Dat zal het wel zijn ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:54 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat Feyenoord tegen viel, dus snap het punt niiet zo. Maarja mss viel het kopbal en consorten mee.
Inderdaad:quote:Op maandag 18 mei 2009 22:59 schreef buddyb het volgende:
personality
johan met z'n engelse woorden ook he
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:55 schreef Ritmo het volgende:
Hoe kom je er verdomme op? Het gaat over Italie, dan noem je Mancini en kom je weer bij Ajax.![]()
Voetbal International.
Ik zeg het niet graag, maar hij is echt overhyped, ik kan hem niet betrappen op echt talent. En dat tedere hoofdje van hem, welke verdediger schrikt daar van?quote:
crtl+shiftquote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Kriegel het volgende:
Gijp± "Hij mist uitstraling!'
Johan± "Hij zou bij Lienden niet misstaan!"
±D
Geef toe dat het enorm debiele bruggetjes zijn. Alsof de vacature bij Ajax hét nieuws is dat heel Nederland en Europa bezig houdt.quote:
PSV is gewoon geen spraakmakende club. Valt weinig over te vertellen. Ze moeten toch aan de kijkcijfers denken, dus praten ze vooral over de grote clubs.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hebben PSV supporters je familie verkracht ofzo
Hij kan altijd nog bij het circus, met die salto mortale van 'mquote:Op maandag 18 mei 2009 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar hij is echt overhyped, ik kan hem niet betrappen op echt talent. En dat tedere hoofdje van hem, welke verdediger schrikt daar van?²
idd. psv = zapmomentjequote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV is gewoon geen spraakmakende club. Valt weinig over te vertellen. Ze moeten toch aan de kijkcijfers denken, dus praten ze vooral over de grote clubs.
Deze post zegt genoegquote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV is gewoon geen spraakmakende club. Valt weinig over te vertellen. Ze moeten toch aan de kijkcijfers denken, dus praten ze vooral over de grote clubs.
Het was gewoon een sneer naar SV omdat hun allemaal namen als trainer bij ajax gingen noemen, maar dat had jij nog niet door.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geef toe dat het enorm debiele bruggetjes zijn. Alsof de vacature bij Ajax hét nieuws is dat heel Nederland en Europa bezig houdt.
Hij zou zo weer de dag top-5 kunnen gaan presenteren.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Ritmo het volgende:
Wtf slikt die Jeroen Post? Die ziet er nog PRECIES hetzelfde uit als 12 jaar geleden.
Ow ik zat niet de hele uitzending op te letten, dacht dat het serieus was.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het was gewoon een sneer naar SV omdat hun allemaal namen als trainer bij ajax gingen noemen, maar dat had jij nog niet door.
Ja echt he?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hij zou zo weer de dag top-5 kunnen gaan presenteren.
Box ouwe jeweetquote:Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jammer dat je niet met argumenten komt. Zegt genoeg over jou.
Het is ook nog eens stil.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
Het publiek begint te fluiten in de arena, zou het gewoon aan het stadion liggen?
20.000quote:Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveel man komen er op zo'n gedrocht als dit af?
Alle wedstrijden waren ook saai behalve de laatste wedstrijd nietquote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
Het publiek begint te fluiten in de arena, zou het gewoon aan het stadion liggen?
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
Dat is gewoon één fluitende gast, dat klinkt al snel als een heel publiek in die galmbak.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Kopbal het volgende:
Wordt VI opgenomen in de ArenA ????quote:Op maandag 18 mei 2009 23:13 schreef Kriegel het volgende:
Dat is gewoon één fluitende gast, dat klinkt al snel als een heel publiek in die galmbak.
"Op tv leek het alsof ik seconden op het been van mijn tegenstander stond," zegt Daemen. "Ik zat vast in zijn sok, daarom leek het zo ernstig." (bron)quote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef De_kromme het volgende:
zo zieke overtreding van daemen
Bwhahahaha, ik moet nog een beter excuus horen over een ongelofelijk smerige overtredingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:09 schreef Veerboot het volgende:
Lekkere uitzending weer
[..]
"Op tv leek het alsof ik seconden op het been van mijn tegenstander stond," zegt Daemen. "Ik zat vast in zijn sok, daarom leek het zo ernstig." (bron)
Het blijft echt apart die bulderlach. Hij komt vaak echt genadeloos hard vanuit het niets en vaak ook om niet echt grappige dingen. Als je niet beter zou weten zou je echt denken dat er een steekje los zit bij de beste man.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:40 schreef MaxPower het volgende:
Heeft iemand die lach van Genee op mp3? Die moet ik als ringtone hebben.
Gister pwnde hij Derksen hard met goede argumenten. Derksen moest duidelijk zijn meerdere erkennen en zei toen maar dat hij het een 'onzinnige discussie' vond.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:07 schreef Stofje het volgende:
Toch is Genee tamelijk intelligent. Hij wint het vaak van Johan op inhoud, vind ik wel knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |