wat zeg je Tong ?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Slaat nergens op, maar ik post aardig wat.²
2 miljoen is een schijntje, dwaas.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
ja of Ajax dat ze wéér een middelmatige speler voor teveel geld kopen, dwaas.
Sno, Oleguer?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
2 miljoen.. dat is het salaris dat we kwijt zijn aan luque .. nou een grotere miskoop hebben we nog niet gehad .
Tong is toch een belg?quote:
Oleguer is geen miskoop. Sno wel. Maar zo'n grote miskoop is het niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Sno, Oleguer?![]()
Sulejmani is geen miskoop, maar daar is wel veel te veel voor betaald.
Ehhh?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik krijg het moeizaam mijn strot uit, maar ik begin alweer naar Crane te verlangen.
alleen op dinsdag toch ?quote:
Wollah?quote:
Oleguer geen miskoop? En waarom is Sno geen grote miskoop? Iedere cent voor die nietsnut is teveel. Hebben ze toch wel aardig wat voor betaald.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oleguer is geen miskoop. Sno wel. Maar zo'n grote miskoop is het niet.
Tajinquote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat heeft je vrouwelijk schoon dit keer klaargemaakt Banshee?
Niet zo groot als Luque ..quote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oleguer geen miskoop? En waarom is Sno geen grote miskoop? Iedere cent voor die nietsnut is teveel. Hebben ze toch wel aardig wat voor betaald.
Is dat zo? Die kan van mij de t**** krijgen anders.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je krijgt trouwens de groeten van Rots
Rfisa:quote:Op maandag 18 mei 2009 22:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat heeft je vrouwelijk schoon dit keer klaargemaakt Banshee?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat zo? Die kan van mij de t**** krijgen anders.
Omdat hij een chassis heeft waar je u tegen zegt. Heb je gezien hoe degelijk hij op zijn velgen staat.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oleguer geen miskoop? En waarom is Sno geen grote miskoop? Iedere cent voor die nietsnut is teveel. Hebben ze toch wel aardig wat voor betaald.
isschien omdat hij daar niet echt uit de verf kwamquote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Kopbal het volgende:
Lulring heeft al-tijd babbels tegen Feyenoord.
Honda moest aan de dood geloven?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Rfisa:
Heerlijke rfisa, zie onderstaande:
[ afbeelding ]²
het is ook gewoon een vies,eng en achterbaks mannetje.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:48 schreef Chadi het volgende:
[..]
isschien omdat hij daar niet echt uit de verf kwam
Huh?quote:
Ik zat even niet op te letten maar wat zei ie?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:47 schreef Kopbal het volgende:
Lulring heeft al-tijd babbels tegen Feyenoord.
Wel een goede voetballer.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
het is ook gewoon een vies,eng en achterbaks mannetje.
Nou daar zou ik niet al te trots op zijn. Er sturen ook regelmatig mensen mailtjes vanuit Nieuw-Zeeland, Australie, Palm Beach, Uruzgan in Irak en andere verre oorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |