Dat zei ik dus ook toen 't in beeld kwam... hé, een hamburger!! JE had de blik van mijn man moeten zienquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ze lag steeds met d'r rug naar mijn buikwand gericht en daardoor kon ze het hart niet goed zien. Moest ik met gel op mijn buik door die kamer springen daar![]()
Uiteindelijk alles in beeld en alles goed. Een pak van m'n hart!
heeeej van harte joh!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ga proberen hier ook mee te posten, hoop er weer een beetje in te komen
Vandaag de 2e goede echo gehad...en eindelijk een beetje gerustgesteld na de miskraam hiervoor.
Ben nu 11 weken en 2 dagen en 6 december uitgerekend.
[ afbeelding ]
Dat is vast de termijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou zeg, ik had gisteren precies hetzelfdeIk vond het een erg naar, ongemakkelijk gevoel, kon er ook maar moeilijk van in slaap komen.
tssss ze is gewoon voor d'r geboorte al tweede keus!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:44 schreef McLaura het volgende:
Sorbochickyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het niks wordt tussen Sjakie en Senna, heeft hij dus backup
Mijn gyn heeft bij 15w4d gezegd 'das een jongen!'. Ik had gezegd dat ik het jammer vond dat ik nog 4 weken moest wachten voor we wisten wat we kregenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef huuphuup het volgende:
ik denk niet dat ze al een uitspraak gaan doen over het geslacht dan hoor. Zelfs de commerciele bureaus hebben een minimale grens van 17 weken ongeveer.
Nouuuuu Senna wordt liefde op afstandquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:46 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
tssss ze is gewoon voor d'r geboorte al tweede keus!![]()
dat kan, soms is het erg duidelijk. De grens waarop er zichtbaar verschil te zien is, is 16 weken. Een enkeling zal daarvoor vallen en met een jongetje is de kans groter dat het eerder te zien is. Commerciele bureaus hanteren de 17 wkn als uiterste ondergrens om de kans op teleurstelling dat er nog niets te zien is te minimaliseren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:46 schreef McLaura het volgende:
[..]
Mijn gyn heeft bij 15w4d gezegd 'das een jongen!'. Ik had gezegd dat ik het jammer vond dat ik nog 4 weken moest wachten voor we wisten wat we kregen
Kortom, Sjakie houdt er voor zijn geboorte al twee vrouwen op na?!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nouuuuu Senna wordt liefde op afstand
Sorbychicky woont straks een stuk dichterbij.
hey dat voorgevoel van jou heeft tot nu toe wel elke keer geklopt he?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:15 schreef Poppedein het volgende:
Sorbootje...een klein meiske in je buik! Ik had al zo'n voorgevoel! Wat ontzettend leuk joh! Gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:38 schreef Poppedein het volgende:
ach... ik verkondig t grotendeels ook pas achteraf natuurlijk![]()
Owja dat wilde ik je ook nog vragenquote:
"the angle of the dangle"quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:47 schreef Twinkly het volgende:
Jaaa Sorbootje!!Wat een mooie hamburger
Wij gaan volgende week vrijdag voor een geslachtsbepalende pretecho WOEIII!!! Spannend!!!!!!
Bucko dan kunnen ze het geslacht nog niet zien hoor, een jongen en een meisje hebben dan nog dezelfde uitwendige geslachtskenmerken. Volgens dit linkje is vanaf 12 weken het geslacht te bepalen aan de richting waarin het "knopje" wijst, maar dat gaan ze nog niet proberen hoor (in NL)
heel knapquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:00 schreef Poppedein het volgende:
De meneer bij wie ik stage liep tijdens mijn echo-opleiding deed bij de nekplooimeting indien gewenst heel vaak al een uitspraak over het geslacht indien gewenst door de ouders en vertelde daarbij dat hij 75% zeker was van het geslacht op die manier, héél er vaak had hij het toch wel goed dan! Ik zal es kijken of mijn echoplaatjes uit mn portfolio nog een beetje mooi zijn en kijken of ik t verschil in kan scannen. Het ging in dat geval meer om de stand van het schaambotje; plat of iets rechtopstaand.
Innepin... Jij krijgt een jongentje denk ikEn over Twinkly ga ik nog even nadenken
Je moet niet denken, je moet voelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:00 schreef Poppedein het volgende:
Innepin... Jij krijgt een jongentje denk ikEn over Twinkly ga ik nog even nadenken
pfoe wat een minimaal verschil zegquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:18 schreef Poppedein het volgende:
ff gegoogled, want geen zin om de zolder op te duiken:
Bij het jongentje helt het botje iets omhoog.. bij het meisje loopt het meer plat
[ afbeelding ]
(disclaimer... ik heb nu dus plaatjes van google gezocht en weet dus niet of dit ook wérkelijk een jongen en meisje zijn!!!)
Och jeu.. Wat ben ik een n00b danquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:42 schreef Poppedein het volgende:
De hamburger van Sorbogirl:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:00 schreef Poppedein het volgende:
Als je je voorstelt dat t kindje op een stoel zit vlinder, dan kijk je zeg maar tegen de onderkant van t zitvlak aan. Links op de foto zit dan de stuit, rechts de beentjes, wijd uiteengespreid, maar niet geheel zichtbaar. Je ziet de beentjes zeg maar tot helft van heup tot knie. De twee bolletjes die je iets meer naar rechts ziet zijn de knietjes die toevallig weer wel in t zelfde kijkvlak als het geslacht lagen. Wat ook wat verwarring schept is de placenta aan de onderkant, die grijzige massa. Alleen maar goed dat je t vraagt hoor! En echt, als je een echo op bewegend beeld hebt gezien is t vele malen duidelijker dan wanneer je alleen het plaatje hebt gezien! Ik sta soms ook echt met een scheef hoofd naar een plaatje te kijken!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Och jeu.. Wat ben ik een n00b dan![]()
Ik zie de hamburger nu wel, maar snap het plaatje dan nog steeds niet, waar is dan de rest van het kindje? Of is dit precies van onderen genomen dan? En waar zijn dan de beentjes?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:36 schreef Poppedein het volgende:
InnepinHelemaal nergens op gebasseerd hoor mevrouw de zwangere...
mijn gok is net zo goed of fout als die van ieder ander!
Schaam je dr niet voor hoor, voor je voorkeur.. dat hoor bij t hele proces van fantaseren. Je zult geen moment minder gelukkig zijn met een jongetje, dus neem jezelf niet kwalijk dat je een kleine voorkeur hebt.. dat is alleen maar menselijk!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:01 schreef miss_sly het volgende:
Joh, dan valt het met je hormonen nogal mee, innepin
Ik heb met tijden minstens een huilbui per dag
Fijn dat ze er uit zijn! Ik zou me niet al te druk proberen te maken over hoe het daadwerkelijk zal zijn. Daar moet je echt niet mee bezig zijn tijdens je verlof hoor!!quote:Ik geloof dat ze eruit zijn wb de vervanging. Tenminste, zoiets meende ik op te maken uit een mailtje dat ik zag.
Niet dat er iets is gezegd, ik weet ook niet of ze er maandag dan is. En ik vraag me ernstig af of het iets gaat worden met deze dame. Maar goed, ze hebben een beslissing genomen en ik heb nog, als alles goed blijft gaan, 16 dagen om haar in te werken.
Ik ben benieuwd of ze maandag begint en of ze dan om 9 uur begint, terwijl ik aangegeven heb er pas rond half 11 te zijn ivm bezoek aan de vk.
Oh, dan ga ik nog even doorquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef miss_sly het volgende:
Sorbo, weet niet meer of ik al had gevoor je meisje, maar anders bij deze alsnog
Guus, snickerijsjes zijn van levensbelang voor zwangere vrouwen
Ja, is echt zo, voelt heerlijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:19 schreef Kersjes het volgende:
Guuzewuus, heb je nog over?![]()
Op vakantie heb ik elke dag ijs gegeten. Meestal 2x per dag![]()
Da's goed voor de zwangere vrouw hoor![]()
Okay, niet voor d'r lijn, maar ze kan daar zo enoprm van genieten en dat is heeeeel gezond, ook voor de baby!
ehm, als ik voor mezelf spreek... na 5... want dan is het pak leeg. 5 voor mij en 1 voor mn liefquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Als je een pak snickerijsjes hebt gescoord, na hoeveel ijsjes heeft de gemiddelde zwangere vrouw er dan genoeg van?
Morgen gaan we lijnen
4quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Als je een pak snickerijsjes hebt gescoord, na hoeveel ijsjes heeft de gemiddelde zwangere vrouw er dan genoeg van?
Morgen gaan we lijnen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:30 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh, weet je wat grappig is... Volgens de echo ben ik drie dagen langer zwanger dan ik dacht. Kunnen zaadjes ook terug in de tijd zwemmen, vroeg ik me af?
![]()
Volgens di echomevrouw was de meting zeer nauwkeurig. Dus ik op een gegeven moment toch maar gezegd dat de inseminatie toch echt pas twee dagen later had plaatsgevonden (en de eisprong drie dagen later)
.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef innepin het volgende:
Mamanik gefeliciteerd met Robin en Viggo!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Net zoals mars-ijsjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:18 schreef miss_sly het volgende:
Sorbo, weet niet meer of ik al had gevoor je meisje, maar anders bij deze alsnog
Guus, snickerijsjes zijn van levensbelang voor zwangere vrouwen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef MamaNik het volgende:
GROOT NIEUWS! Vandaag om half 12 zijn wij de trotse ouders geworden van onze tweeling boys! 35 weken precies Robin is 2884 gram en Viggo 2700 gram. Ze doen het héél goed liggen nog wel in de couveuse maar doen tot nu toe alles zelf. Maandag was besloten dat het vandaag ging gebeuren via een keizersnee. Nu was ik nog redelijk goed qua gezondheid en dat wilde ze zo houden. Met mij alles oké de ruggenprik is nu uitgewerkt dus heb nu meer pijn en naweeën (moest wel lachen naweeën zonder 1 wee te hebben gehad) sorry heb nog niks terug gelezen ga ik morgen op mijn gemak doen. Hoe is het met mikoxx?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |