@ Miss_Sly en DuchessX: Ik moet er ook wel echt heel erg mijn best op doen hoor, maar een beetje geheugentraining is natuurlijk nooit verkeerd

En thnx, deze vakantie gaan we echt 110 % genieten hebben we afgesproken..
@ Huuphuup: Oh, echt, jij hebt me door! Hoe erg ik me nú al verheug op de ijsjes die ik daar ga eten, niet meer normaal

Had even over je hoofdpijn heengelezen overigens, balen hoor. Met het raam open slapen is dan misschien wel fijn jah, extra frisse lucht. Wij wonen ook op de bovenste etage met een plat dak en in de zomer is het af en toe niet te harden. Daarbij is het echt heel lastig om bij ons de ramen ver open te doen, want we hebben 3 kamikaze-katten en die zien dat als een mooie gelegenheid om rare sprongen te gaan maken en hun parachute-jes willen ze nooit om

Dank jullie wel, Chan en Angel-Eyez, heb er ook echt veul zin in, haha
En nog een keer Miss_Sly: Dat is echt súperlief zeg! Van zulke dingen wordt een mens toch geweldig blij?
Beessie-Jen, insgelijks! Ik hoop voor jou dat het snel wegtrekt, je zo naar voelen is op zich allemaal wel te doen met het einddoel voor ogen, maar het zou toch wel fijner zijn als het einddoel ook bereikt kan worden zónder je zo te voelen he?
Vicky!

Wel fijn dat het weer weg is, maar ik zou me inderdaad ook het ongans zijn geschrokken!
Kersjes, ik denk dat dat inderdaad wel even tegen gaat vallen en dat ik mezelf ga vervloeken dan (we hadden eigenlijk 15 dagen zullen gaan, maar ik wilde tijd overhouden om aan de babykamer te beginnen dus hebben we uiteindelijk voor 8 dagen gekozen).. Maar ach, het wordt hier gelukkig ook wel vaker mooi weer, de plantjes op balkon doen het goed dit jaar

Ennuhm, gefeliciteerd met je nichtje, wat leuk!! Misschien via de webcam of mail met elkaar meeleven? Ik heb een vriendinnetje in Deventer (zit zelf in Den Haag) en wij sturen elkaar telkens plaatjes op van leuke aanbiedingen en spulletjes die we tegen zijn gekomen. Ook best leuk

[edit] En nu ik al boodschappen heb gedaan (grmbl) heb ik inééns trek in van die haribo snoepkersjes.. What's in a name?

[/edit]
En whoee, Tan, zou het? Leukleuk, daarover nadenken he?
In het kader van de hormonen trouwens: ik moest daarnet even boodschappen doen en man, kunnen jullie daar nu ook zo slecht tegen? Al die mensen die in de weg lopen of over je heen proberen te lopen met hun karretje, bah! Normaal ben ik daar al wel slecht in, maar nu moet ik me af en toe echt inhouden om ze niet te gaan meppen met mijn mandje ofzo

Máár de missie is geslaagd en een nieuwe doos raketjes heeft zijn weg naar onze vriezer gevonden