Dat ben ik met je eens, harder is inderdaad niet altijd beter. Het gaat ook om de balans tussen hoog en laag etc. Ministry is altijd hard (zo'n 10 keer gezien) maar nooit te hard en altijd goed in balans. Het hangt ook van de zaal af. Zo is The Forum in Londen altijd kut (maakt niet uit wie er speelt) en The Zodiac in Oxford heeft ook last van een dove geluidsman die oa The Gutter Twins bijna verziekte.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:10 schreef ranja het volgende:
Ministry op Graspop was goed te doen. Wel hard maar niet te gek.
Vorig jaar al Melt Banana in Utrecht gezien, dat was eigenlijk te hard. Had ze daarvoor al een paar keer gezien waar het geluid wel goed was dus harder is niet per se beter.
Ik ben nooit weggelopen wegens te hard geluid, wel wegens extreem saai. Dillinger Escape Plan en Radiohead vorig jaar. En jaren geleden bij K's Choice in slaap gevallen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben bij 2 optredens weggelopen vanwege te hard geluid, bij Bad Brains en bij Zen Guerilla.
quote:Nigel Tufnel: The numbers all go to eleven. Look, right across the board, eleven, eleven, eleven and...
Marty DiBergi: Oh, I see. And most amps go up to ten?
Nigel Tufnel: Exactly.
Marty DiBergi: Does that mean it's louder? Is it any louder?
Nigel Tufnel: Well, it's one louder, isn't it? It's not ten
Radiohead?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:28 schreef ranja het volgende:
Nog maar een film vraag voor ik naar huis ga.
Duitse coverpunkband The Punkles heeft op 1 van hun albums als besluit een nummer dat bestaat uit alleen maar zoem/ruis. Hoe hebben ze dat nummer genoemd?
Geweldig geluid ook. En geweldige prijzen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:26 schreef ranja het volgende:
Zijn altijd wel opvallend; ik zie ook veel bands die ze gebruiken
zeker ;quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
Geweldig geluid ook. En geweldige prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |