quote:
Die was weer half dood... Ik ben benieuwd of er toch iets mis is met hem, dit kan niet gezond zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:44 schreef m1155 het volgende:
Waar was Stoner bij de persconferentie ?
Vanavond nog een keer laat samenvatting.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:03 schreef LordNemephis het volgende:
Wordt de race nog ergens in z'n geheel herhaald? TV of internet?
bronquote:ASSEN - Motorcoureur Casey Stoner is zaterdag direct na huldigingsceremonie bij de TT van Assen in elkaar gezakt. Met buikklachten moest de Australiėr naar de medische post van circuitarts Costa. De wereldkampioen van 2007 kon de pers niet meer te woord staan.
Stoner voelde zich vorige week na de GP van Cataloniė ook al niet goed na de race. Dit keer overkwam de 23-jarige wegracer hetzelfde.
Hij werd in de TT derde op grote afstand van winnaar Valentini Rossi. De coureur van Ducati klom nog wel op het podium, maar zakte na de champagneceremonie in elkaar.
Die mensen moeten wel een behoorlijke plaat voor hun kop hebben dan. Na de vorige race was hij echt zichtbaar kapot, dat had mijns inziens weinig met zeuren te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:03 schreef Fir3fly het volgende:
Echt zo zonde, en dan zijn er nog steeds mensen die hem compleet afbranden en zeggen dat hij zo veel zeurt. Volgens mij is die Ducati gewoon een moordmachine.
Ik denk dat Stoner sowieso geen kans maakt tegen het Yamaha geweld. Plaats 1-2-4-6 voor yamaha zegt genoeg.... Ik hoop eigenlijk dat lorenzo rossi nog een paar keer kan verslaan, maar ben ook bang dat rossi voor de laatste race al WK is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:03 schreef Fir3fly het volgende:
Echt zo zonde, en dan zijn er nog steeds mensen die hem compleet afbranden en zeggen dat hij zo veel zeurt. Volgens mij is die Ducati gewoon een moordmachine.
Klinkt niet best, ik hoop echt dat het niet ernstig is. Ten eerste omdat ik groot fan van hem ben en ten tweede omdat anders het kampioenschap al beslist is.
Mooie beelden. Geweldig dat ik erbij mocht zijn.quote:
Dat is wel heel kut.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:03 schreef Fir3fly het volgende:
Schijnt dat Stoner Pfeiffer heeft, las ik ergens.
Daar dacht ik ook aan zoiets als een tekenbeet ofzo.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:03 schreef Fir3fly het volgende:
Schijnt dat Stoner Pfeiffer heeft, las ik ergens.
Die laatste crash in de GT bocht bij het NK supersport die was pas hardquote:Tomizawa fell at high-speed on the very first lap after losing his front brake lever in a first-corner collision. Chesaux fell in the late stages of the race after running short of rear grip. Both riders were unhurt.
Ik ben benieuwd hoe hij het in de autosport zou doen, daar komen we over een paar jaar ook achter volgens hem.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:34 schreef m1155 het volgende:
Wie is er benieuwd hoe Rossi het zou doen op een Ducati ?
Zou echt een goede uitdaging voor hem zijn
Wil die niet meekijken dan, haha.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:35 schreef P.F het volgende:
Oké. Dan stuur ik mijn vriendje voor 23:00 naar huis!
Iig mooi dat hij mee kan doen, al zal hij niet mee kunnen strijden om de overwinning denk ik. Hopelijk loopt hij niet teveel achterstand op in het wk.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:29 schreef Szura het volgende:
Teletekst meldt dat Lorenzo ondanks blessures aan schouder en voet toch van start gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |