Dat zei ik dus ook toen 't in beeld kwam... hé, een hamburger!! JE had de blik van mijn man moeten zienquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ze lag steeds met d'r rug naar mijn buikwand gericht en daardoor kon ze het hart niet goed zien. Moest ik met gel op mijn buik door die kamer springen daar![]()
Uiteindelijk alles in beeld en alles goed. Een pak van m'n hart!
heeeej van harte joh!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ga proberen hier ook mee te posten, hoop er weer een beetje in te komen
Vandaag de 2e goede echo gehad...en eindelijk een beetje gerustgesteld na de miskraam hiervoor.
Ben nu 11 weken en 2 dagen en 6 december uitgerekend.
[ afbeelding ]
Dat is vast de termijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou zeg, ik had gisteren precies hetzelfdeIk vond het een erg naar, ongemakkelijk gevoel, kon er ook maar moeilijk van in slaap komen.
tssss ze is gewoon voor d'r geboorte al tweede keus!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:44 schreef McLaura het volgende:
Sorbochickyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het niks wordt tussen Sjakie en Senna, heeft hij dus backup
Mijn gyn heeft bij 15w4d gezegd 'das een jongen!'. Ik had gezegd dat ik het jammer vond dat ik nog 4 weken moest wachten voor we wisten wat we kregenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:41 schreef huuphuup het volgende:
ik denk niet dat ze al een uitspraak gaan doen over het geslacht dan hoor. Zelfs de commerciele bureaus hebben een minimale grens van 17 weken ongeveer.
Nouuuuu Senna wordt liefde op afstandquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:46 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
tssss ze is gewoon voor d'r geboorte al tweede keus!![]()
dat kan, soms is het erg duidelijk. De grens waarop er zichtbaar verschil te zien is, is 16 weken. Een enkeling zal daarvoor vallen en met een jongetje is de kans groter dat het eerder te zien is. Commerciele bureaus hanteren de 17 wkn als uiterste ondergrens om de kans op teleurstelling dat er nog niets te zien is te minimaliseren.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:46 schreef McLaura het volgende:
[..]
Mijn gyn heeft bij 15w4d gezegd 'das een jongen!'. Ik had gezegd dat ik het jammer vond dat ik nog 4 weken moest wachten voor we wisten wat we kregen
Kortom, Sjakie houdt er voor zijn geboorte al twee vrouwen op na?!quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nouuuuu Senna wordt liefde op afstand
Sorbychicky woont straks een stuk dichterbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |