Dusniet krijg ik pas over 6 maanden als ik in vaste dienst kom. En btw, heb zelfs al vandaag op mn eerste dag al wat verkocht, plus, targets zijn voor iedereen bij elkaar, er zijn geen persoonlijke targets.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:09 schreef muay-toy het volgende:
hoi TS ik hoop dat je weet waar je aan begint. Je krijgt in de KPN winkel targets(aantal verkopen halen), vooral in de eerste maand. wanneer je deze targets niet haalt word je er als nog uitgeflikkerd! daarom is het verloop van werknemers zo groot bij dit soort winkels. maar laat het de pret niet drukken...
Dat maakt niet uit, ik heb een vaste baanquote:
??quote:
Heel redelijk op me 18e hoor, heb in de zoektocht ook meerde baantjes voor 4 euro per uur (minimumloon) geweigerdquote:
Euh jah een vaste baan voor 6 maanden he vriendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik heb een vaste baan![]()
![]()
![]()
Al werk ik voor al qaida, zal me een worst wezen
Tering...werkelijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heel redelijk op me 18e hoor, heb in de zoektocht ook meerde baantjes voor 4 euro per uur (minimumloon) geweigerd
Echt, 4,03 euro per uur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tering...werkelijk?
Op eens snap ik waarom er zoveel criminele jongeren zijn...Heel logisch zelfs.
Alleen jijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Tof.
Krijgen wij nu allemaal korting?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:24 schreef delano.888 het volgende:
Nee iedereen die morgen zegt dat hij van fok is, krijgt namens mij 25% korting bovenop de landelijke kortingactie![]()
Echt waar
Die quote ik even.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:24 schreef delano.888 het volgende:
En iedereen die niet van fok is ook btw![]()
Goh, het is een landelijke actie, je krijgt 25% korting als het 25 graden word. Iedereen dus.quote:
Nu al beginnen met verkooppraat...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:24 schreef delano.888 het volgende:
En iedereen die niet van fok is ook btw![]()
(als het morgen 25 graden word)
Zo waarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:28 schreef Appletree het volgende:
Nu hoef je niet meer elke dag je goedkope pasta te eten.Dus gefeliciteerd.
Tja je hebt het of je hebt het niet hequote:
Begint met 20-25 uur per week, gaat meer worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:44 schreef BoerBert het volgende:
8 euro op die leeftijd is lekker hoor. Hoeveel uur per dag/week maak je nu?
Leuk dit soort reactiesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:26 schreef shadowflash het volgende:
Nice , heel netjes hoor![]()
jij mag blij zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |