whaaaa, MamaNik, wat gááf!! Heel heel heel erg gefeliciteerd, helemaal super! Wat een geweldige namen ook, zo lief!

Meimeltje, jij ook heel erg gefeliciteerd

nu genieten ervan hoor, het komt goed!
BE, balen zeg, beterschap. Hoevoel je je vandaag?
Memmel, ik ben echt heel erg onder de indruk van die ontzettend mooie echofoto. Hoe bijzonder!
Miss_Sly (doe ik je naam nu goed? Zit op mijn iphone dus terugkijken is wat lastiger), ben blij voor je dat je in elk geval een vervangster hebt, en of het daadwerkelijk gaat werken dat is vantevoren vaak moeilijk te zeggen.. Niet teveel bij nadenken zou ik zeggen (en ik heb zelf bijna 9 jaar voor een bedrijf van 3 man gewerkt, dus ik weet hoe moeilijk dat is in een kleine zaak), maar jij en je baby zijn nu echt belangrijker

Sorbootje, zou ik jou toch bijna vergeten! Wat geweldig, een meisje! De hamburger is idd zelfs voor mij te vinden zonder uitleg, dus daar valt niet aan te twijfelen

Oh, echt, ik zou metéén naar de H&M rennen om alle Hello Kitty-shirtjes die ze hebben te kopen! Wat leuk!!
Hiero is alles wel ok, nog steeds de hele dag door wegtrekkers maar ik ben niet meer gevallen. Mijn bloed was goed dus het is zeker mijn bloeddruk, dus ik moet gewoon wachten en dan gaat het rond week 16 (maximaal) wel weer over. Ben dan ook heel blij dat ik sinds gisteren vakantie heb en pas 15 juni weer hoef te werken, dan kan ik nu lekker rustigaan doen
Zaterdag vliegen we voor een weekje naar Sicilië en ik heb er vreselijk veel zin in! Gisteren met mijn slippertjes aan op balkon van de zon genoten en een meeneem-lijstje gemaakt, dus nu begint het voor mijn gevoel ook echt wat dichterbij te komen. Yay!
Ik word trouwens ook superblij van ijs, vooral raketjes en (hoe decadent!) Ben & Jerry's kan ik wel naar binnen blijven gooien.. Mjam, meteen weer trek in ook.. Het lijkt erop dat de misselijkheid begint af te nemen trouwens!! Eetlust is nog niet echt terug, maar hier word ik ook al heel blij van, zo voor ik naar Bella Italia vertrek