Hier ontloopt AZ al een paar zware tegenstanders , je wil denk ik niet weten wat er in pot 1 zit al zal daar toch een ploeg van naar Alkmaar komenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha, dan sta je daar tussen als AZ zijnde.
Loten we iig sportingniet.
Nou ja dan kan je er van uitgaan dat dat ehquote:Op zondag 31 mei 2009 09:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hier ontloopt AZ al een paar zware tegenstanders , je wil denk ik niet weten wat er in pot 1 zit al zal daar toch een ploeg van naar Alkmaar komen
Maar Olympique Lyon moet zich ook eerst door de voorronde zien te worstelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:02 schreef Gatalin het volgende:
OL en Inter zouden we eventueel nog kunnen treffen, mochten Milan en Arsenal het hoofdtoernooi niet halen.
Natuurlijk ligt het ook aan de loting, maar Europees overwinteren zou wel mogelijk moeten zijn.
Gewoon het aantal punten dat je per duel haalt.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:17 schreef wallofdolls het volgende:
Weet iemand trouwens hoe die coefficienten berekend worden? Ik meen dat het per gewonnen wedstrijd gaat, want als je in de ranking van 2004/2005 kijkt staat AZ dus boven de finalisten van dat jaar. Maar hoe gaat het dan precies
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:17 schreef wallofdolls het volgende:
Weet iemand trouwens hoe die coefficienten berekend worden? Ik meen dat het per gewonnen wedstrijd gaat, want als je in de ranking van 2004/2005 kijkt staat AZ dus boven de finalisten van dat jaar. Maar hoe gaat het dan precies
quote:Clubcoëfficiënt
De clubcoëfficiënt wordt bepaald door de prestatie van een bepaalde club in Europees voetbal over de laatste vijf seizoenen en door de competitiecoëfficiënt. De clubcoëfficiënt is 0,33 x competitiecoëfficiënt + de door de club behaalde punten. Deze door de club behaalde punten zonder de in de voorronde behaalde punten. Deze ranglijst wordt door de UEFA gebruikt voor loting van de UEFA Cup en de Champions League.
Klopt niet helemaal als ik Wikipediaquote:This coefficient is determined by the results of the clubs of the leagues in UEFA Champions League and Europa League games over the past five seasons. The number of points awarded each season (two for each win by a club from that league, one for a draw) is divided by the number of teams that participated for that nation in that season. This number is then rounded to three decimal places (e.g. 2 2/3 will be rounded to 2.667).
For the league coefficient the season's league coefficients for the last five seasons must be added up. In the preliminary rounds of both the Champions League and Europa League, the awarded points are halved. Bonus points are allocated for:
* Qualifying for the Champions League group phase and Europa League round of 16. (4 bonus points)
* Reaching the second round of the Champions League.
* Reaching the quarter, semi and final of both Champions League and Europa League.
Dus dat niet winnen van groepswedstrijden als je al geplaatst bent is in principe hele dikke bullshitquote:UEFA Points
The basis of these rankings are the UEFA points which are awarded to football clubs representing a member country of UEFA as following:
* In qualifying rounds:
o 1 point for a win
o 0,5 points for a draw
* Starting with the Group Stage of the UEFA Champions League and the First Round of the UEFA Cup:
o 2 points for a win
o 1 point for a draw
* Bonus points:
o 3 points for entering the Group Stage of the UEFA Champions League
o 1 point for reaching the quarter final, the semi final and the final of a European competition.
We wonnen wel van Inter met een oefenpotje, 4-2 zo uit m'n hoofd. Was er wel bij maar het bier wist wel eens wat herinneringen.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:12 schreef wallofdolls het volgende:
Dus het kan nog veel gunstiger. 4 topteams waarvan er in een ui-terst hypothetisch geval nog wel eens eentje uit kan vallen
edit:
Naja, laat maar. Ik kan zo gauw even niet bedenken waarom we blijer zouden zijn met Inter dan AC en met Lyon dan Arsenal![]()
Ja toen hadden ze er ook echt zin inquote:Op zondag 31 mei 2009 12:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
We wonnen wel van Inter met een oefenpotje, 4-2 zo uit m'n hoofd. Was er wel bij maar het bier wist wel eens wat herinneringen.
ow niet, jij had adriano nog aan de lijn zeker na die pot?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja toen hadden ze er ook echt zin in
Mét Pellè volgens mijquote:Op zondag 31 mei 2009 14:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja toen hadden ze er ook echt zin in
Ja, klopt, dat maakte de rest van dat seizoen nog bizarder. Ik bedoel, eerst in de voorbereiding Inter nog wegspelen en vervolgens met moeite 11e worden.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
We wonnen wel van Inter met een oefenpotje, 4-2 zo uit m'n hoofd. Was er wel bij maar het bier wist wel eens wat herinneringen.
Ik heb de wedstrijd wel gezien en Inter had duidelijk weinig zin, totdat ze op achterstand kwamen. Neemt niet weg dat AZ toen een berepot speelde en ik heel veel zin in het seizoen had. Bleek dat even tegen te vallen...quote:Op zondag 31 mei 2009 14:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ow niet, jij had adriano nog aan de lijn zeker na die pot?
Zucht.... Als je wint als AZ dan was de tegenstander ruk.
Heb je die pot wel gezien? Of baseer je dit op de uitslag?
Ervoor.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:07 schreef wallofdolls het volgende:
Was dat voor of nádat De Zeeuw zn vriendin door een grote neger volgeblaft was?
Die Koenderskloon met een kutje?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:11 schreef Genius-F het volgende:
Chriz2k heeft een AZ vrouwtje geregeld gister![]()
^^quote:Op zondag 31 mei 2009 18:11 schreef Genius-F het volgende:
wat versta jij onder "regelen"?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:11 schreef Genius-F het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:47 schreef Chriz2k het volgende:
.
Ik dacht gisteren, als de nerd die ik ben, nog aan je, Stereotomy. Ik was met Jessica Fishlock aan het praten toen er opeens een ander vrouwtje aan kwam rennen die haar borsten in het gezicht van Jessica duwde! Een foto maken leek me alleen niet gepast
.
Sorry, dat bewaar ik altijd voor de 2e date.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
wat versta jij onder "regelen"?
Das bij mij full throtle aan de bak en met haar gestolen string naar huis sneaken en die voor een kist bier met Stereotomy ruilen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |