ik had ook niet expliciet gezegd 'en van wie' hequote:Op woensdag 27 mei 2009 11:45 schreef bukgeit het volgende:
Loveless
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:55 schreef ranja het volgende:
[..]
ik had ook niet expliciet gezegd 'en van wie' he
bukgeit +1
Vorig jaar al tijdens de eerste 4 concerten in The Roundhouse. Erg goed en met oordoppen was die 130db prima te doen, nergens last van de dag daarna.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat er eentje van Atomic Kitten?
agnes carlsson van dat liedje "release me" is zij t?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie is dit?
[ afbeelding ]
Sorry verkeerde foto...nu wel goed
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:48 schreef IgnisMutatres het volgende:
[..]
agnes carlsson van dat liedje "release me" is zij t?
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bill Wyman
Arne Jansen
Richie Sambora
ja dat zag ik ook al, maar bedankt voor de tipquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zie nu trouwens dat het ook gewoon in de bestandsnaam staat. Voor volgende keren is 't misschien handiger om een foto op te slaan en via photobucket oid de foto hier te zetten, IgnisMutatres.
Als je bijvoorbeeld je post met foto quote, zie je gelijk het antwoord staan.
quote:'k Ga maar weer opnieuw beginnen
'k Zoen haar teder in haar nek
Maar de hartstocht is verdwenen
En ze reageert zo gek
Ze vraagt of [....]
En ik denk: nu is het mis
Ik was destijds, in 1992, in Paradiso.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:19 schreef bartrid het volgende:
In het geval van MBV en vooral tijdens the Holocaust wel omdat het een compleet fysieke ervaring wordt door alle boventonen en noise die dan vrijkomen en wat je door je hele lichaam voelt. En het is hun trademark, ze spelen al jaren zo hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |