Oh, dan ga ik nog even doorquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef miss_sly het volgende:
Sorbo, weet niet meer of ik al had gevoor je meisje, maar anders bij deze alsnog
Guus, snickerijsjes zijn van levensbelang voor zwangere vrouwen
Ja, is echt zo, voelt heerlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Kersjes het volgende:
Guuzewuus, heb je nog over?![]()
Op vakantie heb ik elke dag ijs gegeten. Meestal 2x per dag![]()
Da's goed voor de zwangere vrouw hoor![]()
Okay, niet voor d'r lijn, maar ze kan daar zo enoprm van genieten en dat is heeeeel gezond, ook voor de baby!
ehm, als ik voor mezelf spreek... na 5... want dan is het pak leeg. 5 voor mij en 1 voor mn liefquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Als je een pak snickerijsjes hebt gescoord, na hoeveel ijsjes heeft de gemiddelde zwangere vrouw er dan genoeg van?
Morgen gaan we lijnen
4quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Als je een pak snickerijsjes hebt gescoord, na hoeveel ijsjes heeft de gemiddelde zwangere vrouw er dan genoeg van?
Morgen gaan we lijnen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, weet je wat grappig is... Volgens de echo ben ik drie dagen langer zwanger dan ik dacht. Kunnen zaadjes ook terug in de tijd zwemmen, vroeg ik me af?
![]()
Volgens di echomevrouw was de meting zeer nauwkeurig. Dus ik op een gegeven moment toch maar gezegd dat de inseminatie toch echt pas twee dagen later had plaatsgevonden (en de eisprong drie dagen later)
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |