abonnement Unibet Coolblue
pi_69201264


Welkom in de Bunker feedback, veel plezier . Oh ja, het is hier geen slowchat .


Kusjes, uw mods Gert & PietjePuk007
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:19:59 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69201409
tvp
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69201496
goede tt
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:24:15 #4
2018 PC eend
relativist
pi_69204188
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 13:56:07 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69225154
Ik geef PP gelijk met deze prima TT.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † woensdag 20 mei 2009 @ 18:24:47 #6
128220 Peter6000
pi_69234017
  Admin woensdag 20 mei 2009 @ 21:20:39 #7
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69240600
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:24 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
die mening deel ik overigens
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 21 mei 2009 @ 09:13:29 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69252143
Hoeveel van die bordjes heb je gisteren in de COS geteld dan
Dat waren er nog geen 5, kom op.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 11:39:33 #9
128220 Peter6000
pi_69255229
Jammer dat er niet op mijn TR van vannacht betreffende [TBO COS 276] welterusten allemaal is gereageerd.
Ik had gevraagd de TT te veranderen in 'Bunker Baggertopic', en dus COS uit de TT te halen, want het was geen COS-waardig topic.

De COS staat voor Commentaren op de Stream, en daar kan dus commentaar op de stream gegeven worden, en doorgepraat worden over de Bunker in het algemeen.

Ik had in het vorige topic ook al een keer naar de SC verwezen, en zag het niet zitten om vanuit het niets daar midden in het topic mijn ongenoegen over te komen spuien, dus vandaar mijn keuze voor een TR.

Ik vind het zeer kwalijk dat bepaalde figuren die heel goed weten hoe een RLS-forum werkt, omdat ze al langer meedraaien toch mijn COS lopen te verpesten.
Zelf volgen ze het programma niet of nauwelijks, en eentje loopt zelfs te pochen met zijn gratis streams.

Te verwachten reacties van de moderatie (als er al een reactie komt):

  • We kunnen niet 24 uur per dag aanwezig zijn
  • Goed aandachtspuntje voor DBO2
  • Je had er gerust zelf wat van kunnen zeggen in de COS

    Wat mij betreft geef je iedereen die meer dan 5 keer offtopic gaat, of meer dan 5 keer loopt te zwaaien (het zwaaien op zich is niet eens zo erg, maar ze gaan ook terugzwaaien) gewoon een 48-uurs ban.
    Moet je eens kijken hoe snel ze zichzelf reguleren.
  •   † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 12:05:00 #10
    128220 Peter6000
    pi_69255990
    Ach gut, Luciano is terug.

    Dat is toch iemand van vroeger, Gert?
    Van de oude garde, toen de RLS`s nog goed waren.
    pi_69256239
    Tegen al mijn pincipes in heb ik zojuist eens even 4,50 euro betaald om mijn notes te zien.

    Tijdens dit geweldige spektakel dat ''de Bunker'' heet heb ik maar liefst 2 notes gekregen van ''moderator''
    Gert, ik ben het hier totaal niet mee eens, deze notes omschrijven mij als iemand die dagenlang ''ellenlange
    epistels in TBO zou posten, dit is toraal niet waar, ook wordt er verwezen naar het feit dat ik gezed heb geen
    streams te hebben, waarom zou ik daarover moeten liegen.

    i.m.o. is het totaal niet relevant om 12 uur per dag streams te kijken om commentaar te leveren of een mening te hebben en deze te mogen uiten, zeker als het ging om de mening die ik had over ''rokertje'' pesten, dat dit wordt opgevat als een ''onaardig'' tegenover een andere streamer is de mening van de ''moderator'' in kwestie.

    Dat deze mening werd geuit tegen iemand van de ''Crew" die ik al zo'n 2 jaar ''ken'' uit de CG heeft hier ''natuurlijk'' niets mee te maken, nee, vast niet...

    Dat mij daarna ook nog eens door een zogenaamd ''crewlid'' wordt verzocht om maar ''weg te blijven en zo daarmee iedereen een plezier zou doen'' daar wordt maar even overheen gekeken. Dat ik doorging is totaal NIET waar, ik was gestopt zoals ik tegen PietjePuk had gezegd, maar ''daarna'' kwam moderator Gert en
    ''crewlid'' Dementor er nog eens achteraan om mij definitief de mond te snoeren, toen ik daar nog een laatste reactie op wilde geven werden deze verwijderd.

    Ik zie meerdere mensen in de Cos regelmatig reageren die er ook gewoon voor uitkomen dat ze geen streams hebben en in tegenstelling tot mij constant negatief over het programma posten.

    ook zie ik regelmatig mensen die elkaar nog net niet voor rotte vis uitmaken, al deze reacties blijven gewoon staan, ook de vele, vele ''ontopic'' reaties, dus ik zie deze notes wel degelijk als persoonlijk.

    Zeker als ik daarna een PM krijg en ik word er van beschuldigd dat IK ''crewlid?'' Juud begon aan te vallen,
    volgen mij was dit namelijk precies andersom.

    Dus nee in mijn ogen hebben de mods niet altijd gelijk, vind ik mijn notes totaal onterecht en realiseer mij wel degelijk dat het door deze post hier neer te zetten nóg moeilijker zal worden om voor mij ooit nog in een RLS mee te posten of überhaupt nog te posten, so be it...

    De andere note's die hieraan voorafgaan zijn trouwens ook volkomen onzinnig maar dit even terzijde.

    edit; dat ik niet schroom om zonder aanleiding ruzie te zoeken is volkomen uit de lucht gegrepen
    en niet waar.

    [ Bericht 0% gewijzigd door FANN op 21-05-2009 12:28:51 ]
    pi_69256480
    Juud en haar bitch zijn geen crewleden dus wat maakt het nu uit wat ze vinden en aan welke knoppen ze draaien? Dat is daar. Dat staat toch los van FOK!, Fann. Zij zijn hier gewoon users, meer niet.
    Go hard or go home
    pi_69256647
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:20 schreef Noek het volgende:
    Juud en haar bitch zijn geen crewleden dus wat maakt het nu uit wat ze vinden en aan welke knoppen ze draaien? Dat is daar. Dat staat toch los van FOK!, Fann. Zij zijn hier gewoon users, meer niet.
    zo zie ik het ook Noek maar ''Dementor'' heeft wel degelijk medegedeeld in Cos dat hij en Juud de énige ''crewleden'' waren van TBO.

    Het gedrag van die twee zijn juist constant persoonlijk tégen mij gericht, dat weten jij, ik en nog een aantal vaste posters uit de CG maar al die nieuwe user bij TBO niet én daar zit hem nou net de kneep, die zien het ''geile tagje'' en gaan daar vrolijk in mee.
    pi_69256812
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:26 schreef FANN het volgende:

    [..]

    zo zie ik het ook Noek maar ''Dementor'' heeft wel degelijk medegedeeld in de hij en Juud de énige ''crewleden'' waren van TBO.

    Het gedrag van die twee zijn juist constant persoonlijk tégen mij gericht, dat weten jij, ik en nog een aantal vaste posters uit de CG maar al die nieuwe user bij TBO niet én daar zit hem nou net de kneep, die zien het ''geile tagje'' en gaan daar vrolijk in mee.
    Zo dienen ze dus ook aangesproken te worden, als users. Het was een achterlijke opmerking, klaar. Laat gaan. Het is so last weekend. Ach en notes. Hoeveel heb je er nu? Je hebt er ook vast eentje van mij.
    En tagjes zijn nooit geil. Nu ik hier toch ben. Danny, ik wil van mijn tagje af.
    Go hard or go home
    pi_69257002
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:32 schreef Noek het volgende:

    [..]

    Zo dienen ze dus ook aangesproken te worden, als users. Het was een achterlijke opmerking, klaar. Laat gaan. Het is so last weekend. Ach en notes. Hoeveel heb je er nu? Je hebt er ook vast eentje van mij.
    En tagjes zijn nooit geil. Nu ik hier toch ben. Danny, ik wil van mijn tagje af.
    Het maakt me ook geen kont uit hoeveel notes ik heb, ik heb er maar 4 trouwens, die van jou
    waren van mijn ''oude account ''Fanvanheteersteuur''

    Ik lig er ook niet wakker van maar gezien de TT van dit topic vond ik dit wel een mooie gelegenheid om nu
    een ''mijn'' visie te geven.

    Nee tagjes zijn niet geil in tegendeel...

    Ik hoop dat de jouwe snel wordt verwijderd
      Moderator donderdag 21 mei 2009 @ 12:49:54 #16
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_69257317
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:12 schreef FANN het volgende:
    Tegen al mijn pincipes in heb ik zojuist eens even 4,50 euro betaald om mijn notes te zien.

    Tijdens dit geweldige spektakel dat ''de Bunker'' heet heb ik maar liefst 2 notes gekregen van ''moderator''
    Gert, ik ben het hier totaal niet mee eens, deze notes omschrijven mij als iemand die dagenlang ''ellenlange
    epistels in TBO zou posten, dit is toraal niet waar, ook wordt er verwezen naar het feit dat ik gezed heb geen
    streams te hebben, waarom zou ik daarover moeten liegen.
    [..]

    De twee notes van jou zijn
    1. de weggehaalde post van jou, die je na een waarschuwing van zowel Pietje als mij toch nog plaatste.
    2. de PM die ik je gestuurd heb.

    That's it. Ik snap dat je er wat van probeert te maken, anders is die 4,5 euro zo zonde. Maar het is niet meer dan dat.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
    pi_69257357
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:49 schreef Gert het volgende:

    [..]

    De twee notes van jou zijn
    1. de weggehaalde post van jou, die ja een waarschuwing van zowel Pietje als ik toch nog plaatste.
    2. de PM die ik je gestuurd heb.

    That's it. Ik snap dat je er wat van probeert te maken, anders is die 4,5 euro zo zonde. Maar het is niet meer dan dat.
    tuurlijk... jij hebt gelijk
      Moderator donderdag 21 mei 2009 @ 12:52:57 #18
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_69257412
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:51 schreef FANN het volgende:

    [..]

    tuurlijk... jij hebt gelijk
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
    pi_69257483
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:51 schreef FANN het volgende:

    [..]

    tuurlijk... jij hebt gelijk
    ik kan ook notes lezen toevallig, en er staat ook niets meer dan die twee quotes, en de pm die gestuurd is
    dus idd, hij heeft gelijk
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_69257592
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef swarmahoer het volgende:

    [..]

    ik kan ook notes lezen toevallig, en er staat ook niets meer dan die twee quotes, en de pm die gestuurd is
    dus idd, hij heeft gelijk
    dat zeg ik toch.

    en ja ik ben een écht iemand die niet schroomt om zonder aanleiding ruzie te zoeken
      donderdag 21 mei 2009 @ 13:48:47 #21
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69259127
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:58 schreef FANN het volgende:

    [..]

    dat zeg ik toch.

    en ja ik ben een écht iemand die niet schroomt om zonder aanleiding ruzie te zoeken
    Herrieschoppert!

    Ik heb trouwens 12 note's .. voor in mijn ogen relatief onschuldige uitspraken
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      donderdag 21 mei 2009 @ 14:13:11 #22
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69259760
    Als we hier notes gaan bespreken en oude vetes uitvechten moet ik misschien toch ook maar eens een abonnement nemen
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      donderdag 21 mei 2009 @ 14:17:10 #23
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69259881
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 14:13 schreef PC eend het volgende:
    Als we hier notes gaan bespreken en oude vetes uitvechten moet ik misschien toch ook maar eens een abonnement nemen
    Nou, ik vind wel dat er TE weinig vrouwelijke mods zijn die me de hand boven het hoofd kunnen houden. Mijn feedback: meer vrouwelijke mods!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      donderdag 21 mei 2009 @ 14:33:47 #24
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69260428
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 14:17 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Nou, ik vind wel dat er TE weinig vrouwelijke mods zijn die me de hand boven het hoofd kunnen houden. Mijn feedback: meer vrouwelijke mods!
    Gelukkig is er altijd de heilige beschermvrouw yvonne, die dat modgepeupel kan overrulen
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      donderdag 21 mei 2009 @ 14:36:19 #25
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69260512
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 14:33 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Gelukkig is er altijd de heilige beschermvrouw yvonne, die dat modgepeupel kan overrulen
    die kleine dikke druif is lievvvvvvvv
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:28:30 #26
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69261963
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 14:36 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    die kleine dikke druif is lievvvvvvvv
    Ja ja, als het moet vist ze je persoonlijk uit de shredder en plakt alle stukjes weer aan elkaar
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:39:31 #27
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_69262231
    Ik heb 74 notes, wie wil me aanraken?
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:42:52 #28
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69262318
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:28 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Ja ja, als het moet vist ze je persoonlijk uit de shredder en plakt alle stukjes weer aan elkaar
    Nouja 1 keer kon ze me echt niet meer redden hahaha maar ze is lievvvvvvvvvvvv!

    Jouw ban was terecht
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:43:09 #29
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69262325
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef Maanvis het volgende:
    Ik heb 74 notes, wie wil me aanraken?
    ikke ikke
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_69272125
    Slechte zaak dat Espabilado geband is! Volgens mij was daar niet zoveel reden toe.
      donderdag 21 mei 2009 @ 21:04:19 #31
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69272368
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:55 schreef FuTilE het volgende:
    Slechte zaak dat Espabilado geband is! Volgens mij was daar niet zoveel reden toe.
    wat was de reden dan ?
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_69272724
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 21:04 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    wat was de reden dan ?
    Staat in Feedback\banmeldtopic. Hij zou voor langere periode 'op de man gespeeld hebben', of iets van die strekking.
      donderdag 21 mei 2009 @ 21:46:50 #33
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69273513
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 21:16 schreef FuTilE het volgende:

    [..]

    Staat in Feedback\banmeldtopic. Hij zou voor langere periode 'op de man gespeeld hebben', of iets van die strekking.
    Dan moet je hier heel stevig je beklag doen, ze luisteren niet naar zachte woorden. En ik zou tubgirl posten! Dat maakt ze scherp!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 21:48:18 #34
    128220 Peter6000
    pi_69273566
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 09:13 schreef Marrije het volgende:
    Dat waren er nog geen 5, kom op.
    Vandaag waren het er nul.
    pi_69278012
    Zoals iedereen weet worden bans niet besproken, kap verder eens met slowchatten .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      vrijdag 22 mei 2009 @ 01:27:36 #36
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69280086
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Zoals iedereen weet worden bans niet besproken, kap verder eens met slowchatten .
    er gaan wel berichten van de gebande over de pm's!! naar mensen die posten hier, zomaar !
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_69283436
    Over de soort ban gaan we ook niet discussiëren. Als je iets tegenkomt wat echt niet kan stuur je 't door naar forum@fok.nl, dan komt 't direct bij de (F)A's terecht.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      vrijdag 22 mei 2009 @ 10:15:09 #38
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69283825
    ik en iets doorsturen wat niet kan ?
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      † In Memoriam † vrijdag 22 mei 2009 @ 12:13:41 #39
    128220 Peter6000
    pi_69287056
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 07:50 schreef Hobby het volgende:
    De laatste dag is ingegaan ,bij het nalezen van deze TBO ben ik er pas achter hoe het zit hier !
    Deze posting had betrekking op de COS - SC discussie.
    Kan je nagaan!!!

    En de mensen hebben behoefte om te zwaaien, aan het eind van een COS dag.
    Zullen we dan iig het terugzwaaien verbieden, de volgende editie?
    Als compromis. Dat de behoefte om de populatie gedag te zwaaien niet verboden wordt, maar het terugzwaaien wel.

    Maar dan moeten er natuurlijk wel moderators zijn die tijd hebben om te modereren (en nee, dit is geen open sollicitatie, mijn afkeer naar bepaalde figuren is dusdanig, dat ik niet zo neutraal ben ).
    Van Danny kunnen we het niet verwachten: die heeft het te druk met het foutjes ontdekken tijdens de diverse opdrachten, en zijn ingrijpen zou 'te zwaar' voelen, omdat het de FOK!-baas is.

    Maar ik merk tegelijkertijd dat ik vermoedelijk de enige ben die zich eraan stoort, en de mensen verder tevreden zijn.
    Daarom eindig ik met de woorden:

    Just my 2 cents.

    Want dat schijnt zo te horen.
    Dat als je een mening geeft, erbij vermeldt dat het jouw 2 centen waren.
    Vandaar dat ik me dus aanpas.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 15:20:10 #40
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_69293380
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 12:13 schreef Peter6000 het volgende:

    Daarom eindig ik met de woorden:

    Just my 2 cents.

    Want dat schijnt zo te horen.
    Dat als je een mening geeft, erbij vermeldt dat het jouw 2 centen waren.
    Vandaar dat ik me dus aanpas.
    Danny zou eigenlijk moeten eindigen met: "Just my 5000¤."
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      vrijdag 22 mei 2009 @ 18:06:56 #41
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69298523
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef APK het volgende:

    [..]

    Danny zou eigenlijk moeten eindigen met: "Just my 5000¤."
    Ach hij heeft er wel een mooi filmpakket voor teruggekregen
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      zaterdag 23 mei 2009 @ 00:34:33 #42
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69313747
    Wanneer sluit de tent?
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_69313811
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 00:34 schreef PC eend het volgende:
    Wanneer sluit de tent?
    Dat wordt de laatste fout van de redactie, daar hadden ze nog niet over nagedacht. De komende vier weken zien we dus een tafel in beeld
      zaterdag 23 mei 2009 @ 00:39:22 #44
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69313933
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Dat wordt de laatste fout van de redactie, daar hadden ze nog niet over nagedacht. De komende vier weken zien we dus een tafel in beeld
    Ik bedoel het forum
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_69313960
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 00:39 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Ik bedoel het forum
    Daar had de redactie nog niet over nagedacht, de komende vier weken kunnen we hier nog rustig doorposten
      Admin zaterdag 23 mei 2009 @ 00:42:41 #46
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69314041
    Iedereen die vanuit FOK! aan The Bunker heeft meegewerkt ontzettend bedankt!


    En streamers; het ging soms hard tegen hard, maar dat is toch de charme van zo'n forum. Kankeren op de streams, kankeren op de deelnemers, kankeren op de regie en kankeren op elkaar. Ik vond 't leuk

    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      zaterdag 23 mei 2009 @ 00:42:44 #47
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69314043
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Daar had de redactie nog niet over nagedacht, de komende vier weken kunnen we hier nog rustig doorposten
    Die partnership gaat nog best ver dus?
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
    pi_69314079
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Die partnership gaat nog best ver dus?
    Scheiden kost nu eenmaal wat tijd
    pi_69320735
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Scheiden kost nu eenmaal wat tijd


    Ik heb geen flauw idee, misschien gaan ze wel direct door met TBO II . We weten wat dat betreft net zoveel als jullie. Sowieso moeten we nog een dag of 10 napraten en evalueren natuurlijk .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      zaterdag 23 mei 2009 @ 12:37:02 #50
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_69321841
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 00:34 schreef PC eend het volgende:
    Wanneer sluit de tent?
    Volgens mij worden er nog rustig 50 COSsen gevuld als ze die stream nog een weekje laten lopen
    Wullie bin KOEL Š Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
      † In Memoriam † zaterdag 23 mei 2009 @ 13:00:35 #51
    128220 Peter6000
    pi_69322375
    Ik denk dat het goed is de evaluatietopics sticky te maken:

    Evalueer hier TBO - wat is jouw balans?
    [CENTRAAL] Plaats hier je tips voor TBO 2.

    En de slowchat te verwijderen.

    En als het teveel discussie oproept, is het ook nog een optie er een commentaren op de evaluaties/ tips - topic bij te maken.

    Anders krijg je dat users moeite doen een hele lap tekst met hun visie te schrijven, en dat dit dan ondergedompeld wordt door éénregelige reactietjes.
    pi_69322521
    Lijkt me een strak plan, ff een merge aanvragen om iig de lange posts bij elkaar te houden.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      † In Memoriam † zaterdag 23 mei 2009 @ 22:25:42 #53
    128220 Peter6000
    pi_69336815
    Ik heb nog een strak plan: de COS na het huidige jublileumtopic (300 ) sluiten, en de mensen doorverwijzen naar de SC.

    Er zijn immers geen streams meer, en zo wordt de SC ook weer nieuw leven ingeblazen.
    En je maakt een statement dat de COS dient voor Commentaren Op de Streams.
      Admin zaterdag 23 mei 2009 @ 22:32:22 #54
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69336989
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
    Ik heb nog een strak plan: de COS na het huidige jublileumtopic (300 ) sluiten, en de mensen doorverwijzen naar de SC.

    Er zijn immers geen streams meer, en zo wordt de SC ook weer nieuw leven ingeblazen.
    En je maakt een statement dat de COS dient voor Commentaren Op de Streams.
    persoonlijk he, maar dat ben ik, vond ik het verdomde handig dat alles in één topic terug te vinden was. COS bijhouden is al lastig zat, maar COS én SC bijhouden is nog veel lastiger.
    En het is ook nog eens meer moderatiewerk en voer voor gezeik in feedback.

    Let wel, ik ben geen moderator natuurlijk, maar ik denk niet dat het voordelen biedt.

    Streamverslagentopic
    COS topic
    SC topic

    Streamverslagen apart houden kan ik me voorstellen, maar COS en SC?
    Als jantje commentaar geeft op de stream dan ligt het toch in de aard van zo'n beetje iedereen om daarop te reageren? Zo ontstaan nou juist de mooiste discussies.

    Wat je anders gaat krijgen is dat jantje iets zegt over de streams en pietje dat in de sc moet quoten. Pietje komt misschien helemaal niet in de SC en ziet die reactie dus helemaal nooit. Tenzij hij er in de COS op wordt gewezen, wat dan weer een wildgroei aan linkjes naar de SC gaat opleveren.

    Nou goed, het lijkt mij verwarrend en een onnodige extra belasting op de moderators eerlijk gezegd.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      † In Memoriam † zaterdag 23 mei 2009 @ 22:42:04 #55
    128220 Peter6000
    pi_69337274
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:


    Streamverslagen apart houden kan ik me voorstellen, maar COS en SC?
    Als jantje commentaar geeft op de stream dan ligt het toch in de aard van zo'n beetje iedereen om daarop te reageren? Zo ontstaan nou juist de mooiste discussies.

    Wat je anders gaat krijgen is dat jantje iets zegt over de streams en pietje dat in de sc moet quoten. Pietje komt misschien helemaal niet in de SC en ziet die reactie dus helemaal nooit. Tenzij hij er in de COS op wordt gewezen, wat dan weer een wildgroei aan linkjes naar de SC gaat opleveren.

    Nou goed, het lijkt mij verwarrend en een onnodige extra belasting op de moderators eerlijk gezegd.
    COS is natuurlijk breder dan strikt commentaar op de streams, discussies over de Bunker in het algemeen kunnen op de rustige uurtjes ook.

    In de SC valt weinig te modereren, behalve als users andere users persoonlijk gaan aanvallen, maar dat merk je vanzelf in een TR.

    Ik heb al een aantal keer in de FB gepost over het strikter modereren in de COS (eigenlijk wat laat, maar er komt straks natuurlijk ook een TBO2), omdat het mijn 2 cents zijn, maar ook in de hoop op bijval.
    Die er niet is, en als 95 procent van de users geen problemen hebben met zwaaiposten, en offtopic gebabbel en andere gezelligheid moet ik dat accepteren.
    Want dan moet je het voor die paar users die het wel stoort ook niet veranderen.
      zaterdag 23 mei 2009 @ 22:48:04 #56
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69337438
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:

    [..]

    persoonlijk he, maar dat ben ik, vond ik het verdomde handig dat alles in één topic terug te vinden was. COS bijhouden is al lastig zat, maar COS én SC bijhouden is nog veel lastiger.
    En het is ook nog eens meer moderatiewerk en voer voor gezeik in feedback.

    Let wel, ik ben geen moderator natuurlijk, maar ik denk niet dat het voordelen biedt.

    Streamverslagentopic
    COS topic
    SC topic

    Streamverslagen apart houden kan ik me voorstellen, maar COS en SC?
    Als jantje commentaar geeft op de stream dan ligt het toch in de aard van zo'n beetje iedereen om daarop te reageren? Zo ontstaan nou juist de mooiste discussies.

    Wat je anders gaat krijgen is dat jantje iets zegt over de streams en pietje dat in de sc moet quoten. Pietje komt misschien helemaal niet in de SC en ziet die reactie dus helemaal nooit. Tenzij hij er in de COS op wordt gewezen, wat dan weer een wildgroei aan linkjes naar de SC gaat opleveren.

    Nou goed, het lijkt mij verwarrend en een onnodige extra belasting op de moderators eerlijk gezegd.
    Danny zeg nou eerlijk, een user zoals moi in een cos?
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      † In Memoriam † zaterdag 23 mei 2009 @ 22:52:14 #57
    128220 Peter6000
    pi_69337553
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 22:48 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Danny zeg nou eerlijk, een user zoals moi in een cos?
    Laten we het dan maar houden zoals het nu is idd, en het iig niet erger maken.
      zaterdag 23 mei 2009 @ 23:21:19 #58
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69338374
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 22:52 schreef Peter6000 het volgende:

    [..]

    Laten we het dan maar houden zoals het nu is idd, en het iig niet erger maken.
    1 regel van bommie is genoeg om je heilige oorlog tegen offtopic in de cos te staken
    Bommie strikes again
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      zaterdag 23 mei 2009 @ 23:37:28 #59
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69338836
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 23:21 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    1 regel van bommie is genoeg om je heilige oorlog tegen offtopic in de cos te staken
    Bommie strikes again
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      zaterdag 23 mei 2009 @ 23:39:37 #60
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69338898
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:

    [..]


    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      zaterdag 23 mei 2009 @ 23:43:13 #61
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69338988
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 23:39 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    ik zou een geweldige admin zijn
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      zaterdag 23 mei 2009 @ 23:46:34 #62
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69339102
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    ik zou een geweldige admin zijn
    Ik ook

    En nu opgeflikkerd met de sc in fb
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      † In Memoriam † zondag 24 mei 2009 @ 00:11:37 #63
    128220 Peter6000
    pi_69339769
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 23:21 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    1 regel van bommie is genoeg om je heilige oorlog tegen offtopic in de cos te staken
    Bommie strikes again
    Nou, het was meer Danny`s suggestie de SC op te heffen.

    Damagecontrol dus.

    /my2cents
    pi_69339925
    Prima dat Danny zo af en toe wat opzegt of opheft, maar die SC heeft een duidelijk functie, dat moet toch maar vooral zo blijven
      Admin zondag 24 mei 2009 @ 09:17:44 #65
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69343995
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 00:11 schreef Peter6000 het volgende:

    Nou, het was meer Danny`s suggestie de SC op te heffen.
    Waar doe ik die suggestie?
    Dat had ik namelijk niet meegekregen.
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
    Prima dat Danny zo af en toe wat opzegt of opheft, maar die SC heeft een duidelijk functie, dat moet toch maar vooral zo blijven
    helemaal mee eensch. Dat er een overlap is met COS is op zich niet heel erg.
    SC is vooral hoihoi, kusknufkroel, gaan we nog cammen? (waarbij de streams zo belangrijk niet zijn).
    COS gaat over de streams, direct of indirect, en het programma in het algemeen. Daar komt weleens een voorbij maar verder waren de COS'sen imo best geslaagd
    Mensen kunnen lekker vrij kleppen zonder dat topics compleet leeggeëdit worden.
    Volgens mij is de algemene stemming over de COS dat het prima te doen was, als ik zo her en der lees.

    Imo is dat ook de functie van zo'n topic. Discussiëren over wat er gebeurt. Op het moment dat je alleen maar commentaar op de streams kunt leveren worden de COS topics eigenlijk min of meer verzamelingen van losse kreten.
    'whaaahahahaa, Renate wast zich alweer niet!'
    'kijk pim nou zitten...'
    'marielin is naar de wc. zit zeker een peuk te roken '

    Losse kreten.
    Je gaat juist meeleven als er interactie is imo. Bij een verzameling losse kreten is dat misschien leuk om te lezen en leuk om af en toe iets te roepen, maar echt betrokken raak je daarmee niet.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      Moderator zondag 24 mei 2009 @ 11:07:35 #66
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_69345485
    Ik vond de COS-topics over het algemeen prima verlopen.
    De streamcommentaren werden vrijwel nooit ondergeschoven kndje wegens te veel SC.
    Als de bewoners naar bed gingen, werd het SC-gehalte hoger maar het was m.i. niet dermate storend dat we het echt over een andere boeg moesten gaan gooien qua moderatie.

    Er was soms wat onderling gezeik, helaas heeft dat op de dag van de finale nog tot een ban moeten leiden, maar de sfeer was meestal prima. Wrijvingen die er waren, waren vooral COS-gerelateerd (Marielin 'de zeur' versus 'poppetje Elientje') Tja, dat hoort er een beetje bij.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      † In Memoriam † zondag 24 mei 2009 @ 12:43:33 #67
    128220 Peter6000
    pi_69347808
    Nogmaals (anders word in in de hoek gedrukt als iemand die behoefte heeft aan slechts 'losse kreten'), discusseren over het programma in de COS vind ik prima.
    Ik stoor me aan de gezelligheid en het offtopicgebabbel (niet Bunker-gerelateerd).

    Maar aangezien ik werkelijk NUL bijval krijg, ben ik blijkbaar de enige die dat vindt.
    En zoals ik eerder ook al postte: als 95 procent (of zelfs meer) het allemaal prima vindt, is er geen reden om het te veranderen.

    Deze post is dus niet bedoeld om mijn mening te herhalen, of vanuit het behoefte het laatste woord te hebben, maar omdat ik niet in een hoek gedrukt wil worden als zou ik een (niet flexibel) persoon zijn die alleen maar behoefte heeft aan losse kreetjes.
      zondag 24 mei 2009 @ 12:51:39 #68
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69347991
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 12:43 schreef Peter6000 het volgende:
    Nogmaals (anders word in in de hoek gedrukt als iemand die behoefte heeft aan slechts 'losse kreten'), discusseren over het programma in de COS vind ik prima.
    Ik stoor me aan de gezelligheid en het offtopicgebabbel (niet Bunker-gerelateerd).

    Maar aangezien ik werkelijk NUL bijval krijg, ben ik blijkbaar de enige die dat vindt.
    En zoals ik eerder ook al postte: als 95 procent (of zelfs meer) het allemaal prima vindt, is er geen reden om het te veranderen.

    Deze post is dus niet bedoeld om mijn mening te herhalen, of vanuit het behoefte het laatste woord te hebben, maar omdat ik niet in een hoek gedrukt wil worden als zou ik een (niet flexibel) persoon zijn die alleen maar behoefte heeft aan losse kreetjes.
    Jezus Peter, deze discussie doe je echt na elke rls he? Herhaling van zetten, elke keer na afloop van weer een real life soap ..
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      † In Memoriam † zondag 24 mei 2009 @ 12:53:42 #69
    137949 Disana
    pi_69348036
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 12:43 schreef Peter6000 het volgende:
    Nogmaals (anders word in in de hoek gedrukt als iemand die behoefte heeft aan slechts 'losse kreten'), discusseren over het programma in de COS vind ik prima.
    Ik stoor me aan de gezelligheid en het offtopicgebabbel (niet Bunker-gerelateerd).

    Maar aangezien ik werkelijk NUL bijval krijg, ben ik blijkbaar de enige die dat vindt.
    En zoals ik eerder ook al postte: als 95 procent (of zelfs meer) het allemaal prima vindt, is er geen reden om het te veranderen.

    Deze post is dus niet bedoeld om mijn mening te herhalen, of vanuit het behoefte het laatste woord te hebben, maar omdat ik niet in een hoek gedrukt wil worden als zou ik een (niet flexibel) persoon zijn die alleen maar behoefte heeft aan losse kreetjes.

    Wacht eens, ik heb het ook een keer genoemd Maar de laatste week ging het naar mijn mening goed.
      † In Memoriam † zondag 24 mei 2009 @ 17:42:47 #70
    128220 Peter6000
    pi_69356157
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 12:51 schreef versabommie het volgende:
    Herhaling van zetten
    Moet jij nodig zeggen met je 389 keer posten van dat linkje over die zogenaamd vreselijk leuke Palingsoap.
      zondag 24 mei 2009 @ 18:33:10 #71
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69357980
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 17:42 schreef Peter6000 het volgende:

    [..]

    Moet jij nodig zeggen met je 389 keer posten van dat linkje over die zogenaamd vreselijk leuke Palingsoap.
    Dat heet spam, en is niet hetzelfde als elke keer weer de vrijwillgers van dit forum dezelfde vuurtjes aan de schenen leggen over dezelfde standpuntjes die je had na de BB's, DGK en TBO

    We weten nu wel dat je een cos wil die exact lijkt op de streamverslagen, feitelijk, humorloos en ontdaan van elke vorm van emotie.. omdat je jeuk krijg van emoties en dan snel je hoekje opzoekt en met gebogen knietjes de kaasschaaf weer op je arm zet!

    Attention Whore! We weten het nu wel!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      Moderator zondag 24 mei 2009 @ 19:06:10 #72
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_69358913
    Nah, moet je nog effe een rel of zo?

    Peter post vaak zat humor om te lachen!
    Los daarvan is dit op zich best een geschikt moment om het nog even aan te kaarten.

    Maar zoals Peter zelf ook al concludeerde, lijkt het erop dat het grootste deel van de COS-populatie het allemaal wel prima vond. Echte SC, die zelfs niet eens over The Bunker meer ging, vond heel weinig plaats in de COS.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      zondag 24 mei 2009 @ 19:14:38 #73
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69359147
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 19:06 schreef Gert het volgende:
    Nah, moet je nog effe een rel of zo?

    Peter post vaak zat humor om te lachen!
    Los daarvan is dit op zich best een geschikt moment om het nog even aan te kaarten.

    Maar zoals Peter zelf ook al concludeerde, lijkt het erop dat het grootste deel van de COS-populatie het allemaal wel prima vond. Echte SC, die zelfs niet eens over The Bunker meer ging, vond heel weinig plaats in de COS.
    Nouja ik begrijp gewoon niet dat na elke rls die geweest is, hij weer over die cos en de slowchat er wel of niet in moet discussieren... op een gegeven moment hebben we dat wel gehoord...

    En wat ook zeker hoort bij elke rls is een vette rel. Daar hou ik de mods persoonlijk verantwoordelijk voor als deze ontbreekt. Dus leg uit.. Waarom is er niet een enorme rel geweest?
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      zondag 24 mei 2009 @ 19:32:46 #74
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_69359642
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 19:06 schreef Gert het volgende:
    Nah, moet je nog effe een rel of zo?

    Peter post vaak zat humor om te lachen!
    Los daarvan is dit op zich best een geschikt moment om het nog even aan te kaarten.

    Maar zoals Peter zelf ook al concludeerde, lijkt het erop dat het grootste deel van de COS-populatie het allemaal wel prima vond. Echte SC, die zelfs niet eens over The Bunker meer ging, vond heel weinig plaats in de COS.
    Dat dus, en daarbij; hij stond wel met z'n poten in de modder in de COS....
    Hoewel het soms meer op "met z'n poten in de stront" leek
    Wullie bin KOEL Š Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
      zondag 24 mei 2009 @ 19:49:21 #75
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_69360113
    Als The Bunker ergens thuis hoort is het op Fok?

    Na een edit kwam dit topic twee keer in de index, mag dicht.
    pi_69374958
    Thanks Danny, voor het onttaggen.
    Go hard or go home
      Admin maandag 25 mei 2009 @ 10:22:53 #77
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69374976
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 10:22 schreef Noek het volgende:
    Thanks Danny, voor het onttaggen.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_69375018
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 10:22 schreef Danny het volgende:

    [..]

    Dan niet joh!

    Thanks iemand dan.
    Go hard or go home
      Admin maandag 25 mei 2009 @ 10:25:34 #79
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69375052
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 10:24 schreef Noek het volgende:

    [..]

    Dan niet joh!

    Thanks iemand dan.
    it wasn't me. welk tagje had je dan? (ik kijk nooit naar tagjes )
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_69375065
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 12:32 schreef Noek het volgende:


    En tagjes zijn nooit geil. Nu ik hier toch ben. Danny, ik wil van mijn tagje af.
    en *poef*
    Go hard or go home
    pi_69375091
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef Danny het volgende:

    [..]

    it wasn't me. welk tagje had je dan? (ik kijk nooit naar tagjes )
    Knorretje?
    Ik had een SR tagje, andere username.
    Geeft niks, ik kijk ook nooit naar tagjes.
    Go hard or go home
      Admin maandag 25 mei 2009 @ 10:27:49 #82
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69375128
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 10:26 schreef Noek het volgende:

    [..]

    Knorretje?
    Ik had een SR tagje, andere username.
    Geeft niks, ik kijk ook nooit naar tagjes.
    knorretje ook niet. die zit te breien
    maar hij is iig weg dus opgelost enzo
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      maandag 25 mei 2009 @ 10:33:18 #83
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_69375305
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 19:06 schreef Gert het volgende:

    Maar zoals Peter zelf ook al concludeerde, lijkt het erop dat het grootste deel van de COS-populatie het allemaal wel prima vond. Echte SC, die zelfs niet eens over The Bunker meer ging, vond heel weinig plaats in de COS.
    En een deel zegt er ook gewoon niks meer van. Wat niet wil zeggen dat die het dan wel prima vindt.
      maandag 25 mei 2009 @ 14:57:42 #84
    2018 PC eend
    relativist
    pi_69382876
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 10:33 schreef Marrije het volgende:

    [..]

    En een deel zegt er ook gewoon niks meer van. Wat niet wil zeggen dat die het dan wel prima vindt.
    Van peter kan ik het nog wel begrijpen, maar weet jij wel dat je een jarenlang slepende discussie aan het aanhalen bent?
    When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
      maandag 25 mei 2009 @ 14:59:18 #85
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69382936
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Van peter kan ik het nog wel begrijpen, maar weet jij wel dat je een jarenlang slepende discussie aan het aanhalen bent?
    jaren - en jarenlang... Hier zijn ban's door gekomen, vetes ontstaan, afscheidingen van fora enzovoorts!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      Moderator maandag 25 mei 2009 @ 15:00:11 #86
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_69382974
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    jaren - en jarenlang... Hier zijn ban's door gekomen, vetes ontstaan, afscheidingen van fora enzovoorts!
    En dat is niet eens overdreven.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      dinsdag 26 mei 2009 @ 11:54:40 #87
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_69412880
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef PC eend het volgende:

    [..]

    Van peter kan ik het nog wel begrijpen, maar weet jij wel dat je een jarenlang slepende discussie aan het aanhalen bent?
    Ik haak ff in, haal niks aan. Maar ja hoor, ik heb VOL zien ontstaan
      dinsdag 26 mei 2009 @ 13:31:01 #88
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69415940
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef Gert het volgende:

    [..]

    En dat is niet eens overdreven.
    nope, drom begrijp ik Petertje niet, wat wil die gast nou? Dat iedereen een eigen frum gaat oprichten? bonje? ban's >??
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      dinsdag 26 mei 2009 @ 21:43:58 #89
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_69433832
    Bij DKG was de COS en de SC toch wel redelijk goed gescheiden, misschien dat ie zoiets weer wil?
      Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 21:54:25 #90
    249559 crew  Lavenderr
    pi_69434315
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
    Bij DKG was de COS en de SC toch wel redelijk goed gescheiden, misschien dat ie zoiets weer wil?
    Dat denk ik ook, en dat ben ik wel met hem eens ook. Is duidelijk.
      Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 21:57:57 #91
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69434469
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:

    [..]

    Dat denk ik ook, en dat ben ik wel met hem eens ook. Is duidelijk.
    ik vond de hoeveelheid slowchat echt enorm meevallen. Ik denk dat 98% van de posts over de streams gingen. En de echte slowchat in de topics was dan vnml 's nachts als iedereen lag te slapen.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      dinsdag 26 mei 2009 @ 22:00:21 #92
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_69434572
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:

    [..]

    ik vond de hoeveelheid slowchat echt enorm meevallen. Ik denk dat 98% van de posts over de streams gingen. En de echte slowchat in de topics was dan vnml 's nachts als iedereen lag te slapen.
    Dat kwam ook omdat er altijd genoeg te zeiken was over het programma .
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 22:14:15 #93
    249559 crew  Lavenderr
    pi_69435132
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:

    [..]

    ik vond de hoeveelheid slowchat echt enorm meevallen. Ik denk dat 98% van de posts over de streams gingen. En de echte slowchat in de topics was dan vnml 's nachts als iedereen lag te slapen.
    Er was amper spráke van SC tijdens de Bunker, maar nu trekt dat weer aan. Logisch natuurlijk.
      Admin dinsdag 26 mei 2009 @ 22:28:18 #94
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69435706
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 22:14 schreef Lavenderr het volgende:

    [..]

    Er was amper spráke van SC tijdens de Bunker, maar nu trekt dat weer aan. Logisch natuurlijk.
    jah, maar nu boeit 't ook niet zo. Er staat COS voor het topic, maar je kunt niet echt in de war raken ofzo. De bunker is afgelopen. Het forum is eigenlijk alleen nog maar open vanwege de intriges, rellen e.d.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_69436413
    De COS gaat primair over de streams die te zien zijn, op dat moment. Ik vond het slowchatgehalte idd wel meevallen, wat niet meeviel waren de discussies omtrent de redactie, het spel, de conspiracies en de randverschijnselen. Die waren vaak zo heftig dat 't de actuele streams volledig overschaduwde, zelfs tijdens opdrachten of andere momenten waarop er relevante zaken bezig waren op de stream zelf. Dit is natuurlijk geen slowchat, het is relevant voor de bunker an sich. De vraag is wel of dit in de COS thuis hoort.

    Maar misschien is 't wel ondoenlijk om dat (als aparte reeks) te laten bestaan, als er een 'hot' item is dan wil iedereen 't er graag veel over hebben waar 't op dat moment druk is. Dat zal de COS blijven. Gert, wat vind jij ?

    De discussie over 'de slowchat' volg ik niet helemaal, die heeft gewoon bestaan naast de COS om van alles en nog wat buiten de bunker om te bespreken. Loopt al jaren bij elke RLS en is zeer succesvol. Wat is daar mis mee ?
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 22:46:28 #96
    249559 crew  Lavenderr
    pi_69436433
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 22:28 schreef Danny het volgende:

    [..]

    jah, maar nu boeit 't ook niet zo. Er staat COS voor het topic, maar je kunt niet echt in de war raken ofzo. De bunker is afgelopen. Het forum is eigenlijk alleen nog maar open vanwege de intriges, rellen e.d.
    En daar heb je gelijk in.
    En die roddels, intriges e.d. zijn natuurlijk ook
      Moderator dinsdag 26 mei 2009 @ 22:52:41 #97
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_69436715
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:

    Maar misschien is 't wel ondoenlijk om dat (als aparte reeks) te laten bestaan, als er een 'hot' item is dan wil iedereen 't er graag veel over hebben waar 't op dat moment druk is. Dat zal de COS blijven. Gert, wat vind jij ?
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 11:07 schreef Gert het volgende:

    Ik vond de COS-topics over het algemeen prima verlopen.
    De streamcommentaren werden vrijwel nooit ondergeschoven kndje wegens te veel SC.
    Als de bewoners naar bed gingen, werd het SC-gehalte hoger maar het was m.i. niet dermate storend dat we het echt over een andere boeg moesten gaan gooien qua moderatie.

    Er was soms wat onderling gezeik, helaas heeft dat op de dag van de finale nog tot een ban moeten leiden, maar de sfeer was meestal prima. Wrijvingen die er waren, waren vooral COS-gerelateerd (Marielin 'de zeur' versus 'poppetje Elientje') Tja, dat hoort er een beetje bij.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      dinsdag 26 mei 2009 @ 23:26:32 #98
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69438042
    quote:
    Op dinsdag 26 mei 2009 22:28 schreef Danny het volgende:

    [..]

    jah, maar nu boeit 't ook niet zo. Er staat COS voor het topic, maar je kunt niet echt in de war raken ofzo. De bunker is afgelopen. Het forum is eigenlijk alleen nog maar open vanwege de intriges, rellen e.d.
    Welke rellen en intriges!

    Promises, promises!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      donderdag 28 mei 2009 @ 13:21:55 #99
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_69488684
    Misschien verstandig om na de merge van de diverse gates de TT van het Bart-gate te veranderen in Mariel+Bart gate. Nu zijn mensen op zoek naar deel 9 van Mariell gate , maar vinden niets meer lijkt mij.
    pi_69490500
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 13:21 schreef luciano het volgende:
    Misschien verstandig om na de merge van de diverse gates de TT van het Bart-gate te veranderen in Mariel+Bart gate. Nu zijn mensen op zoek naar deel 9 van Mariell gate , maar vinden niets meer lijkt mij.
    die is al afgelopen
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')