Het einde was spannend. De missen worden weer onder gespoten.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Kut, laatste stukje moeten missenHet was spannend begrijp ik.
Blijkbaar erg geblesseerd?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Loreno zo deed niet mee met de champagne was blijkbaar nog erg geblesseerd.
Klopt, als je de schouder terugduwt, dan stopt de pijn ook direct. Wat een mietje is het ook eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 11:17 schreef Desunoto het volgende:
Maar ik neem aan dat ie niet met een schouder uit de kom reed...
pedrosa was ook seker heel goed alleen rossi was er nog bijna aan voorbij zoals hij op assen met lorenzo ook deed.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef Wouter2006 het volgende:
tvpedrosa !!
eindelijk weer eens gewonnen na zo'n moeilijke periode!
Assen was een saaie optocht waarbij de eerste 3 niet van plaats wisselden. Het enige leuke aan de race in Assen was dat Rossi zijn 100ste overwinning pakte, meer niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:53 schreef hannekev het volgende:
[..]
pedrosa was ook seker heel goed alleen rossi was er nog bijna aan voorbij zoals hij op assen met lorenzo ook deed.
ja klopt, was ff in de war.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:26 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Assen was een saaie optocht waarbij de eerste 3 niet van plaats wisselden. Het enige leuke aan de race in Assen was dat Rossi zijn 100ste overwinning pakte, meer niet.
Je zal Spanje bedoelen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:11 schreef LordNemephis het volgende:
ik vond dit filmpje wel geniaal! A day @ the office voor de Yamaha-coureurs
Niet dus, hij lijkt de 3e plaats goed genoeg te vindenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik voorspel Stoner op pole.
en op welke plaats begint melandri dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:57 schreef M.Melandri het volgende:
Had liever een droge kwali gezien, nu staan lorenzo en rossi alsnog vooraan omdat ze een hele sessie hebben kunnen wennen aan de omstandigheden......
De rest heeft niet kunnen wennen ofzo?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:57 schreef M.Melandri het volgende:
Had liever een droge kwali gezien, nu staan lorenzo en rossi alsnog vooraan omdat ze een hele sessie hebben kunnen wennen aan de omstandigheden......
Ik haat Stoner sowiesoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |