Jaaaa, Noli heeft een dochter: gefeliciteerd met Tessel
En Meimeltje zwanger
Heb niet alles bijgelezen van de afgelopen week, vergeef me, jullie kletsen ook zoveel!
Vannacht teruggekomen van een lekkere relax-vakantie op Kos. 26 graden in de schaduw, een heerlijk zonnetje dat mijn huid verwarmde, bruin kleurde en GEEN vlekken heeft veroorzaakt (smeren werkt wel degelijk). Heerlijk gegeten (de hele dag door zo ongeveer, all inclusive rules

) en uitgerust. En die rust is goed voor me geweest, heb de hele vakantie slechts 1x hoeven spugen, en dan nog 's nachts
Ik ben echt blij dat ik met deze termijn weg ben gegaan (26 weken) en niet nog verder. Hoewel ik de hitte prima kon verdragen heb ik wel veel last gehad van mijn banden, bekken en vooral mijn pijnlijke benen en voeten zorgden ervoor dat ik meer waggelend rondstrompelde dan echt liep
We waren met mijn ouders, zusje en d;r vriend en ondanks dat we niet constant op elkaars lip zaten kan ik trots melden dat het gebleven is bij een enkele (zeer terechte) hormonale uitbasrting mijnerzijds
Oh ja, zwemmen lukte niet, elke keer als mijn voeten van de grond raakten kreeg ik pijnlijke harde buiken. Maar verder heb ik kleintje heel veel en vaak gevoeld!
En we hebben een naam
En ik heb dikke, opgezette voeten die zeer doen

Alsof ik schoenen aanheb van 3 maten te klein, het knelt als de pest en ik loop gewoon op blote voeten rond al de hele dag... Vooral de linker is erg dik. Ik zit er al mee omhoog, iemand anders nog tips?
.... met gevoel voor drama....