Je komt hier steeds ook echt en alleen maar wat Ajax gerelateerd is en je niet zint hé?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:34 schreef Ritmo het volgende:
Hou eens op ieder persoon vragen te stellen mbt Ajax.
Ik dacht dat Ibi nog wel gebruikelijk was in Marokkaanse kring?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Elly, Ibi: en dan zeggen ze dat er geen homo's in de voetballerij zijn.²
Aan Foppe: "Wil je naar Ajax?"quote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je komt hier steeds ook echt en alleen maar wat Ajax gerelateerd is en je niet zint hé?
As usual.. zodra er grote clubs komen kan je alleen maar verkopen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En uiteindelijk krijgt ie straks gewoon de deksel op de neus.
Ik heb het zelf nooit gehoord, zijn matties zullen hem zo wel noemen. Is niet typisch Marokkaans. Mijn broertje heet Abdullah en wordt altijd Appie genoemd. Slaat nergens op, maar ik post aardig wat.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:37 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ibi nog wel gebruikelijk was in Marokkaanse kring?
Waarom ben jij altijd zo bozig? Lachen is gezond hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Ritmo het volgende:
Hihi hij zei "Ellie", laten we daar een kwartier om lachen.
Overnuchtere Nederlanders.
ja of Ajax dat ze wéér een middelmatige speler voor teveel geld kopen, dwaas.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe heet jij?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
'
Ik heb het zelf nooit gehoord, zijn matties zullen hem zo wel noemen. Is niet typisch Marokkaans. Mijn broertje heet Abdullah en wordt altijd Appie genoemd. Slaat nergens op, maar ik post aardig wat.²
Exact.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ibi is zijn roepnaam .quote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
'
Ik heb het zelf nooit gehoord, zijn matties zullen hem zo wel noemen. Is niet typisch Marokkaans. Mijn broertje heet Abdullah en wordt altijd Appie genoemd. Slaat nergens op, maar ik post aardig wat.²
Geen idee, FOK! is m'n uitlaatklep ofzo. En ik heb een hekel aan die "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg"-mentaliteit.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo bozig? Lachen is gezond hoor.
als Genee in de lach schiet is het hier nog ergerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:39 schreef Ritmo het volgende:
Hihi hij zei "Ellie", laten we daar een kwartier om lachen.
Overnuchtere Nederlanders.
2 miljoen.. dat is het salaris dat we kwijt zijn aan luque .. nou een grotere miskoop hebben we nog niet gehad .quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
ja of Ajax dat ze wéér een middelmatige speler voor teveel geld kopen, dwaas.
Inderdaad. Ik krijg het moeizaam mijn strot uit, maar ik begin alweer naar Crane te verlangen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo bozig? Lachen is gezond hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |