abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69277475
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 22:56 schreef wallofdolls het volgende:
Maar Shota kwam op een gegeven moment ook. Weliswaar geen wereldspits, aboluut gezien, maar ik vind hem naar Nederlandse maatstaven toch van uitzonderlijke klasse. Zowel toen ie bij Ajax zat als toen ie bij AZ zat.

Naja, we zien het wel, van die naïeve berichten van die fans kunnen we beter zo veel mogelijk negeren, voor de échte aankopen zometeen tegen gaan vallen
Wilde terug naar Nederland.
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:47:24 #77
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69277775
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:37 schreef Kriegel het volgende:

[..]

!!!

Wat een grootheidswaan bij sommigen.
Dat zijn van die voetbalzone reacties. Ik stel me daar altijd van die 14 jarige pubertjes bij voor die denken te weten hoe het allemaal werkt.
Krkic, Crespo. Macheda.

Ik denk dat zelfs Berg al niet meer naar AZ gaat.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:15:02 #78
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69278702
kan az kaka niet huren van ac milan
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:18:16 #79
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69278775
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:15 schreef Fortitudo het volgende:
Dat moet AZ niet willen, zich met zulke matige gelukzoekers inlaten.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:42:59 #80
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69279369
Pffff, laat ze eerder Messi kopen, daar zou ik nog wel mee kunnen leven op zich. Maar veel minder moet het ook niet worden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 22 mei 2009 @ 07:02:12 #81
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69281842
Haha, die reacties zijn wel humor op die AZ fansite. .

Vooral deze:
quote:
Prutser!!!!

Gewoon alexander pato halen van milan
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69282587
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 23:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wilde terug naar Nederland.
En dan met name terug naar Ajax maar Blind vond hem te oud
Snap daar nog steeds niks vak eerlijk gezegd.
maar gelukkig komt Shota alsnog terug binnenkort.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  vrijdag 22 mei 2009 @ 09:13:13 #83
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69282713
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:15 schreef Fortitudo het volgende:
Op zich zou ik er geen problemen mee hebben gehad als Seedorf kwam afbouwen bij AZ .
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:49:53 #84
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_69284517
Nu al op zoek naar aanvallers.

Dembele en Hamdaou zijn nog niet weg, en is niet zeker of ze wel vertrekken.
Daarnaast heb je Ari en Graziano Pelle nog.

Al betwijfel ik of de laatste wel tot speelminuten komt volgend seizoen.
Ik zeg Pelle weg doen naar een Lecce, Brescia whatever.
Proberen een van de twee te houden, liefst Dembele.
En koop een sterke grote spits met wat Europese ervaring. (type Vennegoor)

BTW. Bojan naar Alkmaar . please
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:08:59 #85
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_69285014
Dembele naar Fiorentina 99% agreed, volgens Gazetta delo sport.
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:30:30 #86
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69285584
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:49 schreef VinnieJones het volgende:
Nu al op zoek naar aanvallers.

Dembele en Hamdaou zijn nog niet weg, en is niet zeker of ze wel vertrekken.
Daarnaast heb je Ari en Graziano Pelle nog.

Al betwijfel ik of de laatste wel tot speelminuten komt volgend seizoen.
Ik zeg Pelle weg doen naar een Lecce, Brescia whatever.
Proberen een van de twee te houden, liefst Dembele.
En koop een sterke grote spits met wat Europese ervaring. (type Vennegoor)

BTW. Bojan naar Alkmaar . please
Zeg dan niets

Pelle is er niet om te scoren, maar als aanspeelpunt. En blijkbaar zijn de onderhandelingen zo ver gevorderd dat ze liever het zekere voor het onzekere nemen. Dan wachten ze drie weken met Berg en dan is Ajax of een Engelse club er met hem vandoor. Dat is niet alleen vertrouwen richting Berg, of welke spits dan ook, maar ook goed voor de eigen gemoedsrust. Zoals ze voor het vertrek van Van Gal alvast Co hebben benaderd en binnen 3 dagen Koeman vastgelegd hadden. Die rust die dat creëert is veel belangrijker dan de kwaliteit van iemand, zou je bijna kunnen zeggen.

Bovendien hebben we ook Jesus en Vejinovic nog, maar die zijn natuurlijk nog heel jong, maar wel goed voor de breedte
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:14:59 #87
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69287103
Jesus, het blijft een mooie naam. Als ie nou ook nog op Alexei Lalas had geleken was het al helemaal schitterend geweest.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_69290690
quote:
Mendes da Silva: "Je moét hier zijn"

Diep in de bossen van Hoenderloo zet een deel van het Nederlands elftal deze week koers richting de twee komende WK-kwalificatiewedstrijden. Een groepje van twaalf Eredivisie-spelers startte deze week aan een eerste trainingsstage.

Bondscoach Bert van Marwijk besloot de trainingsstages, waar er in totaal drie van plaatsvinden, in het leven te roepen om het gat tussen het einde van de Eredivisie en de kwalificatieduels te overbruggen. Zo werkte landskampioen AZ bijvoorbeeld zondag 10 mei zijn laatste wedstrijd af. Tussen het slot van de competitie en het duel met IJsland van 6 juni, gaapt een voetballoze periode van bijna vier weken.

In totaal begonnen drie spelers van de kersverse landskampioen donderdag aan de voorbereiding op de WK-duels. Stijn Schaars, Demy de Zeeuw en David Mendes da Silva maakten deel uit van een in totaal uit twaalf spelers bestaande groep, die volgende week zal worden aangevuld met de overige internationals. Hoewel hij maar een weekje van zijn vakantie heeft kunnen genieten, heeft Mendes da Silva geen enkel probleem met de ingelaste trainingen.

"Je hebt geen keuze", zegt de middenvelder tegen VoetbalPrimeur. "Als je erbij wilt zitten, moet je hier zijn." Daarmee doelt Mendes da Silva op de definitieve selectie die Van Marwijk eind volgende week bekend zal maken. De AZ-speler lijkt zich geen zorgen te hoeven maken, waar Van Marwijk zich liet ontvallen dat Mendes 'een zekerheidje' is voor de selectie die het in de eerste weken van juni opneemt tegen IJsland (uit) en Noordwegen (thuis).

Na drie weken feesten in Alkmaar, moest de knop na enkele vrije dagen weer even om bij de Rotterdammer. De komende weken staan weliswaar in het teken van Oranje, na de duels van het Nederlands elftal start de voorbereiding van AZ alweer. Vanaf komend seizoen krijgt de selectie in Alkmaar te maken met een nieuw gezicht: Ronald Koeman. De oud-trainer van onder meer Ajax en PSV volgt bij de landskampioen Louis van Gaal op. Een goed besluit, meent Mendes da Silva.

"Koeman heeft veel ervaring en spreekt bovendien Spaans. Ik denk dat AZ een goede keuze heeft gemaakt." In tegenstelling tot zijn collega's maakte Mendes da Silva Koeman wél al eens mee. Eind 2002 werd de middenvelder door zijn club Sparta verhuurd aan het Ajax van Koeman. Aan het half jaar waarin hij met de oefenmeester werkte, houdt hij niet bijster goede herinneringen over.

"Hij heeft me immers 'weggestuurd' bij Ajax", zegt Mendes da Silva, die zijn belofte niet in kon lossen bij de Amsterdammers, met een knipoog. "Maar ik heb in die periode lekker meegetraind. Nu is het een kwestie van nieuwe ronden, nieuwe kansen."

Mendes da Silva vond bijval van zijn ploeggenoot en AZ-aanvoerder Schaars. Ook de middenvelder werd door Bert van Marwijk uitgenodigd voor de trainingsstages van het Nederlands elftal. De aankomende WK-kwalificatiewedstrijden waren echter niet alleen het onderwerp van gesprek. Met name de aanstelling van Koeman en de toekomst van Schaars zelf, die nog altijd geen nieuw contract tekende in Alkmaar, hielden het aanwezige journaille bezig.

"Ik denk dat het een goede keuze van AZ is", reageert Schaars desgevraagd. De spelersgroep werd niet geraadpleegd door het bestuur van de Alkmaarse club. "Het bestuur heeft besloten en ik denk dat dat een logische keuze is. Koeman spreekt Spaans, heeft Champions League-ervaring en heeft prijzen gewonnen."

De aanstelling van Koeman betekent tevens dat zich in Alkmaar wellicht een 'nieuwe fase' aandient. Na Co Adriaans en Louis van Gaal, staat nu een 'resultaattrainer' voor de groep. "Op een gegeven moment kom je op een punt dat je niet meer wilt leren", doelt Schaars op de verandering van spijs in Alkmaar. "Misschien dat onder Koeman een nieuwe fase aanbreekt."
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:00:52 #89
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69290778
quote:
El Hamdaoui blikvanger in Elftal van het Seizoen

22/05/2009 12:30

Met vier spelers én de coach is AZ hofleverancier van het VI.nl Eredivisie-elftal van het Seizoen. Mounir El Hamdaoui incasseerde de meeste stemmen van de liefst 72.645 bezoekers.

El Hamdaoui was de opvallendste speler in het kampioenselftal van AZ. De Marokkaanse schutter kroonde zich tot topscorer van de Eredivisie met 23 goals en leverde ook nog acht assists. Voor 53.566 bezoekers was dat reden de spits op te stellen in het Eredivisie-elftal van dit seizoen.

Met El Hamdaoui bemachtigden nog vier AZ'ers een uitverkiezing. Doelman Sergio Romero, middenvelders Demy de Zeeuw en Maarten Martens én coach Louis van Gaal. De trainer won het meest overtuigend, want geen enkele van de uitverkoren spelers liet de concurrentie zo ver achter zich als Van Gaal deed met Ron Jans en Mario Been.

FC Twente leverde drie spelers voor het elite-elftal. Ronnie Stam en Edson Braafheid zijn volgens de bezoekers van VI.nl de beste backs van de Eredivisie, Eljero Elia is de beste linksbuiten. Ajax (Thomas Vermaelen en Luis Suarez), FC Groningen (Andreas Granqvist) en PSV (Ibrahim Afellay) zorgden voor de overige vier spelers.

De meeste winnaars verdienden zeer overtuigend hun uitverkiezing. Slechts op één positie was het verschil tussen de nummer een en twee kleiner dan twaalfduizend stemmen. Afellay en Stijn Schaars hielden het lang spannend wie zich de beste centrale middenvelder mocht noemen. Uiteindelijk won de PSV'er het van de aanvoerder van AZ: 34.763 tegen 31.900.

Afellay is een van de twee spelers die voor het tweede seizoen op rij deel uitmaakt van het Eredivisie-Elftal van het Seizoen. Met hem hoorde Braafheid tot de beste voetballers van 2007/08.
Klik op afbeelding voor het Elftal van het Seizoen
pi_69293262
quote:
AZ krijgt Donk in de zomer weer terug
Geschreven op vrijdag, 22 mei om 15:07

Ryan Donk keert in de zomer terug naar Nederland. De verdediger van AZ, die dit seizoen op huurbasis voor West Bromwich Albion speelde, heeft de technische staf van The Baggies niet kunnen overtuigen. Op de officiële website laat West Bromwich weten dat het de optie tot koop niet zal lichten, wat betekent dat Donk terugkeert naar Alkmaar.

De 23-jarige Donk speelde dit seizoen vijftien competitiewedstrijden voor West Bromwich, dat vorig weekend degradeerde naar de Championship. In deze wedstrijden wist hij nooit een bijzondere indruk te maken. Coach Tony Mowbray heeft de clubleiding daarom laten weten dat hij Donk volgend seizoen niet meer nodig heeft.

Ook Sherjill MacDonald vertrekt bij de degradant, waardoor het aantal Nederlanders bij West Bromwich op twee komt. Verdedigers Gianni Zuiverloon en Shelton Martis hebben doorlopende contracten bij The Baggies en zullen dus enkel vertrekken wanneer er een club met een transfersom op de proppen komt. Zuiverloon zou in de belangstelling staan van enkele verenigingen, maar vooralsnog is er nog niets concreet.
pi_69293319
Donk moet je achter zijn flikker aan zitten. Die heeft talent maar dat is niet genoeg om een topper te worden.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 15:21:13 #92
121310 venomsnake
El Saltador
pi_69293423
Hij heeft wel potentie, misschien een leuke opvolger voor Sankoh mocht hij vertrekken.
Van de Sankoh'tjes naar de Donkjes.

Opzich wel een leuke uitdaging voor Ron Jans om hem aan het voeballen te krijgen.
Alleen denk ik niet dat Groningen dat risico gaat nemen.

Ik ben benieuwd of AZ hem gelijk wegdoet, of dat Koeman er iets in ziet.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_69293628
Ik denk dat Koeman hem eerst een kans gaat geven. Gaat hij weer de luie neger uithangen dan zal Koeman hem ook wel weg willen werken. Ligt er ook aan of de kabel weer in ere wordt hersteld. Ook Agustien en Waterman komen terug en over Koenders heb ik nog niets gehoord, maar vrees ik het ergste voor AZ.

Hij heeft wel potentie, bijvoorbeeld de thuiswedstrijd tegen Newcastle was geweldig. Maar je moet hem niet te veel vrijheid geven.
pi_69293793
Koenders komt ook weer terug bij AZ.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 15:33:12 #95
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69293831
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef Gatalin het volgende:
Ik denk dat Koeman hem eerst een kans gaat geven. Gaat hij weer de luie neger uithangen dan zal Koeman hem ook wel weg willen werken. Ligt er ook aan of de kabel weer in ere wordt hersteld. Ook Agustien en Waterman komen terug en over Koenders heb ik nog niets gehoord, maar vrees ik het ergste voor AZ.

Hij heeft wel potentie, bijvoorbeeld de thuiswedstrijd tegen Newcastle was geweldig. Maar je moet hem niet te veel vrijheid geven.
Neeee.

Opzouten met die drabbers. Als Von Gahl ze al niet eens aan kan
pi_69295512
Ik zeg dat AZ in het nieuwe seizoen onder Koeman een dramatisch jaar tegemoet gaat en hij voortijdig de handdoek in de ring werkt omdat...het Koeman is!
75 topics = FIN
pi_69295707
Koenders mag wegblijven wat mij betreft. Donk mag wel terugkomen zolang dat andere tuig buiten de deur blijft. Dan isoleer je Donk en kan je hem kneden zonder dat hij vervalt in slecht gedrag.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:28:57 #98
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_69295830
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:19 schreef FP128 het volgende:
Ik zeg dat AZ in het nieuwe seizoen onder Koeman een dramatisch jaar tegemoet gaat en hij voortijdig de handdoek in de ring werkt omdat...het Koeman is!
pi_69296600
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:28 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Het zou zomaar kunnen gebeuren hoor!
En Demy begint al weer te zweten en zn vrouwtje te soppen bij de gedachte aan de kabel
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_69307224
-troll-

[ Bericht 43% gewijzigd door sjimz op 22-05-2009 22:38:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')