abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69226819
Sorbo-meisje! Wat leuk ! Gefeli
Lotte!
Noah!
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:49:47 #103
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69226843
hamburgeeeeer!
leuk een meisje sorbo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69226889
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:49 schreef huuphuup het volgende:
hamburgeeeeer!
leuk een meisje sorbo
Dat zei ik dus ook toen 't in beeld kwam... hé, een hamburger!! JE had de blik van mijn man moeten zien

Ben ZO blij! En alles was goed!
pi_69226923

Knap is ze he?!
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:52:35 #106
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69226945
hahahha
ik heb het ook vier keer aan mn lief uit moeten leggen maar hij ziet er nog steeds geen hamburger in

Fijn dat alles verder goed was, dat zijn wel dubbele jompels waard

-edit-
meer foto's.
wauw dat ruggetje, wat duidelijk!
mooi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69227066
Ze lag steeds met d'r rug naar mijn buikwand gericht en daardoor kon ze het hart niet goed zien. Moest ik met gel op mijn buik door die kamer springen daar

Uiteindelijk alles in beeld en alles goed. Een pak van m'n hart!
pi_69227150
Sorbootje, een meisje! Wat leuk! En gelukkig was alles goed!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69227180
Vicky pff gelukkig alles goed. Wel rustig aan doen dus

Wup, 100 dagen is zeker een mijlpaal hoor!

Welkom terug Kersjes

Ben bij de HA geweest, hij denkt dat het niet zwangerschapgerelateerd is. Het is een bacteriële infectie geen flauw idee hoe ik daar aan gekomen ben? en ik heb er een zalfje (geen hormonen!) voor gekregen en over een dag of tien zou het helemaal weg moeten zijn. Wordt het groter dan moet ik eerder terug.
Ook ontdekte hij grote pigmentvlekken op mijn arm, hij heeft ze opgemeten. Kan gewoon met de zwangerschap te maken hebben. (Nou heb ik vitiligo en dus toch al wat klachten mbt pigment)

Oh ja Marlieske, mijn gal kan het niet zijn want die is in 2006 verwijderd

Ik ben trots want ik heb de woonkamer gestofd en opgeruimd en de keuken ook. Ben zo blij dat ik weer iets kan doen, dat geeft een fijn gevoel. Ben nu wel doodmoe maar nu mag het En nu heb ik ontzettend veel zin om verder te gaan met het strijkwerk op de babykamer, het inruimen van de kast en commode, genieten van de babyspulletjes maar ik denk dat ik beter even kan gaan liggen want vanaaf is er weer pufclub. Hopelijk gaan we niet zo hupsen als BE's pufclub, totaal geen puf voor hoor
#geen
pi_69227249
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ze lag steeds met d'r rug naar mijn buikwand gericht en daardoor kon ze het hart niet goed zien. Moest ik met gel op mijn buik door die kamer springen daar

Uiteindelijk alles in beeld en alles goed. Een pak van m'n hart!

Sorbo een meisje!!!! Woei!!!
Wat leuk weer die lieve echoplaatjes Dat ruggengraatje...zo klein en toch compleet
#geen
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:05:30 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_69227396
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ga proberen hier ook mee te posten, hoop er weer een beetje in te komen
Vandaag de 2e goede echo gehad...en eindelijk een beetje gerustgesteld na de miskraam hiervoor.
Ben nu 11 weken en 2 dagen en 6 december uitgerekend.

[ afbeelding ]
heeeej van harte joh!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:06:26 #112
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_69227429
ik heb het ook na een boterham eten en vooral na vettig eten, als ik frites eet, krijg ik al nauwelijks niets op en meestal komt het een uur erna er weer uit....
vettig eten probeer ik zoveel mogelijk te vermijden...maar eten is niet echt leuk meer zo Maar ja, ik moet het ervoor over hebben he

nu maar hopen dat er echt een kindje in mijn buik zit...:)
pi_69227567
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou zeg, ik had gisteren precies hetzelfde Ik vond het een erg naar, ongemakkelijk gevoel, kon er ook maar moeilijk van in slaap komen.
Dat is vast de termijn . Hihihi, is het weer over bij jou nu? Hier wel!

Sorbo een hamburger .

Duch, hopelijk is je plek snel weg.
Fake it till you make it...
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:11:51 #114
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69227624
haha door de echokamer heenspringen

Maar leuk, een meisje
pi_69228796
wat een mooie plaatjes Sorbo, wat gaaf er zit een klein meisje in je buik
pi_69228810
Sorbochickyyyyyyyyy

Als het niks wordt tussen Sjakie en Senna, heeft hij dus backup
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69228876
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:44 schreef McLaura het volgende:
Sorbochickyyyyyyyyy

Als het niks wordt tussen Sjakie en Senna, heeft hij dus backup
tssss ze is gewoon voor d'r geboorte al tweede keus!

Ik ben zo blij Ik ben zo blij Ik ben zo blij Ik ben zo blij Ik ben zo blij Ik ben zo blij Ik ben zo blij
Ik ben zo blij Ik ben zo blij Ik ben zo blij Ik ben zo blij Ik ben zo blij Ik ben zo blij Ik ben zo blij
pi_69228879
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef huuphuup het volgende:

ik denk niet dat ze al een uitspraak gaan doen over het geslacht dan hoor. Zelfs de commerciele bureaus hebben een minimale grens van 17 weken ongeveer.

Mijn gyn heeft bij 15w4d gezegd 'das een jongen!'. Ik had gezegd dat ik het jammer vond dat ik nog 4 weken moest wachten voor we wisten wat we kregen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_69228915
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:46 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

tssss ze is gewoon voor d'r geboorte al tweede keus!

Nouuuuu Senna wordt liefde op afstand

Sorbychicky woont straks een stuk dichterbij.
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:51:00 #120
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69229034
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:46 schreef McLaura het volgende:

[..]

Mijn gyn heeft bij 15w4d gezegd 'das een jongen!'. Ik had gezegd dat ik het jammer vond dat ik nog 4 weken moest wachten voor we wisten wat we kregen
dat kan, soms is het erg duidelijk. De grens waarop er zichtbaar verschil te zien is, is 16 weken. Een enkeling zal daarvoor vallen en met een jongetje is de kans groter dat het eerder te zien is. Commerciele bureaus hanteren de 17 wkn als uiterste ondergrens om de kans op teleurstelling dat er nog niets te zien is te minimaliseren.

Maar het ging hier om een termijn van 11 weken, das nog wel heel erg vroeg voor een geslachtsbepaling, en het lijkt me erg stug dat er op dat moment een uitspraak gedaan zal worden, al was het maar omdat de geslachtskenmerken nog gender-inspecifiek zijn op dat punt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69229115
Inderdaad, met 11 weken zit er nog maar weinig verschil in he?
pi_69229156
Sorbo wat leuk!!
goed gegokt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:54:34 #123
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69229180
als het goed is zit er geen of nauwelijks verschil tussen. Zijn de clitoris en penis op dat punt nog net zo groot en is datgene wat de schaamlippen of balzak wordt uiteindelijk ook nog hetzelfde van vorm. Das althans hoe ik het begrepen heb. Alleen met puncties en dna bepalingen kan het geslacht dan al worden vastgesteld.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69229823
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nouuuuu Senna wordt liefde op afstand

Sorbychicky woont straks een stuk dichterbij.
Kortom, Sjakie houdt er voor zijn geboorte al twee vrouwen op na?!
pi_69229949
Sorbootje...een klein meiske in je buik! Ik had al zo'n voorgevoel! Wat ontzettend leuk joh! Gefeliciteerd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:17:19 #126
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69230006
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef Poppedein het volgende:
Sorbootje...een klein meiske in je buik! Ik had al zo'n voorgevoel! Wat ontzettend leuk joh! Gefeliciteerd!
hey dat voorgevoel van jou heeft tot nu toe wel elke keer geklopt he?
doe je goed!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69230792
ach... ik verkondig t grotendeels ook pas achteraf natuurlijk
pi_69230906
Sorbomeisje!!!! Wat een duidelijke foto's (hoewel ik in dit geval de hamburger effe niet zie)... Heb het vandaag even helemaal gehad, slecht geslapen, rottige collega die me binnen een uur ongeveer al op de kast had (innerlijke keuze tussen schelden en huilen, maar uiteindelijk me flink gehouden) en vervolgens deden dingen niet wat ik wilde. nu ga ik naar huis, op naar de chips en bed!
pi_69231105
Jaaa Sorbootje!! Wat een mooie hamburger
Wij gaan volgende week vrijdag voor een geslachtsbepalende pretecho WOEIII!!! Spannend!!!!!!

Bucko dan kunnen ze het geslacht nog niet zien hoor, een jongen en een meisje hebben dan nog dezelfde uitwendige geslachtskenmerken. Volgens dit linkje is vanaf 12 weken het geslacht te bepalen aan de richting waarin het "knopje" wijst, maar dat gaan ze nog niet proberen hoor (in NL)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69231185
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:38 schreef Poppedein het volgende:
ach... ik verkondig t grotendeels ook pas achteraf natuurlijk
Wat is je voorgevoel bij mij?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69231220
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:50 schreef innepin het volgende:

[..]

Wat is je voorgevoel bij mij?
Owja dat wilde ik je ook nog vragen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:53:03 #132
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69231287
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:47 schreef Twinkly het volgende:
Jaaa Sorbootje!! Wat een mooie hamburger
Wij gaan volgende week vrijdag voor een geslachtsbepalende pretecho WOEIII!!! Spannend!!!!!!

Bucko dan kunnen ze het geslacht nog niet zien hoor, een jongen en een meisje hebben dan nog dezelfde uitwendige geslachtskenmerken. Volgens dit linkje is vanaf 12 weken het geslacht te bepalen aan de richting waarin het "knopje" wijst, maar dat gaan ze nog niet proberen hoor (in NL)
"the angle of the dangle" hahaha hoe geweldig!

wel een toffe site trouwens! Wat een duidelijke beelden zo zeg!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69231506
De meneer bij wie ik stage liep tijdens mijn echo-opleiding deed bij de nekplooimeting indien gewenst heel vaak al een uitspraak over het geslacht indien gewenst door de ouders en vertelde daarbij dat hij 75% zeker was van het geslacht op die manier, héél er vaak had hij het toch wel goed dan! Ik zal es kijken of mijn echoplaatjes uit mn portfolio nog een beetje mooi zijn en kijken of ik t verschil in kan scannen. Het ging in dat geval meer om de stand van het schaambotje; plat of iets rechtopstaand.

Innepin... Jij krijgt een jongentje denk ik En over Twinkly ga ik nog even nadenken
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:02:02 #134
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69231554
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:00 schreef Poppedein het volgende:
De meneer bij wie ik stage liep tijdens mijn echo-opleiding deed bij de nekplooimeting indien gewenst heel vaak al een uitspraak over het geslacht indien gewenst door de ouders en vertelde daarbij dat hij 75% zeker was van het geslacht op die manier, héél er vaak had hij het toch wel goed dan! Ik zal es kijken of mijn echoplaatjes uit mn portfolio nog een beetje mooi zijn en kijken of ik t verschil in kan scannen. Het ging in dat geval meer om de stand van het schaambotje; plat of iets rechtopstaand.

Innepin... Jij krijgt een jongentje denk ik En over Twinkly ga ik nog even nadenken
heel knap van die meneer he, jouw gokjes wacht ik nog ff af

Die man ook in het ziekenhuis voor die echo's. Pfff hij was een kluns tot en met met de tekstverwerker maar wat ie allemaal wel niet uit de echo haalde zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:07:15 #135
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69231698
Mooie foto's van je meissie, Sorbootje
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69231972
ff gegoogled, want geen zin om de zolder op te duiken:

Bij het jongentje helt het botje iets omhoog.. bij het meisje loopt het meer plat

(disclaimer... ik heb nu dus plaatjes van google gezocht en weet dus niet of dit ook wérkelijk een jongen en meisje zijn!!!)
pi_69231977
Meimel, gefeliciteerd!!

Sorbo, Leuk dat je een meisje krijgt! Maar ik zie het alleen echt niet Waar zijn de beentjes? Kun je het uittekenen voor me?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69232114
quote:

Je moet niet denken, je moet voelen ! hehe
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:25:28 #139
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69232166
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:18 schreef Poppedein het volgende:
ff gegoogled, want geen zin om de zolder op te duiken:

Bij het jongentje helt het botje iets omhoog.. bij het meisje loopt het meer plat

[ afbeelding ]

(disclaimer... ik heb nu dus plaatjes van google gezocht en weet dus niet of dit ook wérkelijk een jongen en meisje zijn!!!)
pfoe wat een minimaal verschil zeg
ik vind dat soort precisie-wetenschap altijd zo knap
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:30:23 #140
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69232303
Sorbo, mooie foto's van je kleine meid!

Dikke voeten zijn denk ik een combi van het warme weer aldaar en het vliegen terug naar huis. Het voelt nu alsof er een elastiekje strak om mijn grote teen heen zit, ik kan er ook bijna niet op staan. Voeten omhoog en veel water drinken hebben vooralsnog geen effect gehad. Manlief gaat nu alleen boodschappen doen omdat ik geen schoenen meer aankan en zelfs slippers niet kan verdragen
.... met gevoel voor drama....
pi_69232650
De hamburger van Sorbogirl:

woensdag 20 mei 2009 @ 17:43:57 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_69232703
Meimeltje gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69233373
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:42 schreef Poppedein het volgende:
De hamburger van Sorbogirl:

[ afbeelding ]
Och jeu.. Wat ben ik een n00b dan
Ik zie de hamburger nu wel, maar snap het plaatje dan nog steeds niet, waar is dan de rest van het kindje? Of is dit precies van onderen genomen dan? En waar zijn dan de beentjes?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69233715
quote:
En waar is dat op gebaseerd dan, mevrouw de verloskundige?
ik heb een beetje een baalbui en mijn oude 'voorkeur' voor een meisje is ineens terug terwijl ik zelf ook denk dat het een jongetje is, en ik ben er echt belachelijk hormonaal mee bezig op het moment, wil mezelf graag wakker schudden maar het lukt niet, aansteller dat ik ben
  woensdag 20 mei 2009 @ 18:26:14 #145
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69234066
Innepinneke
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69234422
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:03 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Och jeu.. Wat ben ik een n00b dan
Ik zie de hamburger nu wel, maar snap het plaatje dan nog steeds niet, waar is dan de rest van het kindje? Of is dit precies van onderen genomen dan? En waar zijn dan de beentjes?
Als je je voorstelt dat t kindje op een stoel zit vlinder, dan kijk je zeg maar tegen de onderkant van t zitvlak aan. Links op de foto zit dan de stuit, rechts de beentjes, wijd uiteengespreid, maar niet geheel zichtbaar. Je ziet de beentjes zeg maar tot helft van heup tot knie. De twee bolletjes die je iets meer naar rechts ziet zijn de knietjes die toevallig weer wel in t zelfde kijkvlak als het geslacht lagen. Wat ook wat verwarring schept is de placenta aan de onderkant, die grijzige massa. Alleen maar goed dat je t vraagt hoor! En echt, als je een echo op bewegend beeld hebt gezien is t vele malen duidelijker dan wanneer je alleen het plaatje hebt gezien! Ik sta soms ook echt met een scheef hoofd naar een plaatje te kijken!

Innepin Helemaal nergens op gebasseerd hoor mevrouw de zwangere... mijn gok is net zo goed of fout als die van ieder ander!
Schaam je dr niet voor hoor, voor je voorkeur.. dat hoor bij t hele proces van fantaseren. Je zult geen moment minder gelukkig zijn met een jongetje, dus neem jezelf niet kwalijk dat je een kleine voorkeur hebt.. dat is alleen maar menselijk!
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 18:40:42 #147
5428 crew  miss_sly
pi_69234557
innepin, die hormonen toch he? hoort er allemaal bij, komt goed
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69235115
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:36 schreef Poppedein het volgende:

Innepin Helemaal nergens op gebasseerd hoor mevrouw de zwangere... mijn gok is net zo goed of fout als die van ieder ander!
Schaam je dr niet voor hoor, voor je voorkeur.. dat hoor bij t hele proces van fantaseren. Je zult geen moment minder gelukkig zijn met een jongetje, dus neem jezelf niet kwalijk dat je een kleine voorkeur hebt.. dat is alleen maar menselijk!
Lief verwoord.
Nou moet ik huilen
M'n eerste huilbui van de hele zwangerschap!
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 19:01:29 #149
5428 crew  miss_sly
pi_69235184
Joh, dan valt het met je hormonen nogal mee, innepin
Ik heb met tijden minstens een huilbui per dag

Ik geloof dat ze eruit zijn wb de vervanging. Tenminste, zoiets meende ik op te maken uit een mailtje dat ik zag.
Niet dat er iets is gezegd, ik weet ook niet of ze er maandag dan is. En ik vraag me ernstig af of het iets gaat worden met deze dame. Maar goed, ze hebben een beslissing genomen en ik heb nog, als alles goed blijft gaan, 16 dagen om haar in te werken.
Ik ben benieuwd of ze maandag begint en of ze dan om 9 uur begint, terwijl ik aangegeven heb er pas rond half 11 te zijn ivm bezoek aan de vk.
pi_69235377
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Joh, dan valt het met je hormonen nogal mee, innepin
Ik heb met tijden minstens een huilbui per dag
!
quote:
Ik geloof dat ze eruit zijn wb de vervanging. Tenminste, zoiets meende ik op te maken uit een mailtje dat ik zag.
Niet dat er iets is gezegd, ik weet ook niet of ze er maandag dan is. En ik vraag me ernstig af of het iets gaat worden met deze dame. Maar goed, ze hebben een beslissing genomen en ik heb nog, als alles goed blijft gaan, 16 dagen om haar in te werken.
Ik ben benieuwd of ze maandag begint en of ze dan om 9 uur begint, terwijl ik aangegeven heb er pas rond half 11 te zijn ivm bezoek aan de vk.
Fijn dat ze er uit zijn! Ik zou me niet al te druk proberen te maken over hoe het daadwerkelijk zal zijn. Daar moet je echt niet mee bezig zijn tijdens je verlof hoor!!

Als ik met verlof ga, komt de vrouw die ik vervang tijdelijke baan hè weer terug van haar verlof. We volgen elkaar mooi op
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:09:28 #151
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_69235434
Sorbo, wat cool . Wat een mooie foto's van je meisje .

En Poppedein, wat krijg ik? Een jongen hè, een jongen .

Ik heb geen voorkeur verder hoor
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:11:56 #152
223453 Guuzewuus
pi_69235530
Als je een pak snickerijsjes hebt gescoord, na hoeveel ijsjes heeft de gemiddelde zwangere vrouw er dan genoeg van?

Morgen gaan we lijnen
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 19:18:22 #153
5428 crew  miss_sly
pi_69235752
Sorbo, weet niet meer of ik al had ge voor je meisje, maar anders bij deze alsnog

Guus, snickerijsjes zijn van levensbelang voor zwangere vrouwen
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:19:54 #154
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69235805
Guuzewuus, heb je nog over?

Op vakantie heb ik elke dag ijs gegeten. Meestal 2x per dag
Da's goed voor de zwangere vrouw hoor
Okay, niet voor d'r lijn, maar ze kan daar zo enoprm van genieten en dat is heeeeel gezond, ook voor de baby!
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:20:28 #155
223453 Guuzewuus
pi_69235829
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef miss_sly het volgende:
Sorbo, weet niet meer of ik al had ge voor je meisje, maar anders bij deze alsnog

Oh, dan ga ik nog even door . Ik heb er namelijk nog één (sinds vanmiddag 1400uur )
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:21:32 #156
223453 Guuzewuus
pi_69235872
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Kersjes het volgende:
Guuzewuus, heb je nog over?

Op vakantie heb ik elke dag ijs gegeten. Meestal 2x per dag
Da's goed voor de zwangere vrouw hoor
Okay, niet voor d'r lijn, maar ze kan daar zo enoprm van genieten en dat is heeeeel gezond, ook voor de baby!
Ja, is echt zo, voelt heerlijk .
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:25:35 #157
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69236042
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Als je een pak snickerijsjes hebt gescoord, na hoeveel ijsjes heeft de gemiddelde zwangere vrouw er dan genoeg van?

Morgen gaan we lijnen
ehm, als ik voor mezelf spreek... na 5... want dan is het pak leeg. 5 voor mij en 1 voor mn lief

geniet ervan, morgen weer een dag
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:25:50 #158
223453 Guuzewuus
pi_69236054
Zoooooo . Nou ja, dan zijn ze ook maar op ook. Kan ik morgen ten minste weer normaal doen .
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:30:10 #159
223453 Guuzewuus
pi_69236217
Oh, weet je wat grappig is... Volgens de echo ben ik drie dagen langer zwanger dan ik dacht . Kunnen zaadjes ook terug in de tijd zwemmen, vroeg ik me af?

Volgens di echomevrouw was de meting zeer nauwkeurig . Dus ik op een gegeven moment toch maar gezegd dat de inseminatie toch echt pas twee dagen later had plaatsgevonden (en de eisprong drie dagen later) .
pi_69236304
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef Guuzewuus het volgende:

Morgen gaan we lijnen
4
Maar dan met marsijsjes.
Ik koop ze maar niet meer, vermijd de hele diepvrieshoek van de supermarkt
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, weet je wat grappig is... Volgens de echo ben ik drie dagen langer zwanger dan ik dacht . Kunnen zaadjes ook terug in de tijd zwemmen, vroeg ik me af?

Volgens di echomevrouw was de meting zeer nauwkeurig . Dus ik op een gegeven moment toch maar gezegd dat de inseminatie toch echt pas twee dagen later had plaatsgevonden (en de eisprong drie dagen later) .
! Stond ze er erg van te kijken? Zie het helemaal voor me
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:35:13 #161
223453 Guuzewuus
pi_69236397
Ze kon er gelukkig wel om lachen. En legde het bij zichzelf "oh, zou ik dan toch slordig gemeten hebben". De computer was en bleef heilig .

Ik koop die krengen ook niet meer . Volgende keer haal ik gewoon één ijsje bij een ijscoman, ipv een sixpack bij de AH .
pi_69237452
Sorbootje een meisje, wat leuk

Jullie kletsen hier wel wat af zeg
Voor mij op het moment nog ff niet bij te houden aangezien we druk aan het klussen zijn. We zijn aan het verhuizen. Over een week moet alles klaar zijn in het nieuwe huis aangezien 2 juni de overdracht van ons oude huis is. Ws hebben we vrijdag geen internet meer, wel in het nieuwe huis maar daar heb ik nog geen pc Maar ik kom terug!!

Voor iedereen die komende 1-2 weken gaat bevallen alvast suc6 (of sterkte )
pi_69237747
Meimel, succes met klussen en verhuizen!

Guuzewuus, lekker genoten van je ijs?
Hihihi. Hier alleen nog wat brood in de vriezer, we gaan hem ontdooien van het weekend en dan pas na de verhuizing weer aan... dus ik moet wel naar de ijscoman (goh wat een straf ).
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:15:36 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69238104
Sorbootje, een meisje, wat leuk!
Het is voor het eerst dat ik idd het hamburgertje heel overduidelijk herken!

* Brighteyes gaat zo maar eens aan een waterijsje.
Keelpijn wordt steeds erger en ik kan nu nauwelijks meer slikken.
pi_69238165
Sorbo! Je krijgt een dochter! Whaaaaa!
pi_69238374
Och BE toch Hoop dat het waterijsje werkt, dat zou toch eens een fijne oplossing zijn

Huuuu mijn buik doet de wave! Ik dacht altijd dat dat wel mee zou vallen, want je buik zou toch niet écht bewegen... wrong Gaat alle kanten op hier
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:23:47 #167
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_69238456
GROOT NIEUWS! Vandaag om half 12 zijn wij de trotse ouders geworden van onze tweeling boys! 35 weken precies Robin is 2884 gram en Viggo 2700 gram. Ze doen het héél goed liggen nog wel in de couveuse maar doen tot nu toe alles zelf. Maandag was besloten dat het vandaag ging gebeuren via een keizersnee. Nu was ik nog redelijk goed qua gezondheid en dat wilde ze zo houden. Met mij alles oké de ruggenprik is nu uitgewerkt dus heb nu meer pijn en naweeën (moest wel lachen naweeën zonder 1 wee te hebben gehad) sorry heb nog niks terug gelezen ga ik morgen op mijn gemak doen. Hoe is het met mikoxx?
pi_69238465
BE, beterschap!

MamaNik, van harte met jullie knullen, Robin en Viggo!!!
Succes met herstellen!
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:26:22 #169
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69238565
MamaNik gefeliciteerd! (dubbele jompels! )

wat fijn dat ze alles helemaal zelf doen!!
Succes met het herstel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 20:28:17 #170
5428 crew  miss_sly
pi_69238649
MamaNik gefeliciteerd met jullie boys

BE beterschap naar alleen thuis en ook nog ziek. Hoop dat je ijsje helpt!

Meimeltje succes met de verhuizing!!
pi_69238663
Mamanik gefeliciteerd met Robin en Viggo!!!
  Jubileum moderator woensdag 20 mei 2009 @ 20:30:21 #172
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69238720
Meimeltje wat leuk zeg, gefeliciteerd

jaaa de kuikentjes zijn geboren, gefeliciteerd MamaNik!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:31:41 #173
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69238768
Gefeliciteerd mamaNik met je zoons!
Leuke namen ook!
En ze zijn ook lekker aan de maat

Succes met het herstel en hopeljk zijn jullie snel weer thuis!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:33:47 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69238828
MamaNik, gefeliciteerd!

Ja, ik baal ook wel dat het precies nu is, nu F. weg is.
Ik had stiekem een beetje gehoopt dat Sasha mss morgen wel naar mijn ouders kon, maar die hebben de hele dag een jeu de boules toernooi en ik gok dat mijn schoonouders in Zeeland zitten. En die zou ik het nooit durven vragen, dan voelt het echt alsof ik alleen maar bel als ik ze nodig heb.
Ik vind dat ik even tot 9 uur moet wachten voor ik naar bed ga en dan gooi ik er nog een paracetamolletje in en ga ik lekker slapen. Hopelijk morgen een stuk beter.
Zo balen dat ik nu geen trachitol mag, dat werkt normaal gesproken zo goed!
pi_69238834
Wow MamaNik! Ontzettend gefeliciteerd met je 2 kereltjes, Wat een prachtige gewichtjes zeg! Ik hoop dat ze heel gauw met jullie mee naar huis mogen!!
pi_69238844
MamaNik. gefeliciteerd met je twee jongens!! Jeetje, heb je er zomaar 2 mooie kindjes bij!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_69238855
mamanik gefeliciteerd met jullie jongens
mama van 3 kids!
pi_69238872
MamaNik van harte gefeliciteerd!
Netjes op gewicht beiden voor 35 weken!
pi_69239294
MamaNik, goed gedaan! Gefeliciteerd! Geniet van je ventjes!

En BE, heel veel sterkte meid!
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:46:51 #180
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69239318
MamaNik, wat heerlijk dat je jochies het zo goed doen!
Gefeliciteerd
pi_69239382
Sorbo een meisje wat leuk

En MamaNik van harte gefeliciteerd met Robin en Viggo!
pi_69239467
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef innepin het volgende:
Mamanik gefeliciteerd met Robin en Viggo!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ven harte met Robin en Viggo
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:13:40 #183
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69240310
Mamanikrobinviggo

BE
Breng em maar naar mij Ik wil hem graag een dagje lenen!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:18:55 #184
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69240517
Jullie gaan echt hard hier hoor

Sorbo wat leuk een meisje

Mamanik van harte gefeliciteerd met de geboorte van Robin en Viggo. Leuke namen trouwens!! Ben heel erg benieuwd naar foto's, maar die komen vast zodra daar de gelegenheid voor is

Ik ben voor de verandering weer een middagje in het ziekenhuis geweest. Ik word gek van die hoge bloeddruk En elke keer zijn die bloed- en urinewaardes gelukkig goed. Maar vrijdagmiddag willen ze me weer zien. 3 x naar het ziekenhuis in 5 dagen tijd, van mij mag de bevalling zich dan toch stiekem wel aandienen, maar ja de kleine zit toch nog erg lekker blijkbaar
No more games, no more drama...
pi_69240609
Mamanik gefeliciteerd met Robin en Viggo!
pi_69241172
Mamanik gefeliciteerd !!!!!

Meimeltje ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
pi_69242594
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef miss_sly het volgende:

Net zoals mars-ijsjes
#geen
pi_69242740
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef MamaNik het volgende:
GROOT NIEUWS! Vandaag om half 12 zijn wij de trotse ouders geworden van onze tweeling boys! 35 weken precies Robin is 2884 gram en Viggo 2700 gram. Ze doen het héél goed liggen nog wel in de couveuse maar doen tot nu toe alles zelf. Maandag was besloten dat het vandaag ging gebeuren via een keizersnee. Nu was ik nog redelijk goed qua gezondheid en dat wilde ze zo houden. Met mij alles oké de ruggenprik is nu uitgewerkt dus heb nu meer pijn en naweeën (moest wel lachen naweeën zonder 1 wee te hebben gehad) sorry heb nog niks terug gelezen ga ik morgen op mijn gemak doen. Hoe is het met mikoxx?
MamaNik bevallen
De beebs zijn eruit!
Wat een leuke namen en wat doen ze het goed!
Gefeliciteerd MamaNik en PapaNik!
Sterkte met de naweeën en geniet van de twinmannetjes
#geen
pi_69242839
A-E
BE beterschap
#geen
  woensdag 20 mei 2009 @ 22:18:52 #190
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69242851
Mamanik van harte met je mannetjes! En wat fijn dat alles goed is met jullie. En ik vind de namen ook erg leuk!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69242887
Sorbo je krijgt een dochter!!!

MamaNik van harte gefeliciteerd met Robin en Viggo
pi_69243709
MamaNik, gefeliciteerd met Robin en Viggo! Super leuke namen!
pi_69247102
Gefeliciteerd MamaNik! Dus toch actie! Wat hebben ze een mooi gewicht!
En wat vindt grote broer ervan?

Toen ik vanmi aan Mikoxx vroeg hoe het ging zei ze: "het gaat"
Haar buik is echt knettershard en op spanning.
Er is echt geen zacht plekje te bekennen.
Van tijd tot tijd harde buiken.
Pfff ik heb echt wel met haar te doen. Kop op meissie!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69248140
Wat sneu voor Mikoxx... sterkte!

Oeh ik bedenk me net dat over precies 1 maand mijn uitgerekende datum is!! Mijlpaal!
pi_69251463
MamaNik, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen !! Sterkte met de letterlijke naweeen en pijn maar volgens mij ben je nu dubbel op aan het genieten van die kleine knullen!
pi_69251505
Goedemorgen! Niks te melden hier.

Mamanik gefeliciteerd met je mannetjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69251545
MamaNik & man, van harte gefeliciteerd met jullie jongens!

Mikoxx, BE,
pi_69251558
jaaaa !!! Twins in tha house !!! Onwijs gefeliciteerd !

En Mikoxxxxxx...dat gaat niet lang meer duren. Echt. Je doet het geweldig. Denk aan je !
  donderdag 21 mei 2009 @ 07:34:34 #199
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_69251565
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties! Robin en Viggo hebben de eerste nacht heel goed gedaan waarschijnlijk mogen ze vandaag al van de beademing! En ze hebben heel de nacht lekker geslapen. Zelf wel veel pijn nog gehad maar dat overleef ik wel de jongens zijn het belangrijkste. Grote broer Milan vond het erg interessant allemaal maar vond de pooh en nijntje muurschildering op de couveuse kamer toch eigenlijk ook wel héél mooi. Hi hi hi. Vervelend van mikoxx hoop dat ze het nog volhoud.
  donderdag 21 mei 2009 @ 07:40:36 #200
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_69251574
mercikes allemaal

Bij Jade is er eigenlijk niks te merken dat ze die stuip heeft gehad.. ze is gewoon de oude zelf... maar bij mij, de papa en grote zus zit de schrik er wel in...

nu even bijlezen...
  donderdag 21 mei 2009 @ 07:47:56 #201
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_69251592
Mamanik proficiat met je 2 flinke zoontjes...
  donderdag 21 mei 2009 @ 07:56:33 #202
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69251622
whaaaa, MamaNik, wat gááf!! Heel heel heel erg gefeliciteerd, helemaal super! Wat een geweldige namen ook, zo lief!

Meimeltje, jij ook heel erg gefeliciteerd nu genieten ervan hoor, het komt goed!

BE, balen zeg, beterschap. Hoevoel je je vandaag?

Memmel, ik ben echt heel erg onder de indruk van die ontzettend mooie echofoto. Hoe bijzonder!

Miss_Sly (doe ik je naam nu goed? Zit op mijn iphone dus terugkijken is wat lastiger), ben blij voor je dat je in elk geval een vervangster hebt, en of het daadwerkelijk gaat werken dat is vantevoren vaak moeilijk te zeggen.. Niet teveel bij nadenken zou ik zeggen (en ik heb zelf bijna 9 jaar voor een bedrijf van 3 man gewerkt, dus ik weet hoe moeilijk dat is in een kleine zaak), maar jij en je baby zijn nu echt belangrijker

Sorbootje, zou ik jou toch bijna vergeten! Wat geweldig, een meisje! De hamburger is idd zelfs voor mij te vinden zonder uitleg, dus daar valt niet aan te twijfelen Oh, echt, ik zou metéén naar de H&M rennen om alle Hello Kitty-shirtjes die ze hebben te kopen! Wat leuk!!

Hiero is alles wel ok, nog steeds de hele dag door wegtrekkers maar ik ben niet meer gevallen. Mijn bloed was goed dus het is zeker mijn bloeddruk, dus ik moet gewoon wachten en dan gaat het rond week 16 (maximaal) wel weer over. Ben dan ook heel blij dat ik sinds gisteren vakantie heb en pas 15 juni weer hoef te werken, dan kan ik nu lekker rustigaan doen

Zaterdag vliegen we voor een weekje naar Sicilië en ik heb er vreselijk veel zin in! Gisteren met mijn slippertjes aan op balkon van de zon genoten en een meeneem-lijstje gemaakt, dus nu begint het voor mijn gevoel ook echt wat dichterbij te komen. Yay!

Ik word trouwens ook superblij van ijs, vooral raketjes en (hoe decadent!) Ben & Jerry's kan ik wel naar binnen blijven gooien.. Mjam, meteen weer trek in ook.. Het lijkt erop dat de misselijkheid begint af te nemen trouwens!! Eetlust is nog niet echt terug, maar hier word ik ook al heel blij van, zo voor ik naar Bella Italia vertrek
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')