quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:57 schreef Danny het volgende:[..]
Dit is ongeveer in z'n geheel de kritiek die ik heb inderdaad. In z'n geheel. onduidelijkheid, beloningen die worden afgepakt, regels die veranderen (ze moeten creatief zijn, maar mogen dat niet en als ze het dan niet doen krijgen ze daar weer voor op hun flikker) etc.
En natuurlijk het format van de luchtsluis, drill-instructor en algeheel soldaatje spelen.
Vanmorgen ging het tov gisteren al beter. Geen ongeloofwaardige strengheid van Bart, gewoon z'n normale stem en ze normaal behandelen. Nageltjes tonen e.d. vind ik nog steeds geen kont met overleven te maken hebben trouwens, noch heeft de hele army theme ermee te maken, maar het was al minder genant dan gistermorgen.
Voorop gesteld dat ik na week 1 gestopt ben met kijken.
Een combi Bunker-Leger vind ik nog niet zo vreemd ze zijn redelijk met elkaar verbonden dus das niet raar. Hoe ze het dan verder uitvoeren daar kan altijd kritiek op zijn.
Verder heb ik hier al eens aangegeven dat ik je redelijk naief vind. Je hebt neem ik aan bij het begin van de opzet van de bunker gezeten. Je wist wat er gebouwd ging worden en hoe het uitgevoerd ging worden. Je had kunnen weten dat een RLS met één stream en één ruimte niet gaat werken. Een goeie RLS hangt namelijk van roddel en achterklap aan elkaar daar ligt de basis. Alles wat eromheen bedacht wordt is slechts om te prikkelen tot roddel en achterklap waarvan wij vervolgens weer smullen. Want men wil geboeid worden en dat kan alleen maar als we geprikkeld worden. Geprikkeld worden we ook als de redactie net niet doet wat wij willen want dan worden we boos maar blijven dan wel weer kijken om te zien of het toch nog zo draait dat er toch een beetje gebeurd wat wij willen.
Als je het precies zo wil als jij het wil dan moet je Bram en Bart een douw geven en zelf aan de regie gaan zitten. Maar juist dit expitriment geeft aan dat Hummie spelen heel niet makkelijk is en je ook niet zomaar kan.
Ik hoop dat TBO 2 interessanter wordt dat er meer streams komen en dat er een kleine uitbreiding komt met een extra ruimte zodat men niet steeds aan die tafel zit met elkaar gezellig te wezen.