abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69253750
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:43 schreef huuphuup het volgende:
Oeh volgens mij weet ik over welke cosi je het hebt, die is mooi

Miss_sly ik zie hem er ook niet meer bij staan wel een boel andere nieuwe kado's. Misschien is het nog de moeite waard om morgen even te bellen. Hmm wel stom zeg
Zoiets zou toch niet van de 1 op andere dag niet meer te bestellen zijn bij een abbonement?
Ik zou inderdaad even bellen ja, is wel de moeite waard!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 21 mei 2009 @ 10:46:12 #227
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69253766
MamaNik en husband van harte gefeliciteerd met Robin en Viggo
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_69253988
MamaNik, gefeliciteerdddd!!
pi_69254688
Ik had nog niks besteld via zester... ik bedacht me ineens dat ik volgens mij nu ook al de OvN krijg... via een of andere blije doos ofzo... maar ik wist het niet meer zeker en dat moest ik nog ff checken, maar dat was ik weer vergeten Maar jammer dat die aanbieding er niet meer is
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:42:20 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69255314
Lunastar wat een schrik
Meimeltje van harte en welkom terug, dat je maar een fijne onbezorgde zwangerschap mag hebben
MamaNik van harte met je 2 knullen en met je kleine broertjes.
En Sorbo een meisje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69256962
Had net ineens wat rood bloedverlies, vk gebeld, moet het in de gaten houden. Schrok er wel van...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator donderdag 21 mei 2009 @ 12:45:14 #232
5428 crew  miss_sly
pi_69257197
Kan ik me voorstellen, Vicky.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69257204
He jak Vicky! Zei ze er verder nog wat van, behalve dat je het in de gaten moet houden?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69257318
he bah vicky, kan me voorstellen dat je ervan schrikt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69257585
kan zijn dat het met verweking van me baarmoeder te maken heeft of dat er misschien een klein adertje geknapt is. Kan ook zijn dat ik misschien mijn slijmprop ga verliezen.. nou ja we houden het in de gaten.
kreeg het er wel ff spaansbenauwd van...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69257697
Mikoxx sterkte

Vicky bloedverlies? Brrrr ik vind het maar eng hoor!

Tessie hoeft niet meer zo lang! Bijna meldplicht!

Poppejans ik gok op een jongen voor jou

Icantrix, fijne vakantie op Sicilië gewenst! Damn wat is jouw geheugen goed

Miss_Sly wat geweldig die kleertjes zeg!

En Huup, kleertjes uit Japan!!! Dat vraagt om pics! Hartstikke leuk dat mensen dat voor je doen!

Ik heb gister idd gehupst op de pufclub De pufjuf is een heel enthousiast exemplaar En we hebben de bekkenbodemspieren geoefend
Het leukst waren de ontspanningsoefeningen

We gaan dalijk gordijnen bestellen voor op de kinderkamer en beneden. Beide etages limegroen met een simpel motiefje, niet druk. Nu alleen nog iets van rolgordijnen/vouwgordijnen/paneelgordijnen op de kinderkamer. Het totale raam is 3,30 breed waarvan ongeveer 80 cm een openslaand raam is. Lastige maat dus want alles moet dan op maat gemaakt worden (behalve vouwpanelen denk ik?) en dat is very expensive
#geen
pi_69257851
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:58 schreef Vicky het volgende:
kan zijn dat het met verweking van me baarmoeder te maken heeft of dat er misschien een klein adertje geknapt is. Kan ook zijn dat ik misschien mijn slijmprop ga verliezen.. nou ja we houden het in de gaten.
kreeg het er wel ff spaansbenauwd van...
Had je de vk gebeld erover? Lézen Duch
#geen
pi_69257947
tis nu weer weg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:37:24 #239
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_69258761
Oh bah Vicky, zulke dingen is altijd ff schrikken! Niet meteen paniekeren hoor, er zijn meer onschuldige redenen op te noemen van wat bloedverlies dan ernstige dingen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_69259429
Fijn dat het weg is, Vick! Veel sterkte meid!

N. en ik togen vanmorgen vroeg vol verwachting naar de Babydump in Roosendaal. Zo'n 60 km hier vandaan. "Kijk je voor de zekerheid nog even op Internet of ie op Hemelvaartsdag echt wel open is?" riep ik voordat we weggingen.

"Ja hoor", riep N. "Ze zijn open!" En daar gingen we!

pi_69259514
hahaha
oh... ik mag er eigk niet om lachen maar een beetje grappig is t wel

kleine lettertjes he, t zijn ook altijd dezelfde.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:03:39 #242
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69259536
Yikes Vicky, wat een schrik ineens. Maar als je inderdaad de slijmprop gaat verliezen... dan zit er al wat schot in de zaak!

MamaNik, fijn om te lezen over je kereltjes! "Ineens" heb je dan 3 zonen.

Arme Mikoxx, hopelijk hoeft ze niet veel langer af te zien...

Incantrix, lekker vooruitzicht, nog maar een paar dagen en dan heeeerlijk naar de zon
Ik mis de zon enorm, had het zelfs met lange mouwen koud toen we vanmorgen gingen wandelen... Da's altijd wel balen dan, de thuiskomst naar het grijze Nederland. Maar zover is het voor jou gelukkig nog lang niet

Vandaag gaat het al wat beter met mijn voeten, ze lijken ook wat minder dik te zijn en ik kan er al wat beter op lopen. Wel met losse veters, dat knelde al genoeg.
En ik hoorde net dat mijn nicht (pril) zwanger is
Ze woont in Denemarken dus echt samen zwangeren zit er helaas niet in, maar ik ben zo blij voor d'r!

En nu heb ik zin in Ben & Jerry's ijs
Jammer genoeg hebben we alleen ranzige cheap ass waterijsjes in de vriezer...
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:15:29 #243
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69259814
Vicky, dat is schrikken, maar kan natuurlijk ook betekenen dat er wat te gebeuren staat!

Ben vanmorgen nog bij de vk geweest voor bloeddruk en urine. Urine was ok, bloeddruk redelijk (130/80).
En toen zei ze: ach, nu je er toch bent luisteren we ook nog even naar het hartje.
Alles was goed!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69260371
hier nog geen bevalling. Ben & Jerry's klinkt goed, alhoewel hmmm. Australian is misschien nog beter. Is de sligro vandaag open?
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:46:14 #245
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69260795
Hè Vicky, kan me voorstellen dat je er van schrikt. Wat ik wel raar vind, is dat ik een instructieblad heb van de vk. Daar staat op als je bloed verliest (vanaf week 36) dat dat niet erg is en dus ook de vk niet hoeft te bellen. Tuurlijk bij ongerustheid wel altijd bellen. Maar ik ga er vanuit dat het voor jou ook gewoon betekent dat het tekenen zijn van verweking of de slijmprop.

Memmel, fijn dat je toch weer goedgekeurd bent

En Roonaan, laat je vrouw eens opschieten We willen verse baby's en jullie staan als eerste op de lijst
No more games, no more drama...
  Moderator donderdag 21 mei 2009 @ 15:19:43 #246
5428 crew  miss_sly
pi_69261699
Ssserpente

Vicky, fijn dat het weer opgehouden is, maar toch wel spannend.

Memmel weer goedgekeurd en bij Roonaans lief nog niets aan de hand, net als bij AE. Kom op dames, doe ons eens een verse baby

Lang leve vrije dagen: ik heb net gewoon even anderhalf uur op bed gelegen en geslapen. Zaaaalig!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator donderdag 21 mei 2009 @ 15:46:18 #247
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69262435
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef Angel-Eyez het volgende:
Daar staat op als je bloed verliest (vanaf week 36) dat dat niet erg is en dus ook de vk niet hoeft te bellen.
Ik mag toch hopen dat erbij staat dat het om een minimale hoeveelheid bloed gaat he? Want bij grote plenzen moet je echt 112 bellen!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:56:46 #248
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69262737
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:46 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat erbij staat dat het om een minimale hoeveelheid bloed gaat he? Want bij grote plenzen moet je echt 112 bellen!
uiteraard ja, als het op menstruatie begint te lijken dan moet je wel bellen, sorry voor de onduidelijkheid
No more games, no more drama...
  donderdag 21 mei 2009 @ 16:00:57 #249
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69262852
Ik moet hier toch wel even lachen om het verhaal van Ssserpente hoor, sorry

Het lijkt hier eens écht goed te gaan qua misselijkheid, nu al een halve week is het houdbaar, terwijl ik vorige week echt te beroerd was om iets te doen. Als dit zo doorgaat dan vermoed ik dat het een meisje wordt bij de meisjeszwangerschappen was ik namelijk minder lang misselijk dan bij de jongens.

Al zegt dat vast weer niks Speculeren blijft leuk
  donderdag 21 mei 2009 @ 16:33:03 #250
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69263838
Faja, hoe is het eigenlijk nog met jou afgelopen?of heb ik iets gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')