abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70209760
Laatste keer deed ik het met een meid, toen zei ze tegen mij waarom kreun je niet?

Toen deed ik maar alsof.

Ik bedoel please waarom nog vragen waarom iemand niet kreunt.
UITGESCHREVEN
pi_70229571
Heb ik ook atlijd, heb nu sinds eergister een vriendin en gaat prima, gewoon dubbeldaten, helpt goed, altijd een onderwerp, nooit stiltes enzo, perfect
pi_70233293
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef PasOpJeWoorden het volgende:
Heb ik ook atlijd, heb nu sinds eergister een vriendin en gaat prima, gewoon dubbeldaten, helpt goed, altijd een onderwerp, nooit stiltes enzo, perfect

Als je een vriendin wilt krijgen en niet zo'n sleur-relatie wilt hebben zul je gewoon zelf een interessanter persoon moeten worden. Altijd in zijn voor leuke dingen en leuke dingen verzinnen. D'r zijn zo ontzettend veel stelletjes waarbij ze niks beters doen dan een beetje op de bank hangen, tv kijken, en als het kan eens neuken. Saaiheid ten top. Tevens, als je zelf veel meer plezier hebt in je leven, zul je ook veel meer vrouwen aantrekken en komen die relaties wel vanzelf.

Maar ach, saaie mensen vinden elkaar altijd wel. Kunnen ze samen saai zijn.
pi_70233362
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:07 schreef gala0702 het volgende:
Ik zit dus met het probleem dat ik niet op een meisje durf af te stappen. Ik durf geen stappen te ondernemen omdat ik gewoon te bang ben om af te gaan. Ik heb dan ook geen ervaring met zoenen en sex. Ik ben al 24 jaar.

Verder heb ik wel een goed sociaal leven. Ik ben bezig met een hbo opleiding, ik onderneem veel en heb veel kennissen en vrienden waar ik veel mee optrek. Alleen een leuke vriendin mist nog.

Ik denk dat mijn uistraling ook wel een proleem is. Ik denk dat ik wel wat onzeker over kom en te graag een vriendin wil. Dit is nou niet bepaald aantrekkelijk te noemen.

Zijn er meer hier die dit hebben? Hoe ga jij hiermee om en heeft er iemand tips ?
Ik heb het ook..
Ik durf via msn of hyves een leuke meid best aan te spreken, Maar als ik eenmaal wat heb afgesproken of zo, Dan val ik dicht en heb ik geen flauw idee wat ik moet doen, En krijg ik het gevoel alsof ze me haten en lelijk vinden etc.
pi_70239505
Ik ken toevallig iemand die zonder alcohol altijd megaverlegen is, maar éénmaal met alcohol is hij de casanova en probeert hij van alles uit met de meiden. Leuk voor hem maar mij niet gezien.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:07:33 #181
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_70243035
quote:
Op zondag 21 juni 2009 21:17 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Als je een vriendin wilt krijgen en niet zo'n sleur-relatie wilt hebben zul je gewoon zelf een interessanter persoon moeten worden. Altijd in zijn voor leuke dingen en leuke dingen verzinnen. D'r zijn zo ontzettend veel stelletjes waarbij ze niks beters doen dan een beetje op de bank hangen, tv kijken, en als het kan eens neuken. Saaiheid ten top. Tevens, als je zelf veel meer plezier hebt in je leven, zul je ook veel meer vrouwen aantrekken en komen die relaties wel vanzelf.

Maar ach, saaie mensen vinden elkaar altijd wel. Kunnen ze samen saai zijn.
Wat een ongelooflijke kutreactie .

Alsof het leven alleen maar draait om niet saai zijn.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:20:09 #182
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70243165
Ik had het door omstandigheden ook nogal moeilijk met de meiden in het begin van de pubertijd, nouja moeilijk op allerlei gebieden eigenlijk.
Door bepaalde dingen uit het verleden had ik zo debiele kijk op allerlei dingen dat alles negatief was en als er al iets positiefs leek deed ik het liefst de boel zo draaien dat het wel weer aan mij moest liggen.
Nogal ziek natuurlijk en mijn eerste echte poging tot een relatie ging er echt totaal de mist door in, onzekerheid, geen eigenwaarde, negatieve gevoelens en ga zo maar door en uiteindelijk was het voor mij al moeilijk om die meid in kwestie een normale kus te geven, laat staan te zoenen of nog wat stappen verder.
Gewoon serieus trillerig zijn, wel twintig keer nadenkend of we wel hand in hand moesten lopen, heel kortaf enz, echt rijp voor de sloop op dat moment.

En hoe dat uiteindelijk is goedgekomen? Veel positieve ervaringen opgedaan op allerlei gebieden, van sport tot aan gewone contacten en vanuit hobby's tot aan een boel dingen ondernemen en langzaamaan is het toen beter gegaan allemaal.
Overigens heb ik nu nog steeds wel enige verlegenheid, maar dan enkel bij de meiden die me écht leuk lijken.
pi_70443223
quote:
Op maandag 22 juni 2009 08:20 schreef Lastpost het volgende:
Ik had het door omstandigheden ook nogal moeilijk met de meiden in het begin van de pubertijd, nouja moeilijk op allerlei gebieden eigenlijk.
Door bepaalde dingen uit het verleden had ik zo debiele kijk op allerlei dingen dat alles negatief was en als er al iets positiefs leek deed ik het liefst de boel zo draaien dat het wel weer aan mij moest liggen.
Nogal ziek natuurlijk en mijn eerste echte poging tot een relatie ging er echt totaal de mist door in, onzekerheid, geen eigenwaarde, negatieve gevoelens en ga zo maar door en uiteindelijk was het voor mij al moeilijk om die meid in kwestie een normale kus te geven, laat staan te zoenen of nog wat stappen verder.
Gewoon serieus trillerig zijn, wel twintig keer nadenkend of we wel hand in hand moesten lopen, heel kortaf enz, echt rijp voor de sloop op dat moment.

En hoe dat uiteindelijk is goedgekomen? Veel positieve ervaringen opgedaan op allerlei gebieden, van sport tot aan gewone contacten en vanuit hobby's tot aan een boel dingen ondernemen en langzaamaan is het toen beter gegaan allemaal.
Overigens heb ik nu nog steeds wel enige verlegenheid, maar dan enkel bij de meiden die me écht leuk lijken.
Wat een overeenkomsten Vaak heb ik het gevoel dat ik de verkeerde dingen zeg tegen meisjes die ik leuk vind. Ik wil zo graag goed overkomen, maar heb vaak het gevoel dat ik het hier verpruts!
pi_70448359
Heb je trouwens vrouwen onder je vriendenkring? Zo niet, zou ik daar eens naar op zoek gaan.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_70448784
Jazeker maar de meesten daarvan hebben al jaren verkering.
pi_70448973
quote:
Op zondag 28 juni 2009 15:55 schreef gala0702 het volgende:
Jazeker maar de meesten daarvan hebben al jaren verkering.
Het gaat er niet om om een relatie met ze te krijgen, dude. Jouw mindset is echt totaal fout he.
pi_70451052
Die zin van hierboven klopt toch niet helemaal. Ik zie ze echt niet allemaal als potentiële partner maar meer als vrienden.

Ik kan verder wel goed met die meiden omgaan in de zin van gesprekken voeren en socializen. Maar een beetje onschuldig flirten en aanraken is er niet bij. Gewoon omdat ik dit te eng vind.

[ Bericht 26% gewijzigd door gala0702 op 28-06-2009 17:24:47 ]
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:26:47 #188
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_70619006
Zorg eerst dat je zelfverzekerd bent en dan doel ik over je uiterlijk en je houding! Dan kun je ook veel makkelijker jezelf zijn bij meisjes en komt dat flirten vanzelf!

Vergeet daarbij ook nooit de 2 seconden regel: wacht altijd minstens 2 seconden met antwoorden, dit scheelt veel domme reacties en dus onzekerheid!

Succes!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')