Amplification breakdown?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:28 schreef ranja het volgende:
Nog maar een film vraag voor ik naar huis ga.
Duitse coverpunkband The Punkles heeft op 1 van hun albums als besluit een nummer dat bestaat uit alleen maar zoem/ruis. Hoe hebben ze dat nummer genoemd?
quote:The track marked "amplification breakdown" refers to an unplanned break in the show when Billy Duffy's amp stopped working and had to be repaired, while Ian briefly talks with the audience to pass the time and keep the audience from getting angry with the unexpected break in the show.
bartrid +1quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:03 schreef bartrid het volgende:
The Juan Maclean. Ik heb Less than human...
Ik denk dat ik hem aan me voorbij laat gaan dan...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:17 schreef bukgeit het volgende:
Ik ook. The Future Will Come valt me behoorlijk tegen.
Wie? Nee dus.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef ScottTracy het volgende:
Toch niet Fairytale van Alexander Rybak?
Dat was de winnaar van het Songfestivalquote:
ScottTracy +1quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef ScottTracy het volgende:
Dizzee Rascal - Bonkers met Armand van Helden?
Het wat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat was de winnaar van het Songfestival
omnichord(vaag soort gitaar)quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:55 schreef ScottTracy het volgende:Allebei niet. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat je er precies mee kunt, maar The High Fidelity heeft er een paar jaar geleden nog een heel album aan gewijd.
quote:
en een nieuwe vraag.,....quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Lijkt me ook een heel vet ding
IgnisMutatres +1
ja maar dat is `m nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Leeft die nep-zanger Rob van Milli Vanilli dan toch nog?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:35 schreef Charmian het volgende:
Doet hij een instrument bespelen. Zo ja, is dat dan een blaasinstrument?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |