quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:01 schreef FuTilE het volgende:
Hmmmm.... Dampende sex met een onbekende deviant met een autistiforme preoccupatie voor honden... In parmaham
Ik ga nu even mijn credits opmaken, let maar opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:57 schreef Dottey het volgende:
[..]thanks meis.. ik heb al mijn credits al aan hem geschonken
Die achterstand blijft aardig constant.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Disana het volgende:
Waar blijven de Pim stemmers. Of wordt het de laatste tien minuten weer spannend.
Is iemand al eens gaan kijken op Partyflock of Marielin daar een account heeft?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef akveor het volgende:
Stuift plots Marielin door de 11000 grens...
[ afbeelding ]
Mascara van Dot doet der ook niet veel goeds...quote:
kom op mensen allemaal stemmen op wie juliie stemmen moeten jullie zelf weten maar allemaal stemmen stemmen is leuk en gaafquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die achterstand blijft aardig constant.
Zo klonk het niet, volgens mij werdt er zelfs omgeroepen dat ze er niet over mochten pratenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Kinga het volgende:
ZIjn ze nou onzin aan het vertellen? Over al die tv programmas waar ze te gast zullen zijn?
Thanx Marrije.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Kinga het volgende:
ZIjn ze nou onzin aan het vertellen? Over al die tv programmas waar ze te gast zullen zijn?
jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef logicc123 het volgende:
HEEEEJ, dus toch manipulatie
M. zegt dat ze gebeld werd tijdens de opdracht over de 24 uur luxe. Ze moest meer vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |