bemoeien. Of zal als wetgever nieuwe wetten moeten maken. Of bestaande wetgeving aan moeten passen. En zich alleen op die manier met rechtspraak moeten bemoeien.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:31:37 #159
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_69323106
Wilders heeft recent de rechtsspraak in Nederland laatst nog op het nieuws een altaar van de Islaam genoemd. Veel gekker kan het niet worden denk ik.
  Donald Duck held zaterdag 23 mei 2009 @ 13:31:58 #160
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69323121
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:26 schreef Bowlingbal het volgende:
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je dit even expliciet duidelijk maakt. Bij de poll zou het om het werkelijk persoonlijke gevoel moeten gaan, ongeacht de politieke juistheid van dat antwoord. Maar door de antwoorden zo te formuleren, wordt de gebruiker al beïnvloed. Als je ze eerst 'Ja' wilden stemmen en dan ineens zien wat dat zou inhouden, zullen velen geneigd zijn om toch ineens maar voor 'Nee' te gaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:33:59 #161
248844 Bowlingbal
pi_69323157
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:31 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je dit even expliciet duidelijk maakt. Bij de poll zou het om het werkelijk persoonlijke gevoel moeten gaan, ongeacht de politieke juistheid van dat antwoord. Maar door de antwoorden zo te formuleren, wordt de gebruiker al beïnvloed. Als je ze eerst 'Ja' wilden stemmen en dan ineens zien wat dat zou inhouden, zullen velen geneigd zijn om toch ineens maar voor 'Nee' te gaan.
Daar heb je een punt, de volgende keer zal ik de poll zuiverder houden, en zoveel mogelijk waardevrij houden, om vervolgens mijn eigen mening op een andere plek te plaatsen.
- Donald Love
pi_69325524
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:31 schreef Megumi het volgende:
Wilders heeft recent de rechtsspraak in Nederland laatst nog op het nieuws een altaar van de Islaam genoemd. Veel gekker kan het niet worden denk ik.
Knetterchgek.
pi_69331091
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Bron. Want dit is gewoon onzin. De rechterlijke macht in Nederland is onafhankelijk. Het probleem is juist dat de politiek daar blijkbaar meer en meer moeite mee heeft. Zowel onder links en rechts.
de linkse rechters in nederland maken met name de dienst uit:

http://krant.telegraaf.nl(...)rechter.siebelt.html

http://www.elsevier.nl/we(...)n-inburgering-af.htm

en zo kan ik wel doorgaan.

toen ik nog in nl woonde was ik eigenaar van een bedrijf. in een rechtszaak tegen een werknemer nam de rechter een links politieke houding, mijn advocaat heeft hem onmiddellijk tot de orde geroepen en met succes. ze proberen het gewoon !
er is daar zelfs een juridische term voor
nothing will change without a rebel
pi_69331376
het is even lezen, maar dan weet je meer af over het gedraai en de ´´onpartijdigheid´´ van een -linkse- rechter in nederland

http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=409
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:06:11 #165
256227 IgnisMutatres
het vuur veranderd de materie
pi_69332597
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:37 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Bullshit. Vrijheid van meningsuiting wordt aan de kaak gesteld, de grondlegger van democratie.

Dit land gaat steeds verder naar de tering. Misschien niet "de islamitisering", maar zoals het nu gaat gaat dit land van binnenuit kapot. Corruptie, etc.
life is like a piano, is it good or bad? depends on how you play.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:22:06 #166
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_69333140
Het is allemaal niet zo belangrijk.

Het veranderd allemaal niets. Alleen bwolingeballetjes en Meh7tjes krijgen een paal in hun broek als wilders een veroordeling aan z'n broek krijgt.

Ik denk eigenlijk dat de NL politiek in z'n geheel hier ook niet blij mee is. Liever geen belgische toestanden in dit land.

De ultieme verantwoording leggen kamerleden af aan het volk. Niet richting allerhande pressiegroepjes, die het justitiele systeem gebruiken als een loterij (als we wilders maar vaak genoeg voor iets doms voor de rechtbank krijgen, wordt'ie vanzelf wel een keer veroordeelt).

Dat loterijen in dit land lonen is sowieso een gevolg van ons fossiele rechtssysteem. Andere systemen bouwen ook zoiets in als "Zo mevrouw de linkse advocaat, u heeft nu voor de zoveelste keer een zinloze rechtzaak aangespannen, en verloren, vanaf nu gaat elke rechtzaak die u aan wil spannen via mij, en ik bepaal of het waardig is".

Dan ben je ook in 1 keer af van al die zelfbenoemde moraal ridders bij anti-discriminatie buro'tjes enzo.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:24:04 #167
57586 Bananenman
-----------
pi_69333195
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef MoneyTalks het volgende:
PVV-CDA-VVD regering
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:30:12 #168
6484 ExTec
pi_69333387
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Believe
pi_69333482
hoe onbetrouwbaar politici en gezagsdragers zijn kun je feilloos opmaken uit dit filmpje van het Europees Parlement in Brussel. In het verlengde daarvan zijn andere landen dat ook, ook nederland dus:

http://www.dumpert.nl/med(...)n_zakkenvullers.html

PS
Alle landen wachten al 10 jaar !!! op de boekhouding van het EP, hoeveel geld komt er nu eigenlijk binnen en waar gaat dat geld eigenlijk heen, het EP wil het niet openbaar maken.
En dan nog stemmen ?!

[ Bericht 0% gewijzigd door bendk op 23-05-2009 20:42:47 ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:37:08 #170
6484 ExTec
pi_69333591
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef MoneyTalks het volgende:
PVV-CDA-VVD regering
Nou ja, dan beter CDA VVD PVV. Of CDA PVV VVD. CDA VVD PVV zie ik eigenlijk nie gebeuren, al is het in mijn optiek meest wenselijk.

Tenzij wilders wonderen kan verrichten, de skills toont om MP van ons allen te zijn.

En Balk mag eigenlijk wel kas, doe maar Maxim ofzo
pi_69333733
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:14 schreef bendk het volgende:

ik weet het al weer: dat heet onprofessioneel gedrag
pi_69333888
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:14 schreef bendk het volgende:

[..]

de linkse rechters in nederland maken met name de dienst uit:

http://krant.telegraaf.nl(...)rechter.siebelt.html

http://www.elsevier.nl/we(...)n-inburgering-af.htm

en zo kan ik wel doorgaan.

toen ik nog in nl woonde was ik eigenaar van een bedrijf. in een rechtszaak tegen een werknemer nam de rechter een links politieke houding, mijn advocaat heeft hem onmiddellijk tot de orde geroepen en met succes. ze proberen het gewoon !
Wat mij opvalt is dat het in al die gevallen om uitspraken van de rechtbank gaat, in eerste aanleg dus. Zelf heb ik ook op andere gebieden gezien dat bij een rechtbank nogal idiote uitspraken worden gedaan. Denk bijvoorbeeld ook aan deze zaak: Werkgever moet betalen voor gebruik iPod op werkvloer .

Ik ben het kortom volkomen ermee eens dat de kwaliteit van de rechtspraak bij de rechtbanken onder de maat is en dus beter moet.

Maar gelukkig kun je in hoger beroep gaan, en ik heb het idee dat de rechters bij de gerechtshoven en bij de hoge raad hun werk wél fatsoenlijk doen. En zolang dat het geval is, houd ik hoop.
  zondag 24 mei 2009 @ 14:18:36 #173
248844 Bowlingbal
pi_69350447
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:22 schreef ExTec het volgende:
Het is allemaal niet zo belangrijk.

Het veranderd allemaal niets. Alleen bwolingeballetjes en Meh7tjes krijgen een paal in hun broek als wilders een veroordeling aan z'n broek krijgt.
Yo, thanks man. Erg, erg professioneel van je. Met jou ga ik dus niet meer in discussie. Doei.
quote:
Ik denk eigenlijk dat de NL politiek in z'n geheel hier ook niet blij mee is. Liever geen belgische toestanden in dit land.

De ultieme verantwoording leggen kamerleden af aan het volk. Niet richting allerhande pressiegroepjes, die het justitiele systeem gebruiken als een loterij (als we wilders maar vaak genoeg voor iets doms voor de rechtbank krijgen, wordt'ie vanzelf wel een keer veroordeelt).

Dat loterijen in dit land lonen is sowieso een gevolg van ons fossiele rechtssysteem. Andere systemen bouwen ook zoiets in als "Zo mevrouw de linkse advocaat, u heeft nu voor de zoveelste keer een zinloze rechtzaak aangespannen, en verloren, vanaf nu gaat elke rechtzaak die u aan wil spannen via mij, en ik bepaal of het waardig is".
Dat faalt, omdat Wilders door vele verschillende groepen wordt aangeklaagd. Damn.
quote:
Dan ben je ook in 1 keer af van al die zelfbenoemde moraal ridders bij anti-discriminatie buro'tjes enzo.
- Donald Love
  zondag 24 mei 2009 @ 14:59:12 #174
6484 ExTec
pi_69351588
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:18 schreef Bowlingbal het volgende:

Dat faalt, omdat Wilders door vele verschillende groepen wordt aangeklaagd. Damn.
[..]

Daarom zeg je zoiets ook tegen het 'poppetje' "de advocaat", niet tegen de rechtspersoon 'de groepen'

En:

Follow the money

"Soeb-ziedie".

Je denkt toch niet dat advocaten goedkoop zijn ofzo?

Als jij op eigen titel voor de 3de keer in het ongelijk wordt gesteld, en wordt zoals de regels zijn, veroordeelt tot het betalen van alle kosten, dan kijk jij als individu wel uit.

Niet als je lekker uit de staatsruif mee eet.

Niet dat jij daar een probleem mee hebt, natuurlijk. Je vind die hand boven je hoofd wel prettig. Maar een heel leerzaam en leuk gedachte experiment:

Het is dus blijkbaar mogelijk dat poltiek NL medestanders subsidieert. Medestanders die zich min of meer gaan opstellen als vooruitgeschoven posten.

Wil je in een land wonen waar bv een wilders die in de regering zit ook zijn medestanders gaat subsidieren? En om een praktisch voorbeeld te geven, clubjes die op eigen houtje illegalen op gaan sporen (wat wettelijk overigens niet verboden is) aan gaan geven bij de vreemdelingen politie, en als ze hun gelijk niet krijgen ook gaan proberen de rechtzaal loterij te spelen?

Maar ik verwacht eigenlijk wel een antwoord in de lijn: "Ja, maar dat gaat nooit gebeuren! ".
  zondag 24 mei 2009 @ 15:15:48 #175
248844 Bowlingbal
pi_69352002
Verwacht eerder iets in de lijn van: "Ik verwacht eerst excuses van je, voordat ik met jou in discussie ga."
- Donald Love
  zondag 24 mei 2009 @ 15:20:37 #176
6484 ExTec
pi_69352137
quote:
Op zondag 24 mei 2009 15:15 schreef Bowlingbal het volgende:
Verwacht eerder iets in de lijn van: "Ik verwacht eerst excuses van je, voordat ik met jou in discussie ga."
Waarvoor?

Voor het gebruiken van een metafoor met het mannelijk lid erin?

Huilebalk
pi_69378931
Het proces tegen Geert Wilders zal niks met feiten te maken hebben. Hoe meet je of de moslims terecht beledigd zijn? De politieke kleur van de rechters zal het proces bepalen. Daarom wordt Wilders veroordeeld.

In Nederland zal een wellicht grimmig, wellicht absurd proces plaats gaan vinden tegen Geert Wilders. Van Afshin Ellian stond hierover gisteren een grappige column in NRC Handelsblad, waarin hij het absurdistische karakter ervan benadrukte. Hij voorziet eindeloze, met deskundigen ondersteunde, betogen waarin de stelling islam=fascisme, wordt aangevallen, dan wel verdedigd. Dit met enorme media aandacht die in het voordeel van Wilders zal uitpakken.
Het is een politiek proces, en het zal uitmonden in een koran proces, zegt Ellian. Hij schrijft:

“Leuk, hè? Ik heb wat meer ervaring met politieke processen waarbij iemand vanwege zijn mening wordt berecht, dan jullie hier in het Westen. Ik kom uit een land waar meningsdelicten deel van de folklore vormen. Dit proces geeft mij dus een ouderwets thuisgevoel.”

Ellian heeft gelijk dat het proces tegen Ellian een politiek proces zal worden. Inderdaad zal Wilders vervolgd worden om zijn mening, en als hij het proces zal verliezen (wat ik denk), dan zal het dus heel moeilijk worden om kritiek te uiten op de islam, omdat de politiek correcte elite, als de dood dat de moslims in ons land beledigd zullen raken, telkens weer iets nieuws zullen vinden om mee naar de rechter te gaan.

En dat zal de totale overwinning van het moslim denken worden.

U ziet, ik ben niet zo luchtig gestemd als Ellian. Ik denk overigens dat hij ook niet zo luchtig gestemd is als het lijkt. Ik denk eerder dat hij eigenlijk behoorlijk kwaad is.

Ook denk ik dat het proces anders zal verlopen dan Ellian voorspelt. Juist omdat het een politiek proces is, zullen de rechters er alles aan doen iedere schijn van inhoudelijkheid te vermijden. Een discussie over de islam zal het nauwelijks worden. Wat bewezen moet worden is niet het gelijk of ongelijk van Wilders, maar het feit dat hij moslims beledigd zou hebben. Dat is natuurlijk helemaal niet een feit. Dat is een interpretatie. Maar bij de rechtelijke macht gaat het maar al te vaak niet over feiten, maar om de juridische logica, die een subjectieve interpretatie is.

Rechters heten wel zelfstandig onderzoek naar de feiten te doen, maar in de praktijk laten ze zich al te vaak leiden door het juridische betoog. Lees hierover het huiveringwekkende boekje De slapende rechter van Wagenaar, Israëls en Van Koppen, dat onlangs verscheen.

Welke ‘feiten’ moeten de rechters vaststellen in het proces tegen Wilders?
-Of Wilders heeft aangezet “tot haat en discriminatie op grond van door hem gedane uitlatingen in diverse media over moslims en hun geloof.”
-Of hij moslims heeft beledigd “wegens de door Wilders gemaakte vergelijkingen van de islam met het nazisme.”

Hier zijn we natuurlijk verre van de wereld van de feiten. We zijn in de wereld van de politiek. Het enige wat telt is de politieke kleur van de rechters. Rechters zijn in dit land allemaal anti-Wilders, qua politiek. Conclusie: Wilders zal veroordeeld worden.

Dit zal gebeuren, zonder ook maar één inhoudelijk argument, maar in abstracte, juridische termen waar een gewoon mens niks van begrijpt. Wilders zal voortaan als een wetsovertreder zijn kiezers tegemoet moeten treden. Op den duur zal dit tegen hem werken. Dit is de bedoeling van minister Hirsch Ballin die de molens van zijn ministerie van justitie heeft aangezet om dit showproces te laten rollen.

Ja, formeel niet natuurlijk. Want formeel is het allemaal keurig geregeld in dit land. Formeel heeft het recht zijn eigen loop, zoals de bange machthebbers in Den Haag allemaal om het hardst verkondigen. Formeel is het geen politiek proces.

Maar iedereen weet hoe het zit. Iedereen weet dat de rechters in dit land zich gedekt voelen door de politieke vrienden boven hen, door de bazen die via via de benoemingen regelen.

Anders dan Ellian kan ik het even niet; die ironische toon. Ik ben woedend. Ik hoop dat velen het steeds meer met mij zullen worden. Ik hoop op een ware kiezersopstand.

Maar de rechters zijn heel slim. Volkert van der G. kreeg een lage straf omdat hij zogenaamd het democratische proces niet structureel ontwricht zou hebben door Pim Fortuyn te vermoorden. Dat klinkt als een feitelijke uitspraak, maar is natuurlijk een politieke. Zo’n soort formulering zal er ook tegen Wilders gevonden worden.
Wilders zal veel kiezers krijgen. De boosheid zal groot zijn. Maar zal ook weer wegtrekken. De elite zal in het zadel blijven.
pi_69386334
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:39 schreef bendk het volgende:
Welke ‘feiten’ moeten de rechters vaststellen in het proces tegen Wilders?
-Of Wilders heeft aangezet “tot haat en discriminatie op grond van door hem gedane uitlatingen in diverse media over moslims en hun geloof.”
-Of hij moslims heeft beledigd “wegens de door Wilders gemaakte vergelijkingen van de islam met het nazisme.”
Het wel handig zijn als je de volgende keer, als je iets citeert, ook even erbij vertelt waar die citaten vandaan komen. Alvast bedankt.

Afijn, voor het grootste gedeelte kun je dit wel degelijk vrij feitelijk vaststellen. Je kan bijvoorbeeld kijken of Wilders die uitspraken überhaupt wel heeft gedaan. Maar gedeeltelijk blijft het inderdaad interpretatie. Daarover schreef ik al eerder iets.
quote:
Eerder schreef Igen ongeveer het volgende:

Wilders beweert altijd dat hij een strikt onderscheid maakt tussen enerzijds de Islam als "ideologie" die hij verwerpelijk vindt, en anderzijds de moslims als mensen, waar hij niks op tegen heeft. Daar hamert hij in de Tweede Kamer op en als ik de aanklacht goed begrijp, is het ook zijn belangrijkste verweer in de rechtszaak.

Maar kijk nu eens naar de onderstaande citaten, die in de aanklacht genoemd worden:

We hebben een gigantisch probleem met moslims, het loopt aan alle kanten de spuigaten uit, en we komen met oplossingen waarmee je een muis nog niet het hok in krijgt. (Volkskrant 07-10-2006)

De grenzen dicht, (...) veel moslims Nederland uit, (...) (De Pers 13-02-2007)

Ik heb genoeg van de islam in Nederland: geen moslimimmigrant er meer bij. (Volkskrant 08-08-2007)

Moslims zullen de Nederlandse samenleving overspoelen en zorgen voor criminaliteit en overlast. Hun intolerante en gewelddadige cultuur zal de Nederlandse samenleving raken in het hart en onze identiteit (geen bron genoemd)

Je kunt die uitspraken nu op twee manieren opvatten. Wilders zal wel erop gaan hameren dat het een verspreking was en dat het hem niet om de mensen maar om de Islam gaat. Maar je zou het ook zo kunnen zien, dat Wilders helemaal geen onderscheid tussen moslims en Islam maakt, maar alleen doet alsof.

Het komt natuurlijk ook op de context van zijn uitspraken aan. Hier een van de eerder genoemde uitspraken in z'n geheel, zonder creatief stukjes wegknippen:

‘[Onaangepaste autochtone Nederlanders] pakken we ook aan. Maar we moeten af van dat overdreven redelijkheidssyndroom en nu eens stevige maatregelen nemen. We hebben een gigantisch probleem met moslims, het loopt aan alle kanten de spuigaten uit, en we komen met oplossingen waarmee je een muis nog niet het hok in krijgt.’

Ik denk dat Wilders moeilijk kan ontkennen dat dat tegen moslims als individu gericht is.
Dus inderdaad, Wilders zou best wel eens veroordeeld kunnen worden. En dat kan dus ook best met een fatsoenlijke argumentatie. Het hoeft niet "in abstracte, juridische termen waar een gewoon mens niks van begrijpt."

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2009 16:43:38 ]
pi_69386394
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef Igen het volgende:

[..]

Afijn, voor het grootste gedeelte kun je dit wel degelijk vrij feitelijk vaststellen. Je kan bijvoorbeeld kijken of Wilders die uitspraken überhaupt wel heeft gedaan. Maar gedeeltelijk blijft het inderdaad interpretatie. Daarover schreef ik al eerder iets.
[..]

Dus inderdaad, Wilders zou best wel eens veroordeeld kunnen worden.
Tja, dat is dan jouw interpretatie. Dus wat lul je nou.
pi_69386434
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:43 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Tja, dat is dan jouw interpretatie. Dus wat lul je nou.
Mijn interpretatie is bevestigd door een linkse rechtenstudent.
pi_69386664
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:44 schreef Igen het volgende:

[..]

Mijn interpretatie is bevestigd door een linkse rechtenstudent.
Zozo! Poepoe!

pi_69387141
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef Pacifico het volgende:

[..]

Zozo! Poepoe!

Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
  † In Memoriam † maandag 25 mei 2009 @ 17:11:44 #183
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_69387249
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:39 knipte en plakte bendk het volgende:
...
Het is tegenwoordig gebruikelijk complete columns over te nemen zonder bronvermelding? Ik dacht dat dat plagiaat is maar het zal ook wel onder 'vrijheid van meningsuiting' vallen. Wat een typisch rechts-calimero-bullshit artikel overigens. Wilders wordt veroordeeld. Niet omdat hij de wet overtreden heeft, neehee, omdat "Het enige wat telt is de politieke kleur van de rechters. Rechters zijn in dit land allemaal anti-Wilders, qua politiek." Dus: "Wilders zal veroordeeld worden. Dit zal gebeuren, zonder ook maar één inhoudelijk argument" .

Als het hier echt zo bedroevend gesteld is zou dhr. Ellian al lang in een gesticht weggestopt zijn, dat doet links toch zo graag met dissidenten?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')