quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:01 schreef FuTilE het volgende:
Hmmmm.... Dampende sex met een onbekende deviant met een autistiforme preoccupatie voor honden... In parmaham
Ik ga nu even mijn credits opmaken, let maar opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:57 schreef Dottey het volgende:
[..]thanks meis.. ik heb al mijn credits al aan hem geschonken
Die achterstand blijft aardig constant.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Disana het volgende:
Waar blijven de Pim stemmers. Of wordt het de laatste tien minuten weer spannend.
Is iemand al eens gaan kijken op Partyflock of Marielin daar een account heeft?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef akveor het volgende:
Stuift plots Marielin door de 11000 grens...
[ afbeelding ]
Mascara van Dot doet der ook niet veel goeds...quote:
kom op mensen allemaal stemmen op wie juliie stemmen moeten jullie zelf weten maar allemaal stemmen stemmen is leuk en gaafquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die achterstand blijft aardig constant.
Zo klonk het niet, volgens mij werdt er zelfs omgeroepen dat ze er niet over mochten pratenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Kinga het volgende:
ZIjn ze nou onzin aan het vertellen? Over al die tv programmas waar ze te gast zullen zijn?
Thanx Marrije.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Kinga het volgende:
ZIjn ze nou onzin aan het vertellen? Over al die tv programmas waar ze te gast zullen zijn?
jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef logicc123 het volgende:
HEEEEJ, dus toch manipulatie
M. zegt dat ze gebeld werd tijdens de opdracht over de 24 uur luxe. Ze moest meer vragen.
Het leek me ook een grap.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo klonk het niet, volgens mij werdt er zelfs omgeroepen dat ze er niet over mochten praten
Bij DWDD en Giel Belen
Dat heb ik toen ook meegemaakt dat was inderdaad wel lachen, spontane verrassing was dat ineensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor als je morgen nog iets leuks wilt kijken![]()
Belspelpeter
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=511271
Betraptquote:
Alles op nu?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef evaxsis het volgende:
Klaar heb je het gezien hoe die omhoog is geschotenDot
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Is iemand al eens gaan kijken op Partyflock of Marielin daar een account heeft?
Ah... gevonden:
http://partyflock.nl/albumelement/5612159:Marielin.html
http://partyflock.nl/albu(...)_mijn_schatjuuh.html ()
Ik heb zo'n vermoeden waar dat massale stemmen vandaan komt![]()
Nou vanmiddag struikelde ik over een zeker rood kleed bij de voordeur..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef logicc123 het volgende:
dat met die rode loper is toch gelul of niet?
Knap.. om de meest hatelijke , domme, egoïstische, uitgespuugde en arrogante Kandidaat zólang op één te houden dat de Pim-achterban ondanks hun megastortingen niet in de búúrt komen....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die achterstand blijft aardig constant.
Jeetje, schrik me rot, wat veel tekstquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
kom op mensen allemaal stemmen op wie juliie stemmen moeten jullie zelf weten maar allemaal stemmen stemmen is leuk en gaaf
Wat een vreselijke foto zeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef FuTilE het volgende:
Is iemand al eens gaan kijken op Partyflock of Marielin daar een account heeft?
Ah... gevonden:
http://partyflock.nl/albu(...)_mijn_schatjuuh.html ()
Ik heb zo'n vermoeden waar dat massale stemmen vandaan komt![]()
Haha ja echt, en ook zo van: jongens, effe die barkrukken aan de kant, hop!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Daar heb je tenminste iets aan, ik zie en hoor het haar doen.
staat er ook al pers buiten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou vanmiddag struikelde ik over een zeker rood kleed bij de voordeur..
Dus der ligt er echt een..
Ik had de vorige al geopendquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
ondankbaar kreng, open dan lekker zelf een topic
Eline heeft anders ook geen bal te meldenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef akveor het volgende:
Heeft iemand Pim het laaste half uur iets horen zeggen?
Pim zender check!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef logicc123 het volgende:
HEEEEJ, dus toch manipulatie
M. zegt dat ze gebeld werd tijdens de opdracht over de 24 uur luxe. Ze moest meer vragen.
Ja precies, en Renate wist van niks, de rest keek haar echt zo aan van, Oh domme muts, je verpest de grap.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx Marrije.
Ze zeggen dat je alles op FOK! kunt vinden. Echt niet.
Ze wint misschien het geld ,maar winnares is ze niet en iedereen weet dat."kampioen zeuren en tetteren dat is ze welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Marrije het volgende:
OMG verder geen COS'en dus dit is m ook nog
Nou ja, Marielin staat aan kop om te winnen, Pim nadert met rasse schreden
wel 2 parkeerwachtenquote:
Ja super!!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef evaxsis het volgende:
Klaar heb je het gezien hoe die omhoog is geschotenDot
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou vanmiddag struikelde ik over een zeker rood kleed bij de voordeur..
Dus der ligt er echt een..
danny, hoeveel credits heb jij nog over en naar wie gaan zequote:
dat gaat ook een beetje lastig he voor een paalhakveulenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
Eline doet niet echt actief mee aan het spelletje. Wat valt ze door de mand zeg.
Ze kan met die hoge hakken toch niet een ballonschopspelletje doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
Eline doet niet echt actief mee aan het spelletje. Wat valt ze door de mand zeg.
35 telde ik erquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga nu even mijn credits opmaken, let maar op
Beetje positief BQ-tje... we hebben een feestje...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
LOL, leert die ook weer eens wat bij over zichzelf en de percepties van zijn praktijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef Disana het volgende:
Dus die peut leest ook op Fok. Oh nee, het was de stem van Bobby.
Oh ja, die palen waren me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef Marrije het volgende:
dat gaat ook een beetje lastig he voor een paalhakveulen
Nee, natuurlijk kan ze dat niet, maar ja, alles wordt aangegrepen om Eline een kat te geven he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kan met die hoge hakken toch niet een ballonschopspelletje doen
Ik had niet zo'n hoge pet van hem op. Maar zo erg als die peut bij een BB destijds (Wolf heette die geloof ik) vond ik hem niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
LOL, leert die ook weer eens wat bij over zichzelf en de percepties over zijn praktijken
Ik ga door tot het bittere eind. Je kent me toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef akveor het volgende:
Beetje positief BQ-tje... we hebben een feestje...![]()
![]()
![]()
Mark giet jij BQ ff vol?
Neuro linguistische alcohol.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Speciaal introspectiebier, gebrouwen met hop van de koude grond.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Knap.. om de meest hatelijke , domme, egoïstische, uitgespuugde en arrogante Kandidaat zólang op één te houden dat de Pim-achterban ondanks hun megastortingen niet in de búúrt komen....![]()
Héél knap..
geef toe, ze stond er een beetje lullig tussenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kan ze dat niet, maar ja, alles wordt aangegrepen om Eline een kat te geven he?
Dat was erg idd. Dat was meer een gimick. Nog een slechte ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n hoge pet van hem op. Maar zo erg als die peut bij een BB destijds (Wolf heette die geloof ik) vond ik hem niet.
Nee hoor, ik ben ook halsstarrigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef toe, ze stond er een beetje lullig tussen
Tenenkrommend. En later had hij zijn eigen uurtjes bij Talk Radio. Echt een eigengeiler die man.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat was erg idd. Dat was meer een gimick. Nog een slechte ook.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga door tot het bittere eind. Je kent me toch?
ik zit binnen... sorry daar heb ik geen zicht op.quote:
Valt het op?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, natuurlijk kan ze dat niet, maar ja, alles wordt aangegrepen om Eline een kat te geven he?
Effe bij Bart gecheckt: helaas, alleen voor genodigden en achterban.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Is er vanavond iets te doen/zien bij de Bunker? Dan loop ik nog wel even langs om te kijken.
ja die zijn echt hoogquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, die palen waren me nog niet opgevallen.
Volgens mij gaat hij dat echt niet meer redden. Wat een suffe gasten met dat minnen.quote:
okequote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zit binnen... sorry daar heb ik geen zicht op.
Kan niet weg van mijn stek...
ja, maar helaas, hij loopt nog steeds niet in.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoop zo dat Pim wint .alleen om die grijns van Marielin haar gezicht te krijgen..ahhhahh .uhhh
Ja zou idd mooi zijn. Maar die grijns gaat wel van haar gezicht af als ze alles over haarzelf leest, jammer dat wij dat niet kunnne zien. En haar grijns verdwijnt ook als ze haar rekeningafschrift ziet, hoeveel micha gestemd heeft, Blijft niet veel van haar prijs over.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoop zo dat Pim wint .alleen om die grijns van Marielin haar gezicht te krijgen..ahhhahh .uhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |