Ja ja, als het moet vist ze je persoonlijk uit de shredder en plakt alle stukjes weer aan elkaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
die kleine dikke druif is lievvvvvvvv
Nouja 1 keer kon ze me echt niet meer redden hahaha maar ze is lievvvvvvvvvvvv!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ja, als het moet vist ze je persoonlijk uit de shredder en plakt alle stukjes weer aan elkaar![]()
ikke ikkequote:
wat was de reden dan ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:55 schreef FuTilE het volgende:
Slechte zaak dat Espabilado geband is! Volgens mij was daar niet zoveel reden toe.
Staat in Feedback\banmeldtopic. Hij zou voor langere periode 'op de man gespeeld hebben', of iets van die strekking.quote:
Dan moet je hier heel stevig je beklag doen, ze luisteren niet naar zachte woorden. En ik zou tubgirl posten! Dat maakt ze scherp!quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Staat in Feedback\banmeldtopic. Hij zou voor langere periode 'op de man gespeeld hebben', of iets van die strekking.
er gaan wel berichten van de gebande over de pm's!! naar mensen die posten hier, zomaar !quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zoals iedereen weet worden bans niet besproken, kap verder eens met slowchatten.
Deze posting had betrekking op de COS - SC discussie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:50 schreef Hobby het volgende:
De laatste dag is ingegaan ,bij het nalezen van deze TBO ben ik er pas achter hoe het zit hier !
Danny zou eigenlijk moeten eindigen met: "Just my 5000¤."quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:13 schreef Peter6000 het volgende:
Daarom eindig ik met de woorden:
Just my 2 cents.![]()
Want dat schijnt zo te horen.
Dat als je een mening geeft, erbij vermeldt dat het jouw 2 centen waren.
Vandaar dat ik me dus aanpas.
Ach hij heeft er wel een mooi filmpakket voor teruggekregenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef APK het volgende:
[..]
Danny zou eigenlijk moeten eindigen met: "Just my 5000¤."
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:34 schreef PC eend het volgende:
Wanneer sluit de tent?
Ik bedoel het forumquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat wordt de laatste fout van de redactie, daar hadden ze nog niet over nagedacht. De komende vier weken zien we dus een tafel in beeld
Daar had de redactie nog niet over nagedacht, de komende vier weken kunnen we hier nog rustig doorpostenquote:
Die partnership gaat nog best ver dus?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar had de redactie nog niet over nagedacht, de komende vier weken kunnen we hier nog rustig doorposten
Scheiden kost nu eenmaal wat tijdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die partnership gaat nog best ver dus?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Scheiden kost nu eenmaal wat tijd
Volgens mij worden er nog rustig 50 COSsen gevuld als ze die stream nog een weekje laten lopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |