Hier is het ook slecht.. buffer de buffer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat ben je toch liev...
Bij mij staat nu het beeld stil, bij jullie ook of is dat die kut Ziggo weer
Vertel niet weer blote tetten hè?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is de stream
Want op mijn pagina loopt 3FM prima![]()
Dat doe ik de hele tijd en ben geen gekke Henkie oftewel blijf niet aan de gangquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:51 schreef bamby het volgende:
[..]
Hier geen ziggo en ook stream stil even ververst en loopt weer
Ik heb me nog steeds niet afgemeldquote:
Ik ga toch nog maar ff lever in de pan gooien. Happie meeprikken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb er anders wel moeite mee
(ook maar ff biertje nemen denk ik)
Thanks,quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Hier is het ook slecht.. buffer de buffer.
Mah ze slapen nu toch.
Kalfslever? gepaneerd en gekruid?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga toch nog maar ff lever in de pan gooien. Happie meeprikken?
Ik ook niet was te vroeg met reagerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele tijd en ben geen gekke Henkie oftewel blijf niet aan de gang
Varkens met ui en appel/quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Kalfslever? gepaneerd en gekruid?![]()
Zo ja, ja!
is ook heerlijk dan doen we kalflever met pruimen en perenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Renate was in de Bunker een citroen maar nu een sappige pruim waar we onze tanden wel in willen zetten
Oke dan ligt dus aan de streamquote:
NEEquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ff op de emmer, mag de camera omhoog?
Zit ie niet in je netvliesquote:
Neuh! ik wil je zienquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ff op de emmer, mag de camera omhoog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |