Dat zal het wel zijn ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:54 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat Feyenoord tegen viel, dus snap het punt niiet zo. Maarja mss viel het kopbal en consorten mee.
Inderdaad:quote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef buddyb het volgende:
personality
johan met z'n engelse woorden ook he
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef Ritmo het volgende:
Hoe kom je er verdomme op? Het gaat over Italie, dan noem je Mancini en kom je weer bij Ajax.![]()
Voetbal International.
Ik zeg het niet graag, maar hij is echt overhyped, ik kan hem niet betrappen op echt talent. En dat tedere hoofdje van hem, welke verdediger schrikt daar van?quote:
crtl+shiftquote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Kriegel het volgende:
Gijp± "Hij mist uitstraling!'
Johan± "Hij zou bij Lienden niet misstaan!"
±D
Geef toe dat het enorm debiele bruggetjes zijn. Alsof de vacature bij Ajax hét nieuws is dat heel Nederland en Europa bezig houdt.quote:
PSV is gewoon geen spraakmakende club. Valt weinig over te vertellen. Ze moeten toch aan de kijkcijfers denken, dus praten ze vooral over de grote clubs.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben PSV supporters je familie verkracht ofzo
Hij kan altijd nog bij het circus, met die salto mortale van 'mquote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar hij is echt overhyped, ik kan hem niet betrappen op echt talent. En dat tedere hoofdje van hem, welke verdediger schrikt daar van?²
idd. psv = zapmomentjequote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV is gewoon geen spraakmakende club. Valt weinig over te vertellen. Ze moeten toch aan de kijkcijfers denken, dus praten ze vooral over de grote clubs.
Deze post zegt genoegquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV is gewoon geen spraakmakende club. Valt weinig over te vertellen. Ze moeten toch aan de kijkcijfers denken, dus praten ze vooral over de grote clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |