quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Voor de misselijke meiden en ander leed.....sterkte![]()
Klinkt goed Poppejans, leuk!![]()
Pff wat een dag. Vanmiddag met een nieuwe invaller gewerkt, sjeez... had net zo goed alleen kunnen werken.....
Nou...ehh....ergens tussen de laatste voeding en de zoveelste nachtvoeding...meestal vlak voordat je er al weer uit moet om naar je werk te gaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Memmel spreek jij me ff moed in, ik was net blij dat ik er vanaf was.... vanaf wanneer komt de moeheid weer terug normaal gesproken?
je bent er weerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ga proberen hier ook mee te posten, hoop er weer een beetje in te komen
Vandaag de 2e goede echo gehad...en eindelijk een beetje gerustgesteld na de miskraam hiervoor.
Ben nu 11 weken en 2 dagen en 6 december uitgerekend.
[ afbeelding ]
Alleen de eindsprint doen we deze keer maar niet samen hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Superleuk weer samen zwanger te zijn, Meimel
heuj! dat heb ik ook gehad..alleen voor mn haargrens en naast mn neus en tussen mn wenkbrauwenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:37 schreef DuchessX het volgende:
Ow vraagje, ik heb vrij ineens een behoorlijk grote plek op mijn wang, het is net een brandwond, de huid kwam erafKan dit zwangerschaps-exceem zijn ofzo?
![]()
Ut-ziet-ur-niet-uit
Hoe is jouw gevoel? Ga je ons nog voor zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:42 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemorgen allemaal
* meldt ook weer
Roonaan, het is wel de magische dag vandaag hè! Zou leuk zijn zo op de uitgerekende datum
Ah da's wel fijn. Even voor de geruststelling.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:09 schreef Vicky het volgende:
Ik zeg een meisje Sorbo!
Mag om 11.45 even bij de vk langskomen, ook omdat ik de kleine meid de afgelopen dagen wat minder voel.
maak me ook nit zoveel zorgen hoor, maar gewoon ff voor de zekerheid checken..quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:22 schreef miss_sly het volgende:
Goed dat je gebeld hebt en fijn dat je mag komen, Vicky. Hopelijk is alles goed!
Sorbootje, veel plezier bij de echo. Ik denk ook een meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roonaan Spannend allemaal!!#geen
Nou je vrouw mag wel opschietenquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:54 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hoe is jouw gevoel? Ga je ons nog voor zijn?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:18 schreef WupWup het volgende:
Meimeltje gefeliciteerd!
Mefke wat een lieve echo!
Huup, waarschijnlijk zijn de klossen te klein, maar je kunt wel limonade- of bierkratjes gebruiken. Eventueel met een plankje tussen krat en poot voor de stevigheid.
Ik heb echt schandelijk uitgeslapen vandaag tot half 11! Dat is me al 14 weken niet meer gelukt
Oh, en vandaag 100 dagen zwanger(dat is toch ook wel een beetje mijlpaal, toch toch toch)
ik rol uit bedquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:26 schreef Angel-Eyez het volgende:
En Huup inderdaad wat WupWup zegt, kratjes is bij jou de uitkomst denk ik
Ik zat te kijken naar die afbeelding, ik geloof dat die kratjes al eerder nodig zijn dan week 37. Althans ik zou al veel eerder niet meer uit dat bed te hijsen zijn geweest![]()
Je kunt ook een hangmat aan het plafond bevestigenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]zeker een mijlpaal, gefeli
![]()
![]()
ja ik heb net ff gerekend en gemeten maar dat worden 2 bierkratten op elkaar gestapeld dan ofzo. Dus minstens 8 kratjesen een beetje coulance van de kraamzorg want dan kom k eigk nog net niet hoog genoeg maarja.
08:10 de deur uit, 09:20 bij de gyn, 09:40 bloedprikken, 10:25 de gyn zien 11:45 weer thuis dusse...ja, bijna welquote:
Ja was goed zei ze. Vorige keer was ie 120/75. Maandag weer de standaard controle.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef Memmel het volgende:
Was ze tevreden over je bloeddruk? Is die altijd zo rond die waarden geweest? Ik moet nl terug omdat ie 140/80 140/85 is!!! Maar ik heb normaal dan ook 120/65
Nou zeg, ik had gisteren precies hetzelfdequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:34 schreef Nijna het volgende:
Ik had gisteravond het idee dat mn buik te krap was ofzo, groeispurt...? Kan dat? Het voelde zo vol en strak allemaal. Niet lekker. Maar nu lijkt het weer wat beter.
Vrijdag alweer 30 weken, het gaat zo enorm hard. Over 2 weken zitten we gewoon in het nieuwe huis en kan ik eindelijk kleertjes gaan wassen, babykamertje in orde maken, nestelen
hmm da's minder, je leeft er toch naar toe, en nu moet je nog een paar dagen extra wachten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:39 schreef tessie het volgende:
Ik werd net gebeld door het ziekenhuis, en mijn groeiecho is verplaatst, ipv vrijdag kan ik nu pas maandag komen.
Thanksquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:40 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, frisdrankkratten zijn wel lastiger te krijgen omdat bijna alles tegenwoordig op van die grote zilvergrijze bakken komt waar ze met de bodem in staan.
Sommige supermarkten hebben ze nog wel in het magazijn staan, zo ben ik er de vorige keer aan gekomen.
Deze keer worden het 4 kratjes van Grolsch beugelflesjes, die zijn een klein tikkie hoger dan gewone bierkratjes.
F is net aan de vierde bezig.Maar we zijn wel meteen vanaf het begin begonnen.
Flesjes inleveren, kratten hierhouden. Weer netjes inpakken met een mooi papiertje straks en gaan.
We hadden de limonade kratten onder de zijkanten van ons bed staan omdat het anders echt idioot hoog zou zijn, de bierkratjes komen wrsch onder het hoofd en voeteneinde. Of gewoon aan de zijkant weer omdat ik dat ook stabieler vond.
We moeten wel ook gewone klossen halen voor het bed in de woonkamer.
Ondanks dat ik in het ziekenhuis ga bevallen wil ik tijdens de eerste 5cm aanloop wel gewoon lekker in de woonkamer in mijn bedje kruipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |