Wat is daar de logica achter eigenlijk? Is het zaterdag in Amerika nee toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef Atreidez het volgende:
Ik zit zo te denken van ... WTF, nu al qualMaar tis natuurlijk Assen..
Traditie. Racen mocht vroeger natuurlijk niet op zondag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is daar de logica achter eigenlijk? Is het zaterdag in Amerika nee toch?
een christelijke achtergrond in de jaren 50 toen deze traditie begon. Toen hebben ze het maar zo gelatenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is daar de logica achter eigenlijk? Is het zaterdag in Amerika nee toch?
Okeee dan... Die amerikanen zullen ons hier wel zwaar vaag vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een christelijke achtergrond in de jaren 50 toen deze traditie begon. Toen hebben ze het maar zo gelaten
Die gresini polo's zijn echt nicequote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:17 schreef HMaster-II het volgende:Alex di Angelis stond achter de GT bocht tribune in de stand handtekeningen uit te delen op posters en petjes.
Hij heeft mijn daar aangeschafte Team-polo-shirt van handtekening voorzien![]()
Was toch best fris op de hoofdtribune vandaag. dat je in de schaduw zat merkte je toch aardig. Achter de tribunes was het echt vele malen warmer.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:08 schreef Desunoto het volgende:
Niet zo negatief denken.![]()
De buien vallen precies tussen de races door zodat er minimale uitloop ontstaat.
Buitje om 14:10 ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens dat plaatje nietMaar ik hoop dat je gelijk hebt
ik ben allang blij dat RTL7 het uitzend, die prutsers van de publieke omroep hoef je niet meer aan te kloppen tegenwoordig..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:56 schreef Bolter het volgende:
Weten jullie toevallig of er een livestream beschkbaar is? Was ook vergeten dat het op zaterdag was en zit nu heel de dag op de faculteit.
http://atdhe.net/7588/watch-moto-gp-grand-prix-netherlandsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:56 schreef Bolter het volgende:
Weten jullie toevallig of er een livestream beschkbaar is? Was ook vergeten dat het op zaterdag was en zit nu heel de dag op de faculteit.
Ik keek naar de BBC, daar was het nog wel leuk. Voor de rest is er vrij weinig aan, ik denk dat Rossi zo'n beetje het kampioenschap gaat winnen hier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |