warmquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze hebben allebei dezelfde cover?
Dat wisten we toch al?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze hebben allebei dezelfde cover?
Tevens TVP.
Bij een verpakking denk ik meer aan een soort doosje, digibook, uitklaphoesje, enz. en met 'cover' doelde ik puur op het artwork.quote:
Juistquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:22 schreef cafca het volgende:
Allebei verschillende helften van 1 cover?
Inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het lijkt net of zijn linkerhand niet aan zijn arm zit.
bukgeit +1quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:57 schreef bukgeit het volgende:
Ah ja, JW Roy.
(Ik ben er vandoor, sorry)
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef ranja het volgende:
LCD Soundsystem - Sound of Silver
Dat is Jordan, de ex vrouw van Peter Andre (sinds vorige week)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Is dat Jordan, de vriendin van Peter Andre?
quote:
Welke band?quote:Het optreden vanop Pinkpop gaat wellicht niet door. Zanger
ligt in het ziekenhuis met maag- en darmproblemen en zou inmiddels een operatie hebben ondergaan.
Pinkpop-organisator Jan Smeets geeft tegenover de krant toe dat het optreden in gevaar is en de organistatie reeds op zoek is naar een vervangende act.
Nee...bijna dé headliner.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:56 schreef IgnisMutatres het volgende:
kaiser chiefs?
quote:Op zondag 24 mei 2009 10:02 schreef IgnisMutatres het volgende:
depeche mode?
schaap001 +1quote:Op maandag 25 mei 2009 10:40 schreef schaap001 het volgende:
Corrosion of Conformity
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef bartrid het volgende:
ach nee gewoon Hellacopters.
brother52 +1quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef brother52 het volgende:
Dragonforce
bartrid +1quote:
Ik kan alleen Justin Broadrick noemen, die deed volgens mij wel A maar niet B...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef bartrid het volgende:
Mag ik dan de lineup die op kant A van Scum speelde?
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef bartrid het volgende:
Mag ik dan de lineup die op kant A van Scum speelde?
Maar ik ga zo naar bedje...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef bartrid het volgende:
Ik ga zo offline dus als er in de komende 30 minuten geen antwoord komt krijgt TSE het punt voor Justin Broadrick
Dan kan je morgen de eerste vraag stellenquote:
gisteren de Boegies bij DWDD: fragment van Jonge Heldenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:16 schreef bukgeit het volgende:
Ja, erg brakke geluidskwaliteit wel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef schaap001 het volgende:
gisteren de Boegies bij DWDD: fragment van Jonge Helden
Gemist (hoewel ik het fragment ken). Wat was de aanleiding?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:26 schreef schaap001 het volgende:
[..]
gisteren de Boegies bij DWDD: fragment van Jonge Helden
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:35 schreef cafca het volgende:
Ik weet alleen dat het optreden op een bruiloft was.....
een nieuwequote:
Paul McCartney enkele jaren terug, weet niet of je dat onlangs wilt noemen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef IgnisMutatres het volgende:
[..]
een nieuwe
Wie is de zanger die onlangs de cd"memory almost full"uitbracht?? :
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Paul McCartney enkele jaren terug, weet niet of je dat onlangs wilt noemen?
quote:gaat volgend jaar werken aan een nieuwe plaat. Dat heeft de zanger dinsdag gezegd in SBS Shownieuws.
"Ik ga eerst even op vakantie, een beetje bijkomen en dan gaan we volgend jaar natuurlijk werken aan een nieuwe plaat", vertelt de zanger, die net terug is uit Cannes.
uh huh ranja +1quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:39 schreef ranja het volgende:
Cannes? Dat zal Marco Borsato wel zijn
Nogiets = Rybak...quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die winnaar van het songfestival, dacht dat 'ie Alexander Nogiets heet.
quote:LOS ANGELES - Een deelnemer aan de Amerikaanse Idols wordt mogelijk de nieuwe zanger van![]()
Heel goedquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:09 schreef ranja het volgende:
Rob Stenders en Jeroen van Inkel, hebben - in 1989 ongeveer - een single gemaakt waarop ze Sympathy for the Devil rappen op de muziek van Primal Scream's Loaded.
ik had ook niet expliciet gezegd 'en van wie' hequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:45 schreef bukgeit het volgende:
Loveless
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef ranja het volgende:
[..]
ik had ook niet expliciet gezegd 'en van wie' he
bukgeit +1
Vorig jaar al tijdens de eerste 4 concerten in The Roundhouse. Erg goed en met oordoppen was die 130db prima te doen, nergens last van de dag daarna.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat er eentje van Atomic Kitten?
agnes carlsson van dat liedje "release me" is zij t?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Sorry verkeerde foto...nu wel goed
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:48 schreef IgnisMutatres het volgende:
[..]
agnes carlsson van dat liedje "release me" is zij t?
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bill Wyman
Arne Jansen
Richie Sambora
ja dat zag ik ook al, maar bedankt voor de tipquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zie nu trouwens dat het ook gewoon in de bestandsnaam staat. Voor volgende keren is 't misschien handiger om een foto op te slaan en via photobucket oid de foto hier te zetten, IgnisMutatres.
Als je bijvoorbeeld je post met foto quote, zie je gelijk het antwoord staan.
quote:'k Ga maar weer opnieuw beginnen
'k Zoen haar teder in haar nek
Maar de hartstocht is verdwenen
En ze reageert zo gek
Ze vraagt of [....]
En ik denk: nu is het mis
Ik was destijds, in 1992, in Paradiso.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:19 schreef bartrid het volgende:
In het geval van MBV en vooral tijdens the Holocaust wel omdat het een compleet fysieke ervaring wordt door alle boventonen en noise die dan vrijkomen en wat je door je hele lichaam voelt. En het is hun trademark, ze spelen al jaren zo hard.
Dat ben ik met je eens, harder is inderdaad niet altijd beter. Het gaat ook om de balans tussen hoog en laag etc. Ministry is altijd hard (zo'n 10 keer gezien) maar nooit te hard en altijd goed in balans. Het hangt ook van de zaal af. Zo is The Forum in Londen altijd kut (maakt niet uit wie er speelt) en The Zodiac in Oxford heeft ook last van een dove geluidsman die oa The Gutter Twins bijna verziekte.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:10 schreef ranja het volgende:
Ministry op Graspop was goed te doen. Wel hard maar niet te gek.
Vorig jaar al Melt Banana in Utrecht gezien, dat was eigenlijk te hard. Had ze daarvoor al een paar keer gezien waar het geluid wel goed was dus harder is niet per se beter.
Ik ben nooit weggelopen wegens te hard geluid, wel wegens extreem saai. Dillinger Escape Plan en Radiohead vorig jaar. En jaren geleden bij K's Choice in slaap gevallen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben bij 2 optredens weggelopen vanwege te hard geluid, bij Bad Brains en bij Zen Guerilla.
quote:Nigel Tufnel: The numbers all go to eleven. Look, right across the board, eleven, eleven, eleven and...
Marty DiBergi: Oh, I see. And most amps go up to ten?
Nigel Tufnel: Exactly.
Marty DiBergi: Does that mean it's louder? Is it any louder?
Nigel Tufnel: Well, it's one louder, isn't it? It's not ten
Radiohead?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:28 schreef ranja het volgende:
Nog maar een film vraag voor ik naar huis ga.
Duitse coverpunkband The Punkles heeft op 1 van hun albums als besluit een nummer dat bestaat uit alleen maar zoem/ruis. Hoe hebben ze dat nummer genoemd?
Geweldig geluid ook. En geweldige prijzen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:26 schreef ranja het volgende:
Zijn altijd wel opvallend; ik zie ook veel bands die ze gebruiken
zeker ;quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
Geweldig geluid ook. En geweldige prijzen.
Amplification breakdown?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:28 schreef ranja het volgende:
Nog maar een film vraag voor ik naar huis ga.
Duitse coverpunkband The Punkles heeft op 1 van hun albums als besluit een nummer dat bestaat uit alleen maar zoem/ruis. Hoe hebben ze dat nummer genoemd?
quote:The track marked "amplification breakdown" refers to an unplanned break in the show when Billy Duffy's amp stopped working and had to be repaired, while Ian briefly talks with the audience to pass the time and keep the audience from getting angry with the unexpected break in the show.
bartrid +1quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:03 schreef bartrid het volgende:
The Juan Maclean. Ik heb Less than human...
Ik denk dat ik hem aan me voorbij laat gaan dan...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:17 schreef bukgeit het volgende:
Ik ook. The Future Will Come valt me behoorlijk tegen.
Wie? Nee dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef ScottTracy het volgende:
Toch niet Fairytale van Alexander Rybak?
Dat was de winnaar van het Songfestivalquote:
ScottTracy +1quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef ScottTracy het volgende:
Dizzee Rascal - Bonkers met Armand van Helden?
Het wat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat was de winnaar van het Songfestival
omnichord(vaag soort gitaar)quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:55 schreef ScottTracy het volgende:Allebei niet. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat je er precies mee kunt, maar The High Fidelity heeft er een paar jaar geleden nog een heel album aan gewijd.
quote:
en een nieuwe vraag.,....quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Lijkt me ook een heel vet ding
IgnisMutatres +1
ja maar dat is `m nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Leeft die nep-zanger Rob van Milli Vanilli dan toch nog?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:35 schreef Charmian het volgende:
Doet hij een instrument bespelen. Zo ja, is dat dan een blaasinstrument?
Niet dat trio...quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:33 schreef ranja het volgende:
Tja, het zou Trio kunnen zijn al dacht ik dat ik hun hoezen wel zou herkennen. Toch maar even gokken op Tooralooraloo.
Moest het even wat makkelijker maken, aangezien ik morgen op vakantie ga en daarvoor nog een hoop moet doen vandaag. Weinig tijd dus om hier rond te hangen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:00 schreef schaap001 het volgende:
In dat geval is het Primary van The Cure
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:21 schreef ranja het volgende:
Zien er vaag bekend uit.
ik zou me vooral op de meneer midvoor concentrerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:42 schreef Mark het volgende:
Die meneer rechts komt me zo bekend voor
betreffende de heer in het midden, was dat een (behoorlijke) hint....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Mark het volgende:
Doctor Bob. Hm, en nu?
met zanger Dr. Robertquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:59 schreef ranja het volgende:
Blow Monkeys?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:24 schreef ranja het volgende:
Met dank aan Mark, ik ken die muppet niet van naam
dat is 3.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:35 schreef belsen het volgende:John Cleese geen muziek Olivia Newton-John John Denver Mickey Dolenz Prince Diana Ross Elton John
dat is 4.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:37 schreef Mark het volgende:
Alice Cooper niet te vergeten
dat zijn 5, 6, 7, 8quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef brother52 het volgende:
Leo Sayer
Buddy Rich
Liza Minelli
Harry Belafonte
Je hebt PM!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:38 schreef bartrid het volgende:
Psst Mark, kijk eens hier:
Dag Gerard, tja Toen was geluk heel gewoon
* Mark heeft het Monty Python Songbookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:54 schreef belsen het volgende:
En John Cleese heeft gezongen op de Monty Python platen.
Ik heb de Monthy Python box.quote:
Dat is geen Muppet Show inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef Mark het volgende:
Weet niet of dat echt de Muppet Show is, of een afgeleide
Dan hebben we John Cleese nog.quote:
quote:
schaap001 +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |