rogerquote:Op zondag 17 mei 2009 03:19 schreef Stefan het volgende:
Marielin heeft harde tepels, dwars door het thermisch ondergoed heen
Wat een zelfkritiekquote:Op zondag 17 mei 2009 03:18 schreef snetje het volgende:
ik ga maar naar bed ...zeurkous peuk verpest het weer eens ....![]()
Ze hadden het over 4 uur.. Jeroen wou uiteindelijk 2 uurquote:Op zondag 17 mei 2009 03:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had Pim trouwens slimmer ingeschat. Hij had beter voor vier uur op en vier uur af kunnen kiezen
Slaap zequote:Op zondag 17 mei 2009 03:20 schreef moha het volgende:
ik ga ook naar bed nog veel kijkplezier allemaal
Je hebt zelfkennis.quote:
Trustequote:Op zondag 17 mei 2009 03:20 schreef moha het volgende:
ik ga ook naar bed nog veel kijkplezier allemaal
Welterusten Ricaquote:Op zondag 17 mei 2009 03:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Je hebt zelfkennis.
Bash, zeik, bash, zeik, bash, zeik, bash, zeik en dat gaat maar door topic na topic na topic na topic...
Ik hoop dat je er een galsteen aan overhoudt!
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:16 schreef Rica het volgende:
God wat een stel verschrikkelijke azijnzeikerts zijn jullie. Heb je leuke beelden en voortdurend janken en bashen.
Weg is hier.
Hehe... Keep ´em up..quote:Op zondag 17 mei 2009 03:20 schreef Stefan het volgende:
Jeroen tart het lot
Het zou leuk zijn als we met zijn allen de hele nacht wakker moeten blijven
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat mensen die dát dan weer continu in de COS kalken, daar over klagen, wel een beetje van d'r weg hebbenquote:Op zondag 17 mei 2009 03:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dit is COS en we zijn lovend over fase 3, we lachen om de grappige koppen, en tja dat Marielin constant klaagt en dat dus hier beschreven wordt kunnen wij ook weinig aan doen.
dat kan bijna niet anders met die bonenprut...quote:Op zondag 17 mei 2009 03:25 schreef Tessio het volgende:
Volgende gasaanval zal wel binnen korte tijd volgen
Als je het zo wilt zien. Voor mij is er weinig meer aan het hier nog te volgen.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dit is COS en we zijn lovend over fase 3, we lachen om de grappige koppen, en tja dat Marielin constant klaagt en dat dus hier beschreven wordt kunnen wij ook weinig aan doen.
Jeroen mag jou ook wel eens even een spiegel gaan voorhouden.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat mensen die dát dan weer continu in de COS kalken, daar over klagen, wel een beetje van d'r weg hebben
Klaag niet zoquote:Op zondag 17 mei 2009 03:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je het zo wilt zien. Voor mij is er weinig meer aan het hier nog te volgen.
Iedereen is positief, ze zeiken alleen op het peukengezeur van M.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Eensch. 10 posten achtereen keer op keer hetzelfde gezeik. En ook weinig objectief.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Mijn idee.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:27 schreef Stefan het volgende:
Ze hadden die bunker niet hoeven te verbouwen, de volgende keer meteen naar fase 3
Objectiever dan de stream bekijken kan niet hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 03:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Eensch. 10 posten achtereen keer op keer hetzelfde gezeik. En ook weinig objectief.
Blijkbaar niet aangezien hij na 4 maanden de opleiding verlietquote:Op zondag 17 mei 2009 03:31 schreef Recce het volgende:
Pim is wel uitermate relaxed onder deze omstandigheden. [x] Geschikt.
Dat was geloof ik omdat hij in de lappenmand zat na een skiongeluk. Geen zin om dingen weer in te halen etc.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Blijkbaar niet aangezien hij na 4 maanden de opleiding verliet
We noemen constant slechts feiten, als je marielin fan bent en die feiten niet onder ogen wilt zien, dan is de COS ms idd niet je plekquote:Op zondag 17 mei 2009 03:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Eensch. 10 posten achtereen keer op keer hetzelfde gezeik. En ook weinig objectief.
Geen doorzettingsvermogen dus.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was geloof ik omdat hij in de lappenmand zat na een skiongeluk. Geen zin om dingen weer in te halen etc.
Mij lukt het inmiddels aardig er overheen te lezen, die figuren die hun haat tegen 1 deelnemer graag 10 keer willen herhalen, versterkt door een groepje users die dat ook willen.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:29 schreef akveor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
We noemen constant slechts feiten, als je marielin fan bent en die feiten niet onder ogen wilt zien, dan is de COS ms idd niet je plek
Soms lijkt, wat dat betreft, FOK! veel op een huisvrouwen feestje, die 's-middags hun frustratie willen afreageren op RLS bewoners/deelnemers/miljonairs/overlevers.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mij lijkt het inmiddels aardig er overheen te lezen, die figuren die hun haat tegen 1 deelnemer graag 10 keer willen herhalen, versterkt door een groepje users die dat ook willen.
Het heeft de 2e fase van DGK voor een deel (voor mij) verpest.
Maar blijkbaar is er een sterke behoefte aan 1 zondebok.
Voel me heul niet aangesproken gelukkig.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Soms lijkt, wat dat betreft, FOK! veel op een huisvrouwen feestje, die 's-middags hun frustratie willen afreageren op RLS bewoners/deelnemers/miljonairs/overlevers.
en dan ook nog zo monotoon verteldquote:
naja, Belgie en Frankrijk... en zo te horen heeft ie in Marseille alleen het platform van het station gezienquote:
Dat snap ik. Als je aan de kassa zit bij de Spar is dit allemaal heel erg spannend.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Voel me heul niet aangesproken gelukkig.
Bij veel detail werkt de autocorrectie functie beterquote:
Aan de kassa?quote:Op zondag 17 mei 2009 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat snap ik. Als je aan de kassa zit bij de Spar is dit allemaal heel erg spannend.
En toen uhhhhhhhhhhhhhh, zijn we naar Lux, Luxemburg gegaan, en toen hebben we daar een hotelletje gepakt, en dat was ook wel lachen.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:45 schreef Recce het volgende:
Wat een verhaal zeg. Er gebeurt helemaal niets in.
En daarna gingen ze naar huis.quote:Op zondag 17 mei 2009 03:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toen uhhhhhhhhhhhhhh, zijn we naar Lux, Luxemburg gegaan, en toen hebben we daar een hotelletje gepakt, en dat was ook wel lachen.
![]()
Het zal vast een leuke trip geweest zijn maar iemand die er niet bij was heeft er weinig aan als je zegt van 'en toen waren we daar en dat was wel gezellig.. 'quote:Op zondag 17 mei 2009 03:45 schreef Recce het volgende:
Wat een verhaal zeg. Er gebeurt helemaal niets in.
Peter natuurlijk, wie anders !!!quote:Op zondag 17 mei 2009 03:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aan de kassa?Wie heeft dat gezegd?
Niet nadat iemand in z'n onderbroekje op een balkon had staan dansen....quote:
uhuhquote:Op zondag 17 mei 2009 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Peter natuurlijk, wie anders !!!
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Niet nadat iemand in z'n onderbroekje op een balkon had staan dansen....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Net ook dat 'Naar huis?!' van Jeroen als in 'please laat dit eind van het verhaal zijn!'quote:Op zondag 17 mei 2009 03:48 schreef Recce het volgende:
Ohnee, hij is ook een keer naar Zweden geweest. Jeroen: "ja??" met de bedoeling "stop, please stop."
en helemaal volgescheten....quote:Op zondag 17 mei 2009 03:48 schreef Peter6000 het volgende:
En uhhhhhhhhhh, hebben we daar een eilandje uitgekozen, en hebben we een week gezeten.
Nouja, dit is toch wel heel erg karig. Het mooiste was dat een vriend van hem in onderbroek op een balkon had gestaan?quote:Op zondag 17 mei 2009 03:47 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het zal vast een leuke trip geweest zijn maar iemand die er niet bij was heeft er weinig aan als je zegt van 'en toen waren we daar en dat was wel gezellig.. '
ik ben ook niet super in verhalen vertellen, dus op de echt leuke anecdotes na vertel ik ook niet zoveel over zo'n vakantie
Trustequote:Op zondag 17 mei 2009 03:49 schreef Rainesz het volgende:
ikkkuuuhhh ga slapen en schakel zondagmiddag wel weer in
quote:Op zondag 17 mei 2009 03:53 schreef Espabilado het volgende:
Regie kan het niet meer aanhoren en gooit er een gasaanval in
Klopt, maar in dit geval zag ik de rook al gaanquote:Op zondag 17 mei 2009 03:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Espabilado heeft de gave der voorspelling
Die is wel wat dampen gewend...quote:Op zondag 17 mei 2009 03:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ook leuk voor de geloofwaardigheid dat Bart geen masker draagt trouwens
Dat zou wel een mooie gasaanval zijn trouwens, voor zonder gasmaskers... 2.5 kilo purple haze in de hens en 20 minuten zoeken naar levensmiddelen, met 1 aardappel op de tafel.quote:
En dan een enorme vreet kick krijgen....quote:Op zondag 17 mei 2009 04:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooie gasaanval zijn trouwens, voor zonder gasmaskers... 2.5 kilo purple haze in de hens en 20 minuten zoeken naar levensmiddelen, met 1 aardappel op de tafel.
Slaap lekkerquote:Op zondag 17 mei 2009 04:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Audio van vannacht:
http://www.dutchmil.nl/TBO/170509.wav
http://www.dutchmil.nl/TBO/170509_1.wav
Welterusten,
Trustenquote:Op zondag 17 mei 2009 04:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Audio van vannacht:
http://www.dutchmil.nl/TBO/170509.wav
http://www.dutchmil.nl/TBO/170509_1.wav
Welterusten,
ik zou er niet blij van worden, houd zowiezo niet van vis... Maar honger maakt rauwe bonen zoet I guess.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ziet er niet echt lekker uit, maar het is vast best lekker.
Geloof van niet, alleen marielin heeft zich vol gestouwd tot in de middag, maar offert ze nu haar portie op? neuuhhhquote:Op zondag 17 mei 2009 04:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
-edit- of hadden ze de hele avond nog niks gegeten?
Ook ik hoor Pim slecht. Maar ik heb er geen last van, het stoort helemaal nietquote:Op zondag 17 mei 2009 04:20 schreef wicky. het volgende:
Ik hoor Pim slechtiemand anders daar ook last van ?
Succes, goed bezig btwquote:
Trustequote:Op zondag 17 mei 2009 04:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Succes, goed bezig btw
Ik ga een dutje doen, truste mensen
Hoor hem goed hoor geen last hierquote:Op zondag 17 mei 2009 04:20 schreef wicky. het volgende:
Ik hoor Pim slechtiemand anders daar ook last van ?
Precies, gewoon weer opnieuw een Gas-aanval ........quote:
Truste slaap lekkerquote:Op zondag 17 mei 2009 04:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Succes, goed bezig btw
Ik ga een dutje doen, truste mensen
quote:Op zondag 17 mei 2009 04:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, gewoon weer opnieuw een Gas-aanval ........
En bedankt dat we eindelijk de echter bunker streams krijgen
Ik wel.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nou, toen was er die gozer ... geloof ik
En die liet z'n geweer afgaan ... of zo
Toen moest'ie een graf graven ... of zo
Wel twee meter lang ... nou ja ongeveer
Sorry Mip, ik geloof er geen barst van !
quote:Op zondag 17 mei 2009 04:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lijkt wel of die jongen geleefd wordt ipv van zelf iets spannend beleefd.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nou .... ik kan het nog veel sterker vertellen ..... maar dan moet ik liegen ... of zoquote:
Jammer dat die luchtruimte beschut is, anders konden ze gaan kleiduifschieten als duel (overdag dan, of heb je lichtgevende?quote:Op zondag 17 mei 2009 04:31 schreef Recce het volgende:
Het is jammer dat ze niet een paar realistischer aanvallen krijgen met flinke ontploffingen.
Ja geloof het ookquote:Op zondag 17 mei 2009 04:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt wel of die jongen geleefd wordt ipv van zelf iets spannend beleefd.
Geinig ! Maar ze hebben dan waarschijnlijk bonje met de huisbaas. Vlemmix heeft nu al de grootste moeite de tent lekvrij overeind te houden. Je moest eens weten wat voor een bouwval dat daar is !quote:Op zondag 17 mei 2009 04:31 schreef Recce het volgende:
Het is jammer dat ze niet een paar realistischer aanvallen krijgen met flinke ontploffingen.
Waar Dementor met zg afgerukte lichaamsdelen en onder de ketchup als lijk voor dat rolluik ligt...quote:Op zondag 17 mei 2009 04:31 schreef Recce het volgende:
Achja, bommetje erin en misschien staat opeens alles weer op de plaats.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geinig ! Maar ze hebben dan waarschijnlijk bonje met de huisbaas. Vlemmix heeft nu al de grootste moeite de tent lekvrij overeind te houden. Je moets eens weten wat voor een bouwval dat daar is !
Dus toen kwam de vijand geloof ik en die vermoorde m'n zusje, of nee.. m'n broer .. jaquote:Op zondag 17 mei 2009 04:33 schreef bamby het volgende:
[..]
Snap er ook geen reet vanis zo wazig allemaal
Zouden ze nog een bosje hebben ?quote:Op zondag 17 mei 2009 04:36 schreef akveor het volgende:
Zo een van de dames is druk bezig een bos om te zagen.
Hehe... misschien waxen ze wel. Tijd voor een grondige inspectie lijkt me.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zouden ze nog een bosje hebben ?
quote:Op zondag 17 mei 2009 04:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dus toen kwam de vijand geloof ik en die vermoorde m'n zusje, of nee.. m'n broer .. ja
En toen werd ik heel kwaad of zo, en toen lag daar een bom of zo, en die liet ik ontploffen want ik was dus boos en zo. Echt heel grapig.
quote:Op zondag 17 mei 2009 04:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Hehe... misschien waxen ze wel. Tijd voor een grondige inspectie lijkt me.
Ja ik ook, ik zeg *Gasaanval*quote:Op zondag 17 mei 2009 04:42 schreef bamby het volgende:
[..]
![]()
ja maar onder tussen zit ik hier in slaap te kakken.Wil echt nog wel wat actie mee maken
Pas op hoor ! Als je in slaap ligt te kakken, dan heb je straks je hele bed vol p**p ........quote:Op zondag 17 mei 2009 04:42 schreef bamby het volgende:
[..]
![]()
ja maar onder tussen zit ik hier in slaap te kakken.Wil echt nog wel wat actie mee maken
Jaaaquote:Op zondag 17 mei 2009 04:46 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Drill instructor in de ochtend, helemaal netjes in lijn en pushups
Geloof ik ook welquote:Op zondag 17 mei 2009 04:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij is Mip heel eerlijk .... Hij is daadwerkelijk uit het leger gekiepert ! Geen woord gelogen
Precies... variatie...quote:Op zondag 17 mei 2009 04:46 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Het is meer een drill-show geworden van Bart in een veel te grote jas van de dumpstore. Soldaatje spelen en dan vooral de bulkbak uithangen die genoegen heeft anderen af te blaffen. En om het nog indrukwekkender te maken een hond mee te nemen. Dit kun je niet echt leuk noemen en is meer een prive-hobby van de redactie.quote:
Lig niet in bed hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 04:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pas op hoor ! Als je in slaap ligt te kakken, dan heb je straks je hele bed vol p**p ........
Grappenmakerquote:Op zondag 17 mei 2009 04:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Het is meer een drill-show geworden van Bart in een veel te grote jas van de dumpstore. Soldaatje spelen en dan vooral de bulkbak uithangen die genoegen heeft anderen af te blaffen. En om het nog indrukwekkender te maken een hond mee te nemen. Dit kun je niet echt leuk noemen en is meer een prive-hobby van de redactie.
Een PC stoel met veiligheids gordels ???? Zo'n kakstoel waar je op vastgebonden wordtquote:Op zondag 17 mei 2009 04:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Lig niet in bed hoorzit veilg in pc stoel en indien nodig trek ik mijn veiligheids gordels wel aan
![]()
3 gasaanvallen, 3 blikjes eten die ze moesten zoeken tijdens die aanvallen... allemaal op.... na 2 uurtjes hebben Pim en Jeroen de wacht overgenomen van de damesquote:Op zondag 17 mei 2009 04:59 schreef swarmahoer het volgende:
kan iemand me kort bijpraten over afgelopen paar uurtjes, de streamverslagen reiken nog niet zo ver
Nee, dit is echt geen grapje. Ik meen het heel oprecht, zo komt het echt bij me over. Geen grap.quote:
Nou uhhhhhh der was geloof ik een gas aanval en moesten ze eten zoeken geloof ik en dat moesten ze warm maken uhhhhhhhhh en dat was wel lekker geloof ikquote:Op zondag 17 mei 2009 04:59 schreef swarmahoer het volgende:
kan iemand me kort bijpraten over afgelopen paar uurtjes, de streamverslagen reiken nog niet zo ver
No tanks zo eentje binden ze jeroen maar in vast.quote:Op zondag 17 mei 2009 05:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een PC stoel met veiligheids gordels ???? Zo'n kakstoel waar je op vastgebonden wordt
quote:Op zondag 17 mei 2009 04:59 schreef swarmahoer het volgende:
All you need to seequote:
Veiligheidsmaatregel omdat Jeroen niet echt betrouwbaar isquote:Op zondag 17 mei 2009 05:10 schreef akveor het volgende:
Ik mag toch hopen dat niet steeds de heren bij de heren en de dames bij de dames blijven....
Dat klinkt al heel andersquote:Op zondag 17 mei 2009 05:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
zo komt het echt bij me over
Geef de dames de beschikking over die herder voor het geval dat.quote:Op zondag 17 mei 2009 05:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Veiligheidsmaatregel omdat Jeroen niet echt betrouwbaar is
Wil je in het vervolg niet in de quote van mijn bericht editen, zodat het lijkt alsof ik iets heel anders heb gezegd. Dit neem ik je bijzonder kwalijk !quote:
Ik haal het stukje eruit waarop ik wil reageren, ik verander verder niks. Dus stel je niet aanquote:Op zondag 17 mei 2009 05:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wil je in het vervolg niet in de quote van mijn bericht editen, zodat het lijkt alsof ik iets heel anders heb gezegd. Dit neem ik je bijzonder kwalijk !
Wie weet.quote:Op zondag 17 mei 2009 04:46 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Azijnpisserquote:Op zondag 17 mei 2009 04:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Het is meer een drill-show geworden van Bart in een veel te grote jas van de dumpstore. Soldaatje spelen en dan vooral de bulkbak uithangen die genoegen heeft anderen af te blaffen. En om het nog indrukwekkender te maken een hond mee te nemen. Dit kun je niet echt leuk noemen en is meer een prive-hobby van de redactie.
quote:Op zondag 17 mei 2009 05:03 schreef akveor het volgende:
[..]
3 gasaanvallen, 3 blikjes eten die ze moesten zoeken tijdens die aanvallen... allemaal op.... na 2 uurtjes hebben Pim en Jeroen de wacht overgenomen van de dames
hier ookquote:Op zondag 17 mei 2009 05:30 schreef wicky. het volgende:
En ja hoor... na de wissel gelijk weer saaize zeggen haast niks! die 2 meiden
Het is hier ook stel geworden btw. (wat niet gek is om half 6 smorgens)
Ik kijk het nog even aan en dan duik ik ook nog even me bedje in
En er komt allemaal goor spul uit die pijpjes enzo......quote:Op zondag 17 mei 2009 05:44 schreef wicky. het volgende:
Marielin is weer wakker hoorpeuken,peuken en nog is peuken
Tis wat hehquote:Op zondag 17 mei 2009 05:44 schreef wicky. het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2009 05:45 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
En er komt allemaal goor spul uit die pijpjes enzo......
Volgende opdacht: 24 uur gag in !![]()
quote:Op zondag 17 mei 2009 05:44 schreef wicky. het volgende:
Mooi zoquote:Op zondag 17 mei 2009 05:55 schreef Espabilado het volgende:
Eline vind het absoluut niet leuk meer...
Mocht ook wel eens dat zij het NIET leuk meer vindt. Eindelijk het stemmetje stil...quote:Op zondag 17 mei 2009 05:55 schreef Espabilado het volgende:
Eline vind het absoluut niet leuk meer...
Geen idee...... vrolijk, jofel nootjequote:Op zondag 17 mei 2009 05:56 schreef wicky. het volgende:
[..]
Nouwat zouden we zonder haar tog moeten
'The Bunker eindigd in drama'quote:
Regelrecht de afgrond inquote:Op zondag 17 mei 2009 05:57 schreef Sjet het volgende:
[ afbeelding ]
Waar gaat de bobslee dit keer naar toe
Klopt, dit is echt niet goed. Op deze manier boor je een geweldig iniatief en een geweldig plan om eens een keer iets anders op te zetten kolossaal in een extreme hoek. En daar zal niet iedereen van gediend zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 05:36 schreef Sjet het volgende:
[..]
Azijnpisser![]()
Is het een keer leuk, is het weer niet goed
Voorlopig ben jij de enige die loopt te klagen, reageer je altijd zo overtrokken?quote:Op zondag 17 mei 2009 06:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En daar zal niet iedereen van gediend zijn.
Dus dat, het zijn tog geen watjes!quote:Op zondag 17 mei 2009 06:28 schreef Pek het volgende:
[..]
Voorlopig ben jij de enige die loopt te klagen, reageer je altijd zo overtrokken?
Wacht gewoon even af tot je wat meer reactie's hebt. Dit is niet het tijdstip om massaal antwoord te krijgen. Als je uberhaupt antwoord krijgt van de mensen, die al zijn weggelopen of weggebleven. Ik klaag niet, ik denk wel dat menigeen de lol van deze poging tot vervolg van een RLS betreurt. Het had zo veel leuker kunnen zijn, en daarmee aantrekkelijker voor een veel breder publiek.quote:Op zondag 17 mei 2009 06:28 schreef Pek het volgende:
[..]
Voorlopig ben jij de enige die loopt te klagen, reageer je altijd zo overtrokken?
Vertel dan eens hoe het zoveel leuker had kunnen zijn? Ik heb me echt vermaakt de laatste dagen en zeker vanavond/vannacht. Een beetje BB spelen met kijkersinvloeden gaat ook vervelen.quote:Op zondag 17 mei 2009 06:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wacht gewoon even af tot je wat meer reactie's hebt. Dit is niet het tijdstip om massaal antwoord te krijgen. Als je uberhaupt antwoord krijgt van de mensen, die al zijn weggelopen of weggebleven. Ik klaag niet, ik denk wel dat menigeen de lol van deze poging tot vervolg van een RLS betreurt. Het had zo veel leuker kunnen zijn, en daarmee aantrekkelijker voor een veel breder publiek.
Ja ik dus ook, echt helemaal top!quote:Op zondag 17 mei 2009 06:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Vertel dan eens hoe het zoveel leuker had kunnen zijn? Ik heb me echt vermaakt de laatste dagen en zeker vanavond/vannacht. Een beetje BB spelen met kijkersinvloeden gaat ook vervelen.
Gezellig maccaroni plakken rond de tafel zeker. Maar dit heet nu eenmaal De Bunker en niet Plopsaland, daar hoort in mijn ogen wel wat afzien bij. En dat Bart in stijl binnenkomt, met hond enzo, dan is dat hoogstwaarschijnlijk voor de show en het dramatisch effect, niet omdat het een machtswellusteling is, zoals jij suggereerdequote:Op zondag 17 mei 2009 06:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het had zo veel leuker kunnen zijn, en daarmee aantrekkelijker voor een veel breder publiek.
Tsja... het is een bunker, geen gouden villa.quote:Op zondag 17 mei 2009 06:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, dit is echt niet goed. Op deze manier boor je een geweldig iniatief en een geweldig plan om eens een keer iets anders op te zetten kolossaal in een extreme hoek. En daar zal niet iedereen van gediend zijn.
quote:Op zondag 17 mei 2009 06:42 schreef Pek het volgende:
[..]
Gezellig maccaroni plakken rond de tafel zeker. Maar dit heet nu eenmaal De Bunker en niet Plopsaland, daar hoort in mijn ogen wel wat afzien bij. En dat Bart in stijl binnenkomt, met hond enzo, dan is dat hoogstwaarschijnlijk voor de show en het dramatisch effect, niet omdat het een machtswellusteling is, zoals jij suggereerde
iddquote:Op zondag 17 mei 2009 06:44 schreef Sjet het volgende:
[..]
Tsja... het is een bunker, geen gouden villa.
Je draaft echt doorquote:Op zondag 17 mei 2009 06:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Laat me 'n argument noemen. Nu trek je het veelal in de "schuikelder"-sfeer en het "overleven". Dat mag - maar realiseer je dat je juist in het meest belabberde deel van Eindhoven / Woensel zit, waar ooit 'n deel van een oorlog is uitgevochten. Als je ooit een echte "bunker"-film wilt maken, dan moet je vooral de Beukenlaan in Eindhoven kiezen. Ik heb geen "historische gevoelens", maar je gooit op deze manier wel veel ruiten in. (Denk aan sponsoren, die alleen om deze reden al niet meer mee zullen doen)
Helemaal mee eens !quote:Op zondag 17 mei 2009 07:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Je draaft echt door![]()
Ik denk niet dat iemand hier ook maar een seconde wakker van ligt. Misschien een paar oudjes, maar dat is niet de doelgroep, dus die kijken toch niet. Als ze al internet hebben.
Wilde fantasie heb jijquote:Op zondag 17 mei 2009 08:02 schreef Disana het volgende:
Pim draait zich af van de slapende meiden omdat de verleiding veel te groot is erbij te gaan liggen
Hij heeft gewoon slaap, snap jequote:Op zondag 17 mei 2009 08:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Wilde fantasie heb jij![]()
Die twee liggen helemaal ingeritst, als een cocon. Niet echt opwindend
quote:Op zondag 17 mei 2009 08:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk nou hoe lief de jongens tegen elkaar gekropen zitten om het warm te hebben.
Handig zo'n Cap want ik kijk nu 5 minuten later en ze zitten er nog precies zo bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |