quote:Op zondag 24 mei 2009 22:09 schreef bulbjes het volgende:
Nou mensen, hier was nou alle drukte over, idd die aap dus:
Wat een anti-climax he? ;-)
Ik ben 'bang' dat dat toch het nieuws was?quote:Op maandag 25 mei 2009 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Die aap is al miljoenen jaren oud, al jaren geleden gevonden en al dagen geleden in het nieuws.
ik wacht nog op de gebeurtenis van vandaag
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:27 schreef Dragorius het volgende:
Ik liet net een scheet...volgens mij was dat de Missing Stink
Big bang, er zijn complete documentaires met bewijzen, en dat is geen filosofie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:30 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
nee goed er is geen god...maar hoe denkt men hoe dat beestje is onstaan..zomaar uit het niets zo van plop je bent er...ik zeg niet dat er een god bestaat..maar dat ze dan eens proberen te achterhalen hoe alles is onstaan...dan doen ze pas iets nuttigs...en niet gaan filosoferen...want dan blijkt het nog een grote leugen te zijn ...eerst eens achterhalen hoe alles is onstaan...dan de volgorde van hoe en wat.
quote:It has been a secret for 47 million years. Have we finally found The Missing Link? Witness history being made as a revolutionary find begins to unravel this mystery and provide clues to the lost origin of the human species. This will be a global event unlike anything you've ever seen. This changes everything.
Dan blijf ik toch tot 3 uur opquote:Op maandag 25 mei 2009 18:55 schreef TheJanitor het volgende:
Vandaag om 9 uur (3 uur 's nachts NL tijd) is het dan eindelijk zover.
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
quote:
quote:Decoding The Past: Mayan Doomsday Prophecy
The world is coming to an end on December 21, 2012! The ancient Maya made this stunning prediction more than 2,000 years ago. We'll peel back the layers of mystery and examine in detail how the Maya calculated the exact date of doomsday. Journey back to the ancient city of Chichen Itza, the hub of Maya civilization deep in the heart of Mexico's Yucatan Peninsula, to uncover the truth about this prophecy. The Maya were legendary astronomers and timekeepers--their calendar is more accurate than our own. By tracking the stars and planets they assigned great meaning to astronomical phenomena and made extraordinary predictions based on them--many of which have come true. Could their doomsday prophecy be one of them? In insightful interviews archaeologists, astrologers, and historians speculate on the meaning of the 2012 prophecy. Their answers are as intriguing as the questions.
Oeh die leek mij dan ook wel leuk!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:38 schreef TheJanitor het volgende:
Het programma ervoor lijkt me nog interessanter, dat neem ik ook maar op. Kan niet live kijken, morgen 2 examens en verslag inleveren.![]()
[..]
Ik zet gewoon m'n wekker wat later, heb me al in geen eeuwen verslapen dus dat kan wel weer een keer :-)quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef djpdjpnl het volgende:
Als we morgenmiddag allemaal dood gaan, bel even.. dan blijf ik morgenochtend lekker liggen.
Waarom houden dit soort fenomenen altijd en alleen maar rekening met Amerika?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, breng de mensen even op een idee!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:58 schreef Michielos het volgende:
de regering houdt het voor ons achter !!!!
Kwam hier wel rond 4u over dus het zou natuurlijk na de bekendmaking op gang zijn gekomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:13 schreef rouwe111 het volgende:
[..]
Jawel, heb je dat onweer niet gehoord
En de ravage heeft een pietsje mijn kijk op de wereld veranderd.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:15 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Kwam hier wel rond 4u over dus het zou natuurlijk na de bekendmaking op gang zijn gekomen.
Er staat ook een filmpje maar dat kan ik niet zienquote:An incredible 95 percent complete fossil of a 47-million-year-old human ancestor has been discovered and, after two years of secret study, an international team of scientists has revealed it to the world. The fossil’s remarkable state of preservation allows an unprecedented glimpse into early human evolution. Discovered in Messel Pit, Germany, it represents the moment before anthropoid primates--the group that would later evolve into humans, apes and monkeys--began to split from lemurs and other prosimian primates. This groundbreaking discovery fills in a critical gap in human and primate evolution.
Zeker wel. Een mooie uitzending over een mooie vondstquote:
Dit is gewoon een Epic fail. En keer op keer trapt men erin...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:01 schreef Electro-Worm het volgende:
Als ik dibble zou zijn zou ik me helemaal kapotschamen omdat ie keer op keer kuttopics aanmaakt die echt helemaal nergens op slaan.
Vertel eens, wie is er nou eigenijk waar in getrapt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Epic fail. En keer op keer trapt men erin...
Nieuw datumpje prikken dan maar?
Ja dat bedacht ik mij ook, het lijkt alsof er een hele meute klakkeloos reageert op de TTquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:01 schreef sjoep het volgende:
[..]
Vertel eens, wie is er nou eigenijk waar in getrapt?
Mensen zoals Mattheus in de hype van HistoryChannel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:01 schreef sjoep het volgende:
[..]
Vertel eens, wie is er nou eigenijk waar in getrapt?
enquote:Op maandag 18 mei 2009 12:16 schreef Matteüs het volgende:
Wel lachen dat sommigen hier de suggesties van de schrijver van het artikel in de Times, die 47 miljoen jaar oude fossiel, aannemen alsof dat het antwoord is.
Gezien de introfilm en de inleidende teksten daarvan is te concluderen dat het daar niets mee te maken heeft.
Misschien dat hij nu zelf ook inziet hoe arrogant hij over kan komen terwijl hij domme uitspraken doetquote:Op maandag 18 mei 2009 12:24 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar als de intro spreekt over iets wat onze geschiedenis op de kop zet en invloed heeft op onze lucht, ons water en ons leven... dan is dat nooit een fossiel van hoe oud ook.
Ik denk dat die artikelschrijver de zaak wilde bashen/belachelijk maken, en men het klakkeloos aanneemt zonder na te denken.
He, gelukkig was er nog een moment voor je om dat nog maar eens te zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef _Led_ het volgende:
Misschien dat hij nu zelf ook inziet hoe arrogant hij over kan komen terwijl hij domme uitspraken doet
Die TT was sowieso al te belachelijk voor woorden maar goed, daar is het TRU voor, daar mag datquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik mij ook, het lijkt alsof er een hele meute klakkeloos reageert op de TT
Ja, ik mag van geluk sprekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef sjoep het volgende:
[..]
He, gelukkig was er nog een moment voor je om dat nog maar eens te zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |