En waarom/hoe ben je zo veranderd?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:42 schreef andrew.16 het volgende:
Ik was zelf vroeger ook heeeeel verlegen tevenover meisjes... Kon niks zeggen, wist niks te zeggen, niks lukte, had ook nooit een echte relatie gehad. Meisjes stapte zelf ook niet op mij af ofzo, gingen niet spontaan een gesprek met mij voeren. Maar sinds 6 maanden is dit allemaal veranderd. Op een of andere manier lukt het me nu gewoon, ik voel me zelfverzekerder en krijg ook een kick als ik een lang gesprek met een meisje heb. Ik durf nu zeg maar over alles te praten, ik heb als het waren meer 'schijt' aan alles gekregen (lees: Hoe krijg ik meer 'schijt' aan dingen? ). Meisjes willen dan ook spontaan gesprekken voeren. Ook heb ik inmiddels een relatie met het meisje van mijn dromen, waar ik vroeger (lees 9 maanden geleden) niks tegen durfde te zeggen.
Ik vroeg haar nog als ze zag dat ik was 'veranderd', en ze zei dat ik meer lach, zelfverzekerder overkomen en spontaner ben.
Waarom? Ik wilde een vriendin hebben, en wilde niet meer verlegen zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
En waarom/hoe ben je zo veranderd?
Daar begin ik maar niet aan. Die chick zal ik inderdaad maar het beste moeten vergeten. In het verleden bleef ik dan nog wel eens achter zo'n meisje aanhobbelen terwijl ik al wist dan het kansloos was. Doe ik dus niet weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:23 schreef Netstorm het volgende:
Neem een dosis paroxetine. Werkt perfect.. geen angsten mee!
Heel verstandig, gewoon leren van je fouten en op naar de volgende!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:09 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Daar begin ik maar niet aan. Die chick zal ik inderdaad maar het beste moeten vergeten. In het verleden bleef ik dan nog wel eens achter zo'n meisje aanhobbelen terwijl ik al wist dan het kansloos was. Doe ik dus niet weer.
stom is dat ja... daar heb ik dus ook een hekel aan. Vage gedoe..quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:05 schreef gala0702 het volgende:
Ik wil er ook niet teveel energie meer insteken. Ik voel me belabberd genoeg door deze situatie. Vorige week was het nog zo gezellig en plotseling na die ene sms waarin ik vertelde dat ik het wel gezellig vond met haar te praten, laat ze niks meer van zich horen.
Meisjes willen wat ze niet kunnen krijgen.. Ze weet dat ze hem kan krijgen doordat hij dit duidelijk maakte in hoe hij met haar omging dus valt het leuke voor haar af.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
stom is dat ja... daar heb ik dus ook een hekel aan. Vage gedoe..
Dat is niet bij elk meisje hetzelfde, dat hangt m.i. puur van haar omgeving af.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:29 schreef Karasta het volgende:
[..]
Meisjes willen wat ze niet kunnen krijgen.. Ze weet dat ze hem kan krijgen doordat hij dit duidelijk maakte in hoe hij met haar omging dus valt het leuke voor haar af.
Juist! That's the spirit, nog een tip voor je wat ik altijd doe als ik beetje bang ben om meisjes aan te spreken is herinerren dat zij net zo verlegen is als jou.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef gala0702 het volgende:
Het zou op zich wel een goed idee zijn om elke keer als ik op stap ga proberen vreemde meisjes aan te spreken. Gewoon om te oefenen.
Of beginnen op feestjes van vrienden. Dat vond ik altijd uiterst relax. Als er dan meisjes zijn een beetje in die richting gaan staan en als je dan met ze spreekt en ze zijn bezet of niet geinteresseerd kun je altijd de nieuwe kennismaking uitbuiten op het moment dat je diegene in het uitgaansleven tegenkomt met vriendinnen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef gala0702 het volgende:
Het zou op zich wel een goed idee zijn om elke keer als ik op stap ga proberen vreemde meisjes aan te spreken. Gewoon om te oefenen.
Waar ga je op stage?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:08 schreef gala0702 het volgende:
Dat zal ik in het vervolg wat vaker doen. In het najaar ga ik voor stage een paar maanden naar het buitenland. Meestal ben ik in een nieuwe omgeving wat minder bang om af te gaan bij vrouwen. Misschien gaat er dan wel wat gebeuren
quote:
Dan kijk ik daar ook even. Das niet zo heel ver van Curacaoquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:41 schreef Karasta het volgende:
[..]
Aruba had beter geweest.... netter, vriendelijker,veiliger, minder negers.
Goed idee want als je daar toch ben zou ik inderdaad wanneer je tijd hebt ook Bonaire en Aruba bezoeken, kost vrij weinigquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:56 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Dan kijk ik daar ook even. Das niet zo heel ver van Curacao![]()
![]()
Dat zou niet verkeerd zijn!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:15 schreef Karasta het volgende:
[..]
Goed idee want als je daar toch ben zou ik inderdaad wanneer je tijd hebt ook Bonaire en Aruba bezoeken, kost vrij weinigEn ik zou daar vanaf het eerste dag al gelijk maatjes woren met andere stageires en zo ga je vanzelf mee naar de clubs en ontmoet je nieuwe mensen.
quote:Dat zou niet verkeerd zijn!!
Voor de grap heb ik een paar jaar terug met vrienden een afspraak gemaakt, om naar een prostituee te gaan als ik na mijn 25e nog nooit sex heb gehad. Ik zie dit zelf helemaal niet zitten. Als het op deze manier moet, hoeft het van mij niet.
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef PasOpJeWoorden het volgende:
Heb ik ook atlijd, heb nu sinds eergister een vriendin en gaat prima, gewoon dubbeldaten, helpt goed, altijd een onderwerp, nooit stiltes enzo, perfect
Ik heb het ook..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef gala0702 het volgende:
Ik zit dus met het probleem dat ik niet op een meisje durf af te stappen. Ik durf geen stappen te ondernemen omdat ik gewoon te bang ben om af te gaan. Ik heb dan ook geen ervaring met zoenen en sex. Ik ben al 24 jaar.
Verder heb ik wel een goed sociaal leven. Ik ben bezig met een hbo opleiding, ik onderneem veel en heb veel kennissen en vrienden waar ik veel mee optrek. Alleen een leuke vriendin mist nog.
Ik denk dat mijn uistraling ook wel een proleem is. Ik denk dat ik wel wat onzeker over kom en te graag een vriendin wil. Dit is nou niet bepaald aantrekkelijk te noemen.
Zijn er meer hier die dit hebben? Hoe ga jij hiermee om en heeft er iemand tips ?
Wat een ongelooflijke kutreactiequote:Op zondag 21 juni 2009 21:17 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Als je een vriendin wilt krijgen en niet zo'n sleur-relatie wilt hebben zul je gewoon zelf een interessanter persoon moeten worden. Altijd in zijn voor leuke dingen en leuke dingen verzinnen. D'r zijn zo ontzettend veel stelletjes waarbij ze niks beters doen dan een beetje op de bank hangen, tv kijken, en als het kan eens neuken. Saaiheid ten top.Tevens, als je zelf veel meer plezier hebt in je leven, zul je ook veel meer vrouwen aantrekken en komen die relaties wel vanzelf.
Maar ach, saaie mensen vinden elkaar altijd wel. Kunnen ze samen saai zijn.
Wat een overeenkomstenquote:Op maandag 22 juni 2009 08:20 schreef Lastpost het volgende:
Ik had het door omstandigheden ook nogal moeilijk met de meiden in het begin van de pubertijd, nouja moeilijk op allerlei gebieden eigenlijk.
Door bepaalde dingen uit het verleden had ik zo debiele kijk op allerlei dingen dat alles negatief was en als er al iets positiefs leek deed ik het liefst de boel zo draaien dat het wel weer aan mij moest liggen.
Nogal ziek natuurlijk en mijn eerste echte poging tot een relatie ging er echt totaal de mist door in, onzekerheid, geen eigenwaarde, negatieve gevoelens en ga zo maar door en uiteindelijk was het voor mij al moeilijk om die meid in kwestie een normale kus te geven, laat staan te zoenen of nog wat stappen verder.
Gewoon serieus trillerig zijn, wel twintig keer nadenkend of we wel hand in hand moesten lopen, heel kortaf enz, echt rijp voor de sloop op dat moment.
En hoe dat uiteindelijk is goedgekomen? Veel positieve ervaringen opgedaan op allerlei gebieden, van sport tot aan gewone contacten en vanuit hobby's tot aan een boel dingen ondernemen en langzaamaan is het toen beter gegaan allemaal.
Overigens heb ik nu nog steeds wel enige verlegenheid, maar dan enkel bij de meiden die me écht leuk lijken.
Het gaat er niet om om een relatie met ze te krijgen, dude. Jouw mindset is echt totaal fout he.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:55 schreef gala0702 het volgende:
Jazeker maar de meesten daarvan hebben al jaren verkering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |