Wat is daar de logica achter eigenlijk? Is het zaterdag in Amerika nee toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit zo te denken van ... WTF, nu al qualMaar tis natuurlijk Assen..
Traditie. Racen mocht vroeger natuurlijk niet op zondag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is daar de logica achter eigenlijk? Is het zaterdag in Amerika nee toch?
een christelijke achtergrond in de jaren 50 toen deze traditie begon. Toen hebben ze het maar zo gelatenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is daar de logica achter eigenlijk? Is het zaterdag in Amerika nee toch?
Okeee dan... Die amerikanen zullen ons hier wel zwaar vaag vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een christelijke achtergrond in de jaren 50 toen deze traditie begon. Toen hebben ze het maar zo gelaten
Die gresini polo's zijn echt nicequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:17 schreef HMaster-II het volgende:Alex di Angelis stond achter de GT bocht tribune in de stand handtekeningen uit te delen op posters en petjes.
Hij heeft mijn daar aangeschafte Team-polo-shirt van handtekening voorzien![]()
Was toch best fris op de hoofdtribune vandaag. dat je in de schaduw zat merkte je toch aardig. Achter de tribunes was het echt vele malen warmer.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:08 schreef Desunoto het volgende:
Niet zo negatief denken.![]()
De buien vallen precies tussen de races door zodat er minimale uitloop ontstaat.
Buitje om 14:10 ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens dat plaatje nietMaar ik hoop dat je gelijk hebt
ik ben allang blij dat RTL7 het uitzend, die prutsers van de publieke omroep hoef je niet meer aan te kloppen tegenwoordig..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:56 schreef Bolter het volgende:
Weten jullie toevallig of er een livestream beschkbaar is? Was ook vergeten dat het op zaterdag was en zit nu heel de dag op de faculteit.
http://atdhe.net/7588/watch-moto-gp-grand-prix-netherlandsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:56 schreef Bolter het volgende:
Weten jullie toevallig of er een livestream beschkbaar is? Was ook vergeten dat het op zaterdag was en zit nu heel de dag op de faculteit.
Ik keek naar de BBC, daar was het nog wel leuk. Voor de rest is er vrij weinig aan, ik denk dat Rossi zo'n beetje het kampioenschap gaat winnen hier.quote:
quote:
Die was weer half dood... Ik ben benieuwd of er toch iets mis is met hem, dit kan niet gezond zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:44 schreef m1155 het volgende:
Waar was Stoner bij de persconferentie ?
Vanavond nog een keer laat samenvatting.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:03 schreef LordNemephis het volgende:
Wordt de race nog ergens in z'n geheel herhaald? TV of internet?
bronquote:ASSEN - Motorcoureur Casey Stoner is zaterdag direct na huldigingsceremonie bij de TT van Assen in elkaar gezakt. Met buikklachten moest de Australiër naar de medische post van circuitarts Costa. De wereldkampioen van 2007 kon de pers niet meer te woord staan.
Stoner voelde zich vorige week na de GP van Catalonië ook al niet goed na de race. Dit keer overkwam de 23-jarige wegracer hetzelfde.
Hij werd in de TT derde op grote afstand van winnaar Valentini Rossi. De coureur van Ducati klom nog wel op het podium, maar zakte na de champagneceremonie in elkaar.
Die mensen moeten wel een behoorlijke plaat voor hun kop hebben dan. Na de vorige race was hij echt zichtbaar kapot, dat had mijns inziens weinig met zeuren te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:03 schreef Fir3fly het volgende:
Echt zo zonde, en dan zijn er nog steeds mensen die hem compleet afbranden en zeggen dat hij zo veel zeurt. Volgens mij is die Ducati gewoon een moordmachine.
Ik denk dat Stoner sowieso geen kans maakt tegen het Yamaha geweld. Plaats 1-2-4-6 voor yamaha zegt genoeg.... Ik hoop eigenlijk dat lorenzo rossi nog een paar keer kan verslaan, maar ben ook bang dat rossi voor de laatste race al WK is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:03 schreef Fir3fly het volgende:
Echt zo zonde, en dan zijn er nog steeds mensen die hem compleet afbranden en zeggen dat hij zo veel zeurt. Volgens mij is die Ducati gewoon een moordmachine.
Klinkt niet best, ik hoop echt dat het niet ernstig is. Ten eerste omdat ik groot fan van hem ben en ten tweede omdat anders het kampioenschap al beslist is.
Mooie beelden. Geweldig dat ik erbij mocht zijn.quote:
Dat is wel heel kut.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:03 schreef Fir3fly het volgende:
Schijnt dat Stoner Pfeiffer heeft, las ik ergens.
Daar dacht ik ook aan zoiets als een tekenbeet ofzo.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:03 schreef Fir3fly het volgende:
Schijnt dat Stoner Pfeiffer heeft, las ik ergens.
Die laatste crash in de GT bocht bij het NK supersport die was pas hardquote:Tomizawa fell at high-speed on the very first lap after losing his front brake lever in a first-corner collision. Chesaux fell in the late stages of the race after running short of rear grip. Both riders were unhurt.
Ik ben benieuwd hoe hij het in de autosport zou doen, daar komen we over een paar jaar ook achter volgens hem.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:34 schreef m1155 het volgende:
Wie is er benieuwd hoe Rossi het zou doen op een Ducati ?
Zou echt een goede uitdaging voor hem zijn
Wil die niet meekijken dan, haha.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:35 schreef P.F het volgende:
Oké. Dan stuur ik mijn vriendje voor 23:00 naar huis!
Iig mooi dat hij mee kan doen, al zal hij niet mee kunnen strijden om de overwinning denk ik. Hopelijk loopt hij niet teveel achterstand op in het wk.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:29 schreef Szura het volgende:
Teletekst meldt dat Lorenzo ondanks blessures aan schouder en voet toch van start gaat
Het einde was spannend. De missen worden weer onder gespoten.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Kut, laatste stukje moeten missenHet was spannend begrijp ik.
Blijkbaar erg geblesseerd?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Loreno zo deed niet mee met de champagne was blijkbaar nog erg geblesseerd.
Klopt, als je de schouder terugduwt, dan stopt de pijn ook direct. Wat een mietje is het ook eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 11:17 schreef Desunoto het volgende:
Maar ik neem aan dat ie niet met een schouder uit de kom reed...
pedrosa was ook seker heel goed alleen rossi was er nog bijna aan voorbij zoals hij op assen met lorenzo ook deed.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef Wouter2006 het volgende:
tvpedrosa !!
eindelijk weer eens gewonnen na zo'n moeilijke periode!
Assen was een saaie optocht waarbij de eerste 3 niet van plaats wisselden. Het enige leuke aan de race in Assen was dat Rossi zijn 100ste overwinning pakte, meer niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:53 schreef hannekev het volgende:
[..]
pedrosa was ook seker heel goed alleen rossi was er nog bijna aan voorbij zoals hij op assen met lorenzo ook deed.
ja klopt, was ff in de war.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:26 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Assen was een saaie optocht waarbij de eerste 3 niet van plaats wisselden. Het enige leuke aan de race in Assen was dat Rossi zijn 100ste overwinning pakte, meer niet.
Je zal Spanje bedoelen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:11 schreef LordNemephis het volgende:
ik vond dit filmpje wel geniaal! A day @ the office voor de Yamaha-coureurs
Niet dus, hij lijkt de 3e plaats goed genoeg te vindenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik voorspel Stoner op pole.
en op welke plaats begint melandri dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:57 schreef M.Melandri het volgende:
Had liever een droge kwali gezien, nu staan lorenzo en rossi alsnog vooraan omdat ze een hele sessie hebben kunnen wennen aan de omstandigheden......
De rest heeft niet kunnen wennen ofzo?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:57 schreef M.Melandri het volgende:
Had liever een droge kwali gezien, nu staan lorenzo en rossi alsnog vooraan omdat ze een hele sessie hebben kunnen wennen aan de omstandigheden......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |