Oh, dan ga ik nog even doorquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef miss_sly het volgende:
Sorbo, weet niet meer of ik al had gevoor je meisje, maar anders bij deze alsnog
Guus, snickerijsjes zijn van levensbelang voor zwangere vrouwen
Ja, is echt zo, voelt heerlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Kersjes het volgende:
Guuzewuus, heb je nog over?![]()
Op vakantie heb ik elke dag ijs gegeten. Meestal 2x per dag![]()
Da's goed voor de zwangere vrouw hoor![]()
Okay, niet voor d'r lijn, maar ze kan daar zo enoprm van genieten en dat is heeeeel gezond, ook voor de baby!
ehm, als ik voor mezelf spreek... na 5... want dan is het pak leeg. 5 voor mij en 1 voor mn liefquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Als je een pak snickerijsjes hebt gescoord, na hoeveel ijsjes heeft de gemiddelde zwangere vrouw er dan genoeg van?
Morgen gaan we lijnen
4quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Als je een pak snickerijsjes hebt gescoord, na hoeveel ijsjes heeft de gemiddelde zwangere vrouw er dan genoeg van?
Morgen gaan we lijnen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, weet je wat grappig is... Volgens de echo ben ik drie dagen langer zwanger dan ik dacht. Kunnen zaadjes ook terug in de tijd zwemmen, vroeg ik me af?
![]()
Volgens di echomevrouw was de meting zeer nauwkeurig. Dus ik op een gegeven moment toch maar gezegd dat de inseminatie toch echt pas twee dagen later had plaatsgevonden (en de eisprong drie dagen later)
.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef innepin het volgende:
Mamanik gefeliciteerd met Robin en Viggo!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Net zoals mars-ijsjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef miss_sly het volgende:
Sorbo, weet niet meer of ik al had gevoor je meisje, maar anders bij deze alsnog
Guus, snickerijsjes zijn van levensbelang voor zwangere vrouwen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef MamaNik het volgende:
GROOT NIEUWS! Vandaag om half 12 zijn wij de trotse ouders geworden van onze tweeling boys! 35 weken precies Robin is 2884 gram en Viggo 2700 gram. Ze doen het héél goed liggen nog wel in de couveuse maar doen tot nu toe alles zelf. Maandag was besloten dat het vandaag ging gebeuren via een keizersnee. Nu was ik nog redelijk goed qua gezondheid en dat wilde ze zo houden. Met mij alles oké de ruggenprik is nu uitgewerkt dus heb nu meer pijn en naweeën (moest wel lachen naweeën zonder 1 wee te hebben gehad) sorry heb nog niks terug gelezen ga ik morgen op mijn gemak doen. Hoe is het met mikoxx?
Thnx, dat is ook wel heel fijn, op een bepaald moment wist ik ook even niet zo goed wat ik ervan moest denken..quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:10 schreef Twinkly het volgende:
Fijn dat je niet meer flauwgevallen bent Icantrix!lekker rustig aandoen en veel ijsjes eten
Ik hoop het voor je dan! Succes!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:37 schreef Memmel het volgende:
Mogguh! Ik meld me ook weer.
Gisteravond dacht ik even wat te voelen, maar dat leken toch meer krampjes te zijn. Dus nog niets te melden hier.
Straks weer naar de vk voor urinecontrole en bloeddruk. Ik hoop dat ik niet weer zo lang hoef te wachten hoor, het breekt echt je hele dag!
Oh, en Incantrix, ik had geen echo hoor...denk dat je een ander bedoelt!
Het is ook een rare tijd wat temperatuur betreft, vind ik. Inderdaad kan met ramen open net dat verschil maken. Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:28 schreef huuphuup het volgende:
Goeiemorgen![]()
Incantrix fijn dat je niet meer bent flauwgevallen, lekker rustig aan en genieten van je vakantie hoormet lekker veel echt Italiaans ijs erbij moet dat goed komen toch
![]()
Miss_sly lief dat je het vraagtik word wel nog wakker met hoofdpijn maar zo erg als toen is t nie meer gelukkig. Het is bij ons boven erg warm en benauwd dus ik denk dat het misschien ook daarmee te maken heeft. We gaan zaterdag horren halen en dan lekker met het raam open slapen, dan moet dat ook opgelost zijn denk ik
![]()
Heb jij nog gebeld voor dat tijdschrift + lodger? Of al geen interesse meer?Ik heb net namelijk een berichtje gekregen dat mijn Lodger wrapper verzonden is (de roze); dus die waren er in elk geval nog gewoon uit de voorraad
oh ik word daar echt week van dat soort dingenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:27 schreef miss_sly het volgende:
Schaap was dinsdag even bij zijn zus, die had wat advies nodig mbt een nieuwe laptop, en toen hij thuiskwam had hij wat hele leuke kleertjes en schoentjes bij zich
Zus werkt bij V&D en had van de sample sale eea meegenomen. Hele schattige laarsjes, schattige slofjes, een mooi wit tuniekje, een schattig rood gebeid jurkje en een heel zacht grijs vestje
zo leuk als mensen dat doen he!
Poep, was er een aanbieding van dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Damn, nu is de aanbieding met de shelter er niet meer
Oh, ok, dan had ik het toch niet gedaan denk ik. Wil denk ik de bruine fleece "Chocolat" met bloemetjes aan de binnenkant. en dan had ik er ook een bijpassende bruine maxicosi bij gezien waar ook kleine bloemetjes op stondenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:35 schreef huuphuup het volgende:issie weg?
wat stom!
Poppejans via www.zester.nl bij een abo op ouders van nu. Maar volgens mij was dat een cotton, weet het alleen niet zeker.
Zoiets zou toch niet van de 1 op andere dag niet meer te bestellen zijn bij een abbonement?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:43 schreef huuphuup het volgende:
Oeh volgens mij weet ik over welke cosi je het hebt, die is mooi![]()
Miss_sly ik zie hem er ook niet meer bij staanwel een boel andere nieuwe kado's. Misschien is het nog de moeite waard om morgen even te bellen. Hmm wel stom zeg
Had je de vk gebeld erover?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:58 schreef Vicky het volgende:
kan zijn dat het met verweking van me baarmoeder te maken heeft of dat er misschien een klein adertje geknapt is. Kan ook zijn dat ik misschien mijn slijmprop ga verliezen.. nou ja we houden het in de gaten.
kreeg het er wel ff spaansbenauwd van...
Ik mag toch hopen dat erbij staat dat het om een minimale hoeveelheid bloed gaat he?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
Daar staat op als je bloed verliest (vanaf week 36) dat dat niet erg is en dus ook de vk niet hoeft te bellen.
uiteraard ja, als het op menstruatie begint te lijken dan moet je wel bellen, sorry voor de onduidelijkheidquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat erbij staat dat het om een minimale hoeveelheid bloed gaat he?Want bij grote plenzen moet je echt 112 bellen!
Ja tuurlijk, ik geloof dat ik toch ook zou schrikken en dus bellen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:43 schreef Vicky het volgende:
ik heb geen blad meegekregen van de VK, en gister zei ze nog, als je twijfelt of niet gerust bent, kan je altijd bellen.. en tja vamorgen schrok ik eventjes.
Maar geen bleo dmeer gezien, wel af en toe wat dikker slijm, maar dat hoeft nog steeds niets te betekenen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef MamaNik het volgende:
GROOT NIEUWS! Vandaag om half 12 zijn wij de trotse ouders geworden van onze tweeling boys! 35 weken precies Robin is 2884 gram en Viggo 2700 gram. Ze doen het héél goed liggen nog wel in de couveuse maar doen tot nu toe alles zelf. Maandag was besloten dat het vandaag ging gebeuren via een keizersnee. Nu was ik nog redelijk goed qua gezondheid en dat wilde ze zo houden. Met mij alles oké de ruggenprik is nu uitgewerkt dus heb nu meer pijn en naweeën (moest wel lachen naweeën zonder 1 wee te hebben gehad) sorry heb nog niks terug gelezen ga ik morgen op mijn gemak doen. Hoe is het met mikoxx?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:32 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
jaaaa !!! Twins in tha house !!! Onwijs gefeliciteerd !
En Mikoxxxxxx...dat gaat niet lang meer duren. Echt. Je doet het geweldig. Denk aan je !
Ik zei het tochquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:29 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik krijg een jongen, ik krijg een jongen
,... Ik wist het wel
.
quote:
hallo zegquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:52 schreef Memmel het volgende:
Ik had een offerte opgevraagd voor gordijnen op Anna d'r kamer. Drie ramen, ik herhaal, slechts drie (3) ramen. Er kwam een offerte binnen van 2100 euro. Ik wist nou niet of ik moest lachen of janken.![]()
Dus ik ga binnenkort maar eens even verder neuzen.
Oh en ik heb een heel naar hoestje en steeds als ik hoest dan, nou ja, je weet wel.Bah, ik haat dat.
heb geen bloed meer gezien, af en toe wat dikker slijm, maar dat zegt nog niet veelquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:48 schreef marlieske het volgende:
mamanik van harte met je 2 flinke jongens !!! geniet van de kraamtijdondanks de naweeen.
Vicky hoop dat je een beetje gerustgesteld bent
Ik heb zelf vanaf het begin en momenteel ook nog steeds helemaal het idee dat het een jongen is, geen idee waarom hoor, gewoon een gevoel!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef DuchessX het volgende:
Poppejans ik gok op een jongen voor jou
Heb je uit de praktijk dan misschien een beetje ervaring of sommige bakerspraatjes kloppen, oid?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:27 schreef Poppedein het volgende:
Hahahhaha, o jongens, écht, ik ben een compleet onwetend orakel!
een meisjequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef Poppedein het volgende:
Nee.. heel weinig, juist omdat ik vind dat de bakerpraatjes er zóóóó vaak naast zitten dat ik er niet eens meer op let
Ik denk trouwens dat jij een meisje krijgt... heeeeeeeeeeeeelemaal nergens op gebasseerd!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
een meisje, we zullen zien!
Nouja qua bakerspraatjes die ik las in een zwangerentijdschrift...dan krijg ik een hermafrodiet geloof ik
Jups. eens kijken hoe het er morgenochtend bij staat/ligt. Hoop dat het niet 2 weken oid gaat duren. Is slecht voor mijn zenuwen.quote:
morgen is mijn dag hè?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Jups. eens kijken hoe het er morgenochtend bij staat/ligt. Hoop dat het niet 2 weken oid gaat duren. Is slecht voor mijn zenuwen.
ben je jarig dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
23-05 is eigenlijk een mooiere datum AE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |