quote:Trouwens gisteren een superlief gebaar van mijn schoonzus (en vriendin ). We mogen haar kinderkamer, box, kinderwagen, wippertje etc... eigenlijk gewoon ALLES gebruiken voor ons kindje. Het is allemaal maar voor één kindje gebruikt en in prima staat. Dit scheelt ons zo ontzettend veel geld! Zo lief van haar. Zelf kan ze het helaas niet meer gebruiken. Ze kan door ziekte geen kinderen meer krijgen, terwijl ze dat graag zou willen. En in het verdriet dat ze daarover heeft kan ze het gewoon opbrengen om superblij voor ons te zijn, mee te leven én dit aan te bieden. Had ik al gezegd dat ik de liefste schoonzus ter wereld heb?
Dat realiseer ik me maar al te goed, dat het pijn moet doen. Vandaar ook mijn bewondering.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:17 schreef Tan het volgende:
Sorbootje, wat heb jij een superschoonzus. Want reken maar dat het haar aan het hart gaat. Niet om mijzelf nu superschoonzus te noemen, maar ik had het een beetje toen ik mijn schoonzusje alle babyspullen doorgaf die eigenlijk voor Ayden waren bestemd. Was natuurlijk heel blij voor haar en vond het ook super dat alles nu gewoon goed gebruikt zou gaan worden, maar ergens deed het wel een beetje zeer. Toen wist ik natuurlijk ook nog niet dat ik ooit zou besluiten zelf ook weer babyspullen te willen gaan gebruikenHad dat hoofdstukje op dat moment al een beetje afgesloten.
Zo is mijn vriendin bevallen van een nicko (spaardingenst bij Deen)quote:Op maandag 18 mei 2009 19:40 schreef innepin het volgende:
In ander nieuws, voor alle dames die denken dat hun dromen raar zijn: ik droomde vannacht dat ik was bevallen, maar m'n kind steeds ergens een beetje liet slingeren ('waar is je baby?' "weet ik niet, had jij 'm nie? Oh dan ligt ie boven nog op de slaapkamervloer, misschien."), en dat ik borstvoeding gaf.... aan de kat.
jeetje, zo kan het ook gaan dusquote:Op maandag 18 mei 2009 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn vriendinnetje vertelde vanmiddag dat ze dus wel het geslacht van de baby wisten, maar dat ze alleen maar zeiden dat ze het niet wisten om vragen en gebedel te vermijden.
Maar een beetje twijfel had ze zelf ook nog wel. Met de 20w echo werd namelijk stellig beweerd dat het een meisje zou zijn, maar toen de vader bij de 29w pretecho een beetje lachend zei 'het is toch nog wel een meisje he?' viel de echoscopiste stil... Een meisje? Het is echt 100% zeker een jongetje.![]()
Mijn vriendin vertelde dat het toch echt even een week of wat geduurd heeft voor ze daar van bijgekomen waren. Het maakte ze niets uit, jongen of meisje, en ze zijn stikgelukkig met hun knul, maar ze hadden net dingen als het kaartje gedaan, een schattig jurkje gekocht etc. etc.
Het lijkt mij ook echt te bizar hoor... kan je je voorstellen dat je geen pret-echo doet!![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef amaranta het volgende:
of.... het is een (barba)truuk om jou te misleiden en is het toch een meisje !!!! (@ Bé dus)
Ik heb het nog niet in mijn klas vertelt, maar vandaag versprak de overblijfkracht zich bijna en 1 alert meisje vroeg. Goh juf, ben jij zwanger dan? Je deed zo raar???
Ik euh; daar ging het niet over. Het ging over het overblijven.....![]()
En een ander kind tijdens de pauze.
"luister juf, een vriend van mijn vader, en daar de vriendin van, die krijgen een baby he...en weet je wat dat betekent??? DAT ZE HET GEDAAN HEBBEN!! ZE HEBBEN HET GEDAAN!!!!
dus dat wordt wat als ik het over een week of 2 vertel, mijn halve klas (groep 6) is compleet oversekst dus dat wordt wel lachen "onze juf heeft HET gedaan")
Ik begin ineens te begrijpen waarom de kat op bed gekotst had!quote:Op maandag 18 mei 2009 19:40 schreef innepin het volgende:
en dat ik borstvoeding gaf.... aan de kat.
Dusss....
Als Eva de geboorte een jongen was geweest dan had ze dus echt dikke pech gehad in dr roze broekje en roze truitjequote:Op maandag 18 mei 2009 20:20 schreef huuphuup het volgende:
Pfoe BE, het is maar goed dat dat soort dingen uitzonderingen zijn maar daar zou ik toch ook echt even van bij moeten komen hoor![]()
![]()
niet omdat het uitmaakt maar gewoon omdat je jezelf al ingesteld hebt op een kindje van een bepaald geslacht enzo.
Ik geloofde ook pas na de vierde bevestiging van een afzonderlijk persoon echt-echt-echt dat het een meisje is hier.niet dat ik daarvoor niets gekocht heb ofzo
maar het bleef wel hangen, zeker na de eerste pretecho toen we het net wisten.
Ja huup huup. Ze zit in die fase. Zei ze zelf.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ik begin ineens te begrijpen waarom de kat op bed gekotst had!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |