Dat was dan die ene keer dat ik er ook was....quote:Op maandag 15 juni 2009 00:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ooit één keer naar de TT geweest. En laat nu net Wil Hartog winnen
Ja ik ben oud
Inderdaad een leuk einde van de race. Zo moet het ook he!quote:Op maandag 15 juni 2009 01:58 schreef delano.888 het volgende:
Die reactie ook he met de rondvliegende koptelefoons
Mooi, nooit gezien. Gewoon vol in de remmen en ernaast.quote:
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Dorna Sports.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:37 schreef TheGeneral het volgende:
Laatse ronden met commentaar van de BBC. Doorspoelen als je allen de laatste ronde wil zien:
Hij finsishte als 4e maar goed, even goed een klunsquote:Op maandag 15 juni 2009 17:11 schreef Atreidez het volgende:
Prachtig gevecht van Rossi en Lorenzo, puntje van de stoel moment die laatste paar rondesWas zoiezo leuk Motor weekend met die 125cc knakker Simon die juichend in de voorlaatste ronde over S/F komt en dan 7e finished
En in de 250cc namen ze de podiumbabes onder vuur;
[ afbeelding ]
Cool Ik was 15 en ging met m'n buurman mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:35 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat was dan die ene keer dat ik er ook was....
"De witte reus"....
quote:Simoncelli naar MotoGP
Motorcoureur Marco Simoncelli stapt volgend seizoen over naar de MotoGP. De Italiaan is regerend wereldkampioen in de 250cc-klasse. Hij gaat rijden voor het team Honda Gresini. Teambaas Fauto Gresini maakte dat deze week in Assen bekend. Simoncelli staat nu op de vijfde plaats in de stand om de wereldtitel en hij wil er alles aan doen die positie tijdens de TT van Assen te verbeteren.
Oh vet, gekregen? Van wie? Lekker dan wil ik ook welquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben er zaterdag ook bij.![]()
Kaartjes gekregen, half VIP of zo. Gratis parkeren en meteen door kunnen rijden of zoiets. Weet er het fijne niet van. Maar wel tof.
Hopelijk maken we wat historisch mee. Rossi die z'n 100ste GP wint.![]()
Valt te hopen natuurlijk.
Wat is daar de logica achter eigenlijk? Is het zaterdag in Amerika nee toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit zo te denken van ... WTF, nu al qualMaar tis natuurlijk Assen..
Traditie. Racen mocht vroeger natuurlijk niet op zondag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is daar de logica achter eigenlijk? Is het zaterdag in Amerika nee toch?
een christelijke achtergrond in de jaren 50 toen deze traditie begon. Toen hebben ze het maar zo gelatenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is daar de logica achter eigenlijk? Is het zaterdag in Amerika nee toch?
Okeee dan... Die amerikanen zullen ons hier wel zwaar vaag vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een christelijke achtergrond in de jaren 50 toen deze traditie begon. Toen hebben ze het maar zo gelaten
Die gresini polo's zijn echt nicequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:17 schreef HMaster-II het volgende:Alex di Angelis stond achter de GT bocht tribune in de stand handtekeningen uit te delen op posters en petjes.
Hij heeft mijn daar aangeschafte Team-polo-shirt van handtekening voorzien![]()
Was toch best fris op de hoofdtribune vandaag. dat je in de schaduw zat merkte je toch aardig. Achter de tribunes was het echt vele malen warmer.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:08 schreef Desunoto het volgende:
Niet zo negatief denken.![]()
De buien vallen precies tussen de races door zodat er minimale uitloop ontstaat.
Buitje om 14:10 ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens dat plaatje nietMaar ik hoop dat je gelijk hebt
ik ben allang blij dat RTL7 het uitzend, die prutsers van de publieke omroep hoef je niet meer aan te kloppen tegenwoordig..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:56 schreef Bolter het volgende:
Weten jullie toevallig of er een livestream beschkbaar is? Was ook vergeten dat het op zaterdag was en zit nu heel de dag op de faculteit.
http://atdhe.net/7588/watch-moto-gp-grand-prix-netherlandsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:56 schreef Bolter het volgende:
Weten jullie toevallig of er een livestream beschkbaar is? Was ook vergeten dat het op zaterdag was en zit nu heel de dag op de faculteit.
Ik keek naar de BBC, daar was het nog wel leuk. Voor de rest is er vrij weinig aan, ik denk dat Rossi zo'n beetje het kampioenschap gaat winnen hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |