Je komt hier steeds ook echt en alleen maar wat Ajax gerelateerd is en je niet zint hé?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef Ritmo het volgende:
Hou eens op ieder persoon vragen te stellen mbt Ajax.
Ik dacht dat Ibi nog wel gebruikelijk was in Marokkaanse kring?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Elly, Ibi: en dan zeggen ze dat er geen homo's in de voetballerij zijn.²
Aan Foppe: "Wil je naar Ajax?"quote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je komt hier steeds ook echt en alleen maar wat Ajax gerelateerd is en je niet zint hé?
As usual.. zodra er grote clubs komen kan je alleen maar verkopen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En uiteindelijk krijgt ie straks gewoon de deksel op de neus.
Ik heb het zelf nooit gehoord, zijn matties zullen hem zo wel noemen. Is niet typisch Marokkaans. Mijn broertje heet Abdullah en wordt altijd Appie genoemd. Slaat nergens op, maar ik post aardig wat.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ibi nog wel gebruikelijk was in Marokkaanse kring?
Waarom ben jij altijd zo bozig? Lachen is gezond hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Ritmo het volgende:
Hihi hij zei "Ellie", laten we daar een kwartier om lachen.
Overnuchtere Nederlanders.
ja of Ajax dat ze wéér een middelmatige speler voor teveel geld kopen, dwaas.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe heet jij?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
'
Ik heb het zelf nooit gehoord, zijn matties zullen hem zo wel noemen. Is niet typisch Marokkaans. Mijn broertje heet Abdullah en wordt altijd Appie genoemd. Slaat nergens op, maar ik post aardig wat.²
Exact.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ibi is zijn roepnaam .quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
'
Ik heb het zelf nooit gehoord, zijn matties zullen hem zo wel noemen. Is niet typisch Marokkaans. Mijn broertje heet Abdullah en wordt altijd Appie genoemd. Slaat nergens op, maar ik post aardig wat.²
Geen idee, FOK! is m'n uitlaatklep ofzo. En ik heb een hekel aan die "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg"-mentaliteit.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo bozig? Lachen is gezond hoor.
als Genee in de lach schiet is het hier nog ergerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Ritmo het volgende:
Hihi hij zei "Ellie", laten we daar een kwartier om lachen.
Overnuchtere Nederlanders.
2 miljoen.. dat is het salaris dat we kwijt zijn aan luque .. nou een grotere miskoop hebben we nog niet gehad .quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
ja of Ajax dat ze wéér een middelmatige speler voor teveel geld kopen, dwaas.
Inderdaad. Ik krijg het moeizaam mijn strot uit, maar ik begin alweer naar Crane te verlangen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo bozig? Lachen is gezond hoor.
wat zeg je Tong ?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Slaat nergens op, maar ik post aardig wat.²
2 miljoen is een schijntje, dwaas.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
ja of Ajax dat ze wéér een middelmatige speler voor teveel geld kopen, dwaas.
Sno, Oleguer?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
2 miljoen.. dat is het salaris dat we kwijt zijn aan luque .. nou een grotere miskoop hebben we nog niet gehad .
Tong is toch een belg?quote:
Oleguer is geen miskoop. Sno wel. Maar zo'n grote miskoop is het niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sno, Oleguer?![]()
Sulejmani is geen miskoop, maar daar is wel veel te veel voor betaald.
Ehhh?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik krijg het moeizaam mijn strot uit, maar ik begin alweer naar Crane te verlangen.
alleen op dinsdag toch ?quote:
Wollah?quote:
Oleguer geen miskoop? En waarom is Sno geen grote miskoop? Iedere cent voor die nietsnut is teveel. Hebben ze toch wel aardig wat voor betaald.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oleguer is geen miskoop. Sno wel. Maar zo'n grote miskoop is het niet.
Tajinquote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat heeft je vrouwelijk schoon dit keer klaargemaakt Banshee?
Niet zo groot als Luque ..quote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oleguer geen miskoop? En waarom is Sno geen grote miskoop? Iedere cent voor die nietsnut is teveel. Hebben ze toch wel aardig wat voor betaald.
Is dat zo? Die kan van mij de t**** krijgen anders.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je krijgt trouwens de groeten van Rots
Rfisa:quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat heeft je vrouwelijk schoon dit keer klaargemaakt Banshee?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat zo? Die kan van mij de t**** krijgen anders.
Omdat hij een chassis heeft waar je u tegen zegt. Heb je gezien hoe degelijk hij op zijn velgen staat.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oleguer geen miskoop? En waarom is Sno geen grote miskoop? Iedere cent voor die nietsnut is teveel. Hebben ze toch wel aardig wat voor betaald.
isschien omdat hij daar niet echt uit de verf kwamquote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Kopbal het volgende:
Lulring heeft al-tijd babbels tegen Feyenoord.
Honda moest aan de dood geloven?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Rfisa:
Heerlijke rfisa, zie onderstaande:
[ afbeelding ]²
het is ook gewoon een vies,eng en achterbaks mannetje.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
isschien omdat hij daar niet echt uit de verf kwam
Huh?quote:
Ik zat even niet op te letten maar wat zei ie?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Kopbal het volgende:
Lulring heeft al-tijd babbels tegen Feyenoord.
Wel een goede voetballer.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
het is ook gewoon een vies,eng en achterbaks mannetje.
Nou daar zou ik niet al te trots op zijn. Er sturen ook regelmatig mensen mailtjes vanuit Nieuw-Zeeland, Australie, Palm Beach, Uruzgan in Irak en andere verre oorden.quote:
Dat is vaak zo met Marokkaans eten, maar heerlijk smaakvol.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het ziet er nogal ranzig uit, net een Japanse kost.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Het ziet er nogal ranzig uit, net een Japanse kots.
Dat Feyenoord tegen viel, dus snap het punt niiet zo. Maarja mss viel het kopbal en consorten meequote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zat even niet op te letten maar wat zei ie?
Altijd he.quote:
Valt mee man!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef Ritmo het volgende:
Hoe kom je er verdomme op? Het gaat over Italie, dan noem je Mancini en kom je weer bij Ajax.
Voetbal International.
Hoe kom je er verdomme op? Het gaat over Italie, dan noem je Mancini en kom je weer bij Ajax.![]()
Voetbal International.
Is dat je vriend naast je ?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Valt mee man!
[ afbeelding ]
Ik ben die rechter.²
Hoe kom je er verdomme op? Het gaat over Italie, dan noem je Mancini en kom je weer bij Ajax.![]()
Voetbal International.
Lurling heeft zich wel vaker negatief uitgelaten over Feyenoord, vaak opruiende teksten voor de wedstrijd oid. Ook stak hij zijn tong uit naar het uitvak afgelopen zaterdagquote:Op maandag 18 mei 2009 22:54 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat Feyenoord tegen viel, dus snap het punt niiet zo. Maarja mss viel het kopbal en consorten mee.
Nee, neef in Marokko.quote:
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:54 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat Feyenoord tegen viel, dus snap het punt niiet zo. Maarja mss viel het kopbal en consorten mee.
Inderdaad:quote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef buddyb het volgende:
personality
johan met z'n engelse woorden ook he
Voetbal International.
Ik zeg het niet graag, maar hij is echt overhyped, ik kan hem niet betrappen op echt talent. En dat tedere hoofdje van hem, welke verdediger schrikt daar van?quote:
crtl+shiftquote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Kriegel het volgende:
Gijp± "Hij mist uitstraling!'
Johan± "Hij zou bij Lienden niet misstaan!"
±D
Geef toe dat het enorm debiele bruggetjes zijn. Alsof de vacature bij Ajax hét nieuws is dat heel Nederland en Europa bezig houdt.quote:
PSV is gewoon geen spraakmakende club. Valt weinig over te vertellen. Ze moeten toch aan de kijkcijfers denken, dus praten ze vooral over de grote clubs.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben PSV supporters je familie verkracht ofzo
Hij kan altijd nog bij het circus, met die salto mortale van 'mquote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar hij is echt overhyped, ik kan hem niet betrappen op echt talent. En dat tedere hoofdje van hem, welke verdediger schrikt daar van?²
idd. psv = zapmomentjequote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV is gewoon geen spraakmakende club. Valt weinig over te vertellen. Ze moeten toch aan de kijkcijfers denken, dus praten ze vooral over de grote clubs.
Deze post zegt genoegquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV is gewoon geen spraakmakende club. Valt weinig over te vertellen. Ze moeten toch aan de kijkcijfers denken, dus praten ze vooral over de grote clubs.
Het was gewoon een sneer naar SV omdat hun allemaal namen als trainer bij ajax gingen noemen, maar dat had jij nog niet door.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geef toe dat het enorm debiele bruggetjes zijn. Alsof de vacature bij Ajax hét nieuws is dat heel Nederland en Europa bezig houdt.
Hij zou zo weer de dag top-5 kunnen gaan presenteren.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Ritmo het volgende:
Wtf slikt die Jeroen Post? Die ziet er nog PRECIES hetzelfde uit als 12 jaar geleden.
Ow ik zat niet de hele uitzending op te letten, dacht dat het serieus was.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het was gewoon een sneer naar SV omdat hun allemaal namen als trainer bij ajax gingen noemen, maar dat had jij nog niet door.
Ja echt he?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij zou zo weer de dag top-5 kunnen gaan presenteren.
Box ouwe jeweetquote:Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jammer dat je niet met argumenten komt. Zegt genoeg over jou.
Het is ook nog eens stil.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
Het publiek begint te fluiten in de arena, zou het gewoon aan het stadion liggen?
20.000quote:Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveel man komen er op zo'n gedrocht als dit af?
Alle wedstrijden waren ook saai behalve de laatste wedstrijd nietquote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
Het publiek begint te fluiten in de arena, zou het gewoon aan het stadion liggen?
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
Dat is gewoon één fluitende gast, dat klinkt al snel als een heel publiek in die galmbak.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
Wordt VI opgenomen in de ArenA ????quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef Kriegel het volgende:
Dat is gewoon één fluitende gast, dat klinkt al snel als een heel publiek in die galmbak.
"Op tv leek het alsof ik seconden op het been van mijn tegenstander stond," zegt Daemen. "Ik zat vast in zijn sok, daarom leek het zo ernstig." (bron)quote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef De_kromme het volgende:
zo zieke overtreding van daemen
Bwhahahaha, ik moet nog een beter excuus horen over een ongelofelijk smerige overtredingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef Veerboot het volgende:
Lekkere uitzending weer
[..]
"Op tv leek het alsof ik seconden op het been van mijn tegenstander stond," zegt Daemen. "Ik zat vast in zijn sok, daarom leek het zo ernstig." (bron)
Het blijft echt apart die bulderlach. Hij komt vaak echt genadeloos hard vanuit het niets en vaak ook om niet echt grappige dingen. Als je niet beter zou weten zou je echt denken dat er een steekje los zit bij de beste man.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:40 schreef MaxPower het volgende:
Heeft iemand die lach van Genee op mp3? Die moet ik als ringtone hebben.
Gister pwnde hij Derksen hard met goede argumenten. Derksen moest duidelijk zijn meerdere erkennen en zei toen maar dat hij het een 'onzinnige discussie' vond.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:07 schreef Stofje het volgende:
Toch is Genee tamelijk intelligent. Hij wint het vaak van Johan op inhoud, vind ik wel knap.
Genee heeft toch ook gestudeerd?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gister pwnde hij Derksen hard met goede argumenten. Derksen moest duidelijk zijn meerdere erkennen en zei toen maar dat hij het een 'onzinnige discussie' vond.![]()
De feitenkennis van Genee is ook echt ziek, hij weet alles. Hij volgt ook alles. Als Kraaij, Gijp of Johan begint over een nieuwsbericht van RTV Noord-Holland ofzo weet Genee altijd waar het over gaat en kan hij vaak het desbetreffende bericht nog even samenvatten. Dat is knap.
Jep.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilfred_Geneequote:Genee heeft eerst het gymnasium gevolgd, waar hij vicepraeses was in de Leeuwarder Gymnasiasten Club, daarna ging hij naar de Rijksuniversiteit Groningen. Hij studeerde daar rechten.
kan ie altijd dus nog rijdende rechter wordenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jep.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilfred_Genee
is toch niets voor dit topic dan ?quote:
hopelijk dan wel 1,5 uurquote:Op maandag 25 mei 2009 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij begint het vanavond later, want de bedoeling is dat Cambuur - Zwolle live op RTL7 komt.
Ok. Wist ik niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij begint het vanavond later, want de bedoeling is dat Cambuur - Zwolle live op RTL7 komt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef Eilanden het volgende:
Eerst Cambuur - Zwolle live en daarna Voetbal International .. begint dus ietsje later, net door Genee gezegd op RTL7
Doe maar niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wil er best een kratje op zetten hoor.
zou niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Wel onprofessioneel dat dit niet op teletekst of in elk geval in de digitale tv-gids gemeld wordt.
Wacht maar even.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:16 schreef Fargo het volgende:
Duel gespeeld, kan gewoon om 21.30 uur beginnen!
Das in no-time gebeurd is het van ziggo?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wacht maar even.
Mijn broer is mijn nieuwe Digitale TV-pakket aan het instellen
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef maril het volgende:
Heb er zin in.
ook sport1 nemen tongquote:Op maandag 25 mei 2009 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wacht maar even.
Mijn broer is mijn nieuwe Digitale TV-pakket aan het instellen
Rene van der Gijp. Goed? Goed?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef SimK het volgende:
'Jah maar Wilfred, ik heb zitten kijken he, naar die wedstrijd. En het is echt helemaal niets. Waarom nou niet gewoon die vent in dat zwarte pak af laten fluiten?'
Kraaijquote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef Kopbal het volgende:
'En ik wil toch even van de gelegenheid gebruik maken en weet dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat het echt on-ge-lo-ve-lijk is wat Menzo heeft neergezet bij Cambuur. Petje af voor die man, of niet Johan?'
Met beelden!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:58 schreef Superheld het volgende:
Dat ze het lang over Feyenoord-NAC gaan hebben![]()
een of andere jupiler prijsquote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef koemleit het volgende:
wat is dat toch voor een gouden stier voorop tafel?
Neejoh, die blijven toch gewoon doorknallen mag ik hopen?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:04 schreef Palmboom313 het volgende:
De uitzending duurt dus maar 45 minuten
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh, die blijven toch gewoon doorknallen mag ik hopen?
Had je er niks meer op te zeggen trouwens, alweer ingezien dat ik gelijk had?
heb alleen dat gezienquote:Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Edit.
Ga je nou eens normaal gedragen.
Hij zei we gaan tot diep in de nacht door.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:04 schreef Palmboom313 het volgende:
De uitzending duurt dus maar 45 minuten
Whehe idd, het moet worden zoals die promo. Fucking briljantquote:Op maandag 25 mei 2009 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zei we gaan tot diep in de nacht door.
Precies op tijd klaar met het installeren van de zenders.
Let The Show begin
Uiteraard.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:15 schreef Rikketik het volgende:
De Gijp is weer licht aangeschoten.
Inderdaad. Sowieso hoeft zoiets niet in de media.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:18 schreef Merkie het volgende:
Sympathiek hoor van Ruud, maar van de manier waarop Hansie het moet vertellen krijg ik weer kotsneigingen.
Overschatte speler. Echt.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef koemleit het volgende:
hmm van nistelrooij beschikbaar voor oranje toch verrassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |